~Tanıtım~
Toprak Edebiyat Fakültesinde 3. sınıf öğrencisidir. Küçüklüğünden beri yetimhanede kalan ve ailesi hakkında şu ana kadar hiçbir bilgi bilmeyen -daha doğrusu o iki yaşındayken bir kazada onun kurtarıldığı, ama anne ve babasının öldüğü bilgisi dışında- Toprak, küçüklüğünden beri kendi parasını kazanmaya çalışan, kendi ayakları üzerinde duran ve aynı zamanda da acılarıyla birlikte daha da güçlenen bir kızdır.
Bir gün üniversite yurdunda çıkan kavga ile evsiz kalır ve zar zor bulabildiği bir eve taşınır.
Daha çok kısa süredir yeni evinde oturan Toprak, bir gün en sevdiği ve manevi değeri yüksek olan kolyesini evinde bulamadığı için aşağıdaki sığınağa yerleştirdiği kutuların içine bakmak amacıyla sığınağa iner.
Sığınağa indiği anda burnunu kötü kokular kaplar. Toprak, bu koku üzerine etrafa bakınmaya başlar ve bunun üzerine karşısında bir ceset bulur.
Bu cinayetin gizemini çözmek ister, ama bir yandan da katilin binasından birisi olduğunu ve söylediği takdirde kendisine zarar verileceğini düşündüğü için polise cesedi gördüğünü haber vermek istemez.
Bu şekilde
bu cinayetin sırrını çözmeye çalışır ve kendini olmadık bir gizemin içerisinde bulur.Aynı zamanda da unutmak istediği o duyguların içerisinde...
.
.
.
.Selam herkesee
Yepyeni bir kurgu ile tekrar karşınızdayım.
Öncelikle çok heyecanlıyım, ne zaman buraya yazdığımı bile hatırlamıyorum bu kurguyu ama devamını getirmeyi dört gözle bekliyorum.
Kurgu bir anda aklıma esti ve hoşuma gitti. İnşallah istediğim gibi sizlere sunabilirim.
Umarım beğenirsiniz. Bir sonraki bölüm yarın gelecek.
Başlama tarihlerinizi buraya alabilirim.
Ama öncelikle bu kurguda benimle birlikte misiniz?
Herkese şimdiden teşekkür ederim.
Yarın görüşmek üzere💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demirden Kalpler
Teen Fiction🔗Genç Kurgu & Polisiye🔗 Daha çok kısa süredir yeni evinde oturan Toprak, bir gün en sevdiği ve manevi değeri yüksek olan kolyesini evinde bulamadığı için aşağıdaki sığınağa yerleştirdiği kutuların içine bakmak amacıyla sığınağa iner. Sığınağa ind...