9

642 18 4
                                    

Pov Luke

Słyszałem jakieś szepty nie otwierałem oczu pomyślałem, że posłucham co gadają.I po tym co usłyszałem wiedziałem, że dobrze zrobiłem.

- Ej stary.Patrz jak oni słodko śpią.-głos Michaela wszędzię rozpoznam.

- Aww chłopacy chodźcie tu szybko.-odezwał się nie azjata.Usłyszałem kroki chłopaków, których Cal zawołał do moich uszu doszły różne dźwięki zadowolenia z naszych śpiących ciał.

- Bierz Cam telefon i rób im zdjęcie będzie na pamiątkę.-po chwili usłyszałem odgłos robienia zdjęć.No kurwa odpłace im się.

- Proszę mi to później wysłać.-usłyszałem nie mrawy głos księżniczki.Coo??!!!Ona nie śpi!?!

- Tty nie śpisz?-oo dobre pytanie Mikey.

- Nie, Luke wiem, że ty też nie śpisz, więc otwórz te swoje piękne niebieskie oczka.-powiedziała odwracając się na plecy przypominam leży mi na kolanach i jakby się ruszyła trochę gwałtowniej to by się otarła o mojego przyjaciela.Na jej słowa ciepło mi się zrobiło powiedziała, że mam piękne oczka awww.Nie Luke przestań!!!Otowrzyłem oczy i popatrzałem na Luizę, która przywitała mnie ciepłym uśmiechem.

- Ja też poproszę o te zdjęcie.-oznajmiłem chłopakom.-która godzina?-spytałem bo jakoś dziwnie jasno było w pokoju.

- No pospaliście sobie jest 11:55.-zaśmiał się Mikey.
Luiza jak poparzona wstała i pobiegła do toalety.Z chłopcami spojrzeliśmy na siebie z pytającym wzrokiem.Po chwili usłyszeliśmy odgłosy zwracanego jedzenia.Wstałem i pobiegłem do toalety i zobaczyłem jak Luiza dalej zwraca głaskałem ją o plecach.Chłopcy stali w progu i patrzyli na nią.Luiza wytarła swoją buzie papierem i usiadła na toalecie spuszcając wodę.Zobaczyła, że każdy na nią się patrzy.Zamknęła im drzwi przed nosem zostawiając tylko mnie w pomieszczeniu.Podeszła do umywalki umyła twarz i spojrzała w swoje odbicie.Zaczeła płakać nie wiedziałem o co chodzi.Przytuliłem ją ona mnie odepchneła i wyszła z łazienki.Nie miałem zielonego pojęcia o co jej chodzi.

Pov Luiza

Gdy zwróciłam wszystko to co miałam w żołądku umyłam twarz i spojrzałam w odbicie.Zaczełam płakać bo wiedziałam co to oznacza Luke chciał mnie przytulić, ale ja go odepchnełam wyszłam i ruszyłam do swojego pokoju.

Weszłam i zmknełam drzwi na klucz aby nikt nie wszedł położyłam się na łóżku próbując zasnąć, ale sen nie przyszedł jedynie przyszły mdłości.Pobiegłam do łazienki i znowu zwymiotowałam tym razem wodą bo już nic nie miałam w żołądku.Po ogarnięciu się wróciłam do pokoju i położyłam się na łóżku i tak zasnełam.

Pov Cameron

Gdy Luiza tak nagle pobiegła do toalety i zwymiotowała pomyślałem, że jest w ciąży.Tego się boje ona ma dopiero 16-ście lat i z tego co mi się wydawało nie była z nikim w związku.Boje się o moją małą siostrzyczkę.

- Luke co jej jest?-spytałem blondyna miejąc nadzieję, że coś mu powiedziała.

- Nic.Popatrzała w lustro i zaczęła płakać, a gdy chciałem ją przytulić odsunęła mnie i wyszła.-usiadł na krześle i przetarł dłońmi twarz.

- Może ona w ciąży jest?-powiedział zielonowłosy.
My wzruszyliśmy na to tylko ramionami.
Po pół godzinie postanowiłem pójść do Luizy pokoju.Gdy byłem na piętrze zapukałem i pchnełem drzwi nie ruszyły się.Zamknęła je super.Pukałem wołałem jej imię, ale nic głucha cisza.Poszedłem do gabinetu, w którym mam zapasowe klucze od wszystkich pokoi wziełem ten odpowiedni i wróciłem pod pokój Luizy.Otworzyłem drzwi.Zobaczyłem jak dziewczyna leży na łóżku i śpi była cała blada źle wyglądała.Postanowiłem jej nie budzić wyszedłem z jej pokoju zamykając go na klucz tak jak wcześniej był zamknięty i zszedłem do chłopaków.Oznajmiłem im, że nasza księżniczka śpi.Dziś była niedziela dostawa narkotyków na imprezę wysłałem tam Harrego aby dostarczył towar.

Szefowa Gangu!?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz