Başlama tarihi' 🐥Egenin_kayıbı;
"Bilmem kaç yüz kişi içinden
Gördüm deli gözlerini birden
Belki tanımazdım seni
O konsere gelmesen.." 05:34'Ahsenkayaa;
"Gece sonunda kayboldun
Baktım sana yok olmuştun
Sakin kalamazdım
Benim olacağını bilmesem." 05:35'Egenin_kayıbı; inşAllah uyandırmamışımdır.
Ahsenkayaa; İnstagramda geziyordum zaten, jdkdjdkdk isteği görünce yanıtlayayım dedim. Yüzyüzeyken konuşuruz sever misin ki? Bana şarkı sözünü yazdın?
Egenin_kayıbı; Seni o konser sayesinde gördüm, o günden beri ise dinliyorum.
Ahsenkayaa; Nasıl yani?
Egenin_kayıbı; En son 1 yıl önce gittin, konsere. O kadar mutluydun ki, küçük çocuklar gibi sevinçliydin. Deli gibi şarkılara eşlik ediyordun, tam da önümdeydin zaten.
Ahsenkayaa; Ne? Yuh. Nasıl buldun beni be? Sapık mısın?
Egenin_kayıbı; Konserde videolar çekiyordun, sonra ise İnstagram hikayene atarken gördüm, kullanıcı adını mıh gibi kalbim de de, aklımda da tuttum. Sonra takipleşmeye başladık, niye beni takip ettin anlamadım ama djjdjdjdjdk
Ahsenkayaa; Oha ya djkdkdj salak
Ahsenkayaa; Kimle gelmiştin konsere?Egenin_kayıbı; Aynı senin gibi tekdim.
Ahsenkayaa; Anladımmm, peki niye yazdın bana?
Egenin_kayıbı; Şöyle ki öğrendiğim kadarıyla aynı üniversitedeymişiz, bende yazmak istedim, konuşmak istedim seninle tabi bir sakıncası yoksa.
Ahsenkayaa; Neden o şarkı sözü ile giriş yaptın?
Egenin_kayıbı; Çok sevdiğim şarkı sözü o yüzden, beni anlatıyor tam olarak ;')
(Görüldü)
—
İkinci texting hikayem, her kitaba başladığımda kendim ne seviyorsam ona göre bir hikaye uydurmaya çalışıyorum jdkdjdkkd.
Benim gibi Yüzyüzeyken konuşuruzu seven kaç kişi var?
En sevdiğiniz şarkısı hangisi?Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Teen FictionEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'