15🪐 "Seni Seviyorum"

1.2K 53 11
                                    

Tek sayıları çok seviyorum aslında bu sürprizi 17. bölümde yapmak istiyordum ama dayanamadım buyurun ortalığı Arap saçına çeviren beyefendiciğimizin ağzından berrak bir bölüm :)

Müzik: Perdenin Ardındakiler - Gökyüzü

🏀

Elimdeki küçük, plastik topu sert bir şekilde duvara fırlatırken geri önüme gelmesini boş gözlerle izledim. "O aptalca fikri uygulamadan önce aramız çok daha iyiydi şimdi... Şimdi ikimiz diye bir şey asla olmayacak. Kız ağzıma sıçtı gitti işin kötü tarafı haklı olduğu için it gibi öylece baktım arkasından!" diye tısladığımda elindeki içeceği höpürdeterek içen Işık'a sert bir bakış attım. Gözlerini devirerek pipeti ağzından uzaklaştırdı.

"Normal kızlarda bu %100 işe yarardı ama onda ters tepti ben ne yapabilirim? Katı düşünceli biri gibi gözükmüyordu." dediğinde sinirle homurdandım.

"O katı düşünceli değil Işık! Ben böyle bir şeyin onda etki edeceğini düşünecek kadar aptalım! Ya kızın kalbinin amına koydum ben farkında mısın?" diye hırladığımda içeceğini sertçe önündeki masaya vurdu.

Hırçınca oturduğu yerden kalkarken, "Ne yapabilirim şimdi ben Kerim? Benden taktik almasaydın o zaman! Başına silah dayamadım sonuçta farkındasın değil mi?" dedi. Gözlerimi kapatarak burun kemerimi ovuşturdum.

"Aklımı sikeyim!"

Ağzının içinde bir şeyler homurdanıp hızla odadan çıktığında ayaklarımı önümdeki boş masaya vurdum.

"Lanet olsun! Lanet olsun! Lanet olsun!"

Bundan çok değil üç gün önce sevdiğim kızla yıllardır gerçekleşmesi için köpek gibi dua ettiğim ilişkiye başlayacağımıza o kadar emindim ki şimdi bu noktaya nasıl gelmiştik anlam veremiyordum.

Kapı tıklatılmadan sert bir şekilde açıldı. Kimin geldiğini tahmin etmek zor değildi.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen?"

Erem Neva benimkinin birebir aynısı olan gözlerini hiddetle gözlerime dikmiş bakarken avucumu enseme atıp ovuşturdum. "Çok aptalca bir şey yaptım."

Erem Neva hatamın farkında olmama kaşlarını kaldırarak baktı. "Ne bok yediğinin farkındasın yani? Eh, bu da bir gelişme aferin!" diyerek laf soktuğunda haklı olduğu için bir şey diyemedim.

"Ben böyle olacağını düşünmedim."

Oturduğum koltuğa vurdu. "Sen düşünebiliyor muydun ya? Ben o yaptıklarını beynin olmadığı için yaptığını zannediyordum!" dedikten sonra omzuma yumruk yaptığı elini geçirdi. "En yakın arkadaşımı üzdün!"

Art arda yumruklarını göğsüme geçirmeye başladığında öylece durdum. "Onu ağlattın! O kızın benim için ne kadar değerli olduğunu biliyordun ama sen bir piç gibi davranıp onun duygularıyla oynadın. Şerefsiz!" dediğinde canı acıyacağı için uzanıp ellerini ellerimin arasına aldım. Silkeler gibi geri çekildi.

"Bak ben böyle olsun istemedim tamam mı? Kıskanır ve artık neler hissettiğini anlar diye düşündüm." Kollarını tutarak canını acıtmamaya çalışarak sarstım onu. "Arkadaşı gibi öylece yanında dolaşmak ne kadar zordu senin haberin var mı? Beni sevdiğini fark etsin istedim!"

Ayağını ayağıma geçirdi. "Kızı bok gibi hissettirerek mi bunu başaracaktın aptal?" diye bağırdığında gözlerimi kapatarak başımı önüme eğdim.

"Işık öyle olur demişti, bilmiyorum..."

Erem Neva kaşlarını çattı. "Bir dakika... Sana öyle davranmanı o sünepe mi söyledi?"

13 NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin