Péntek van, ami azt jelenti, hogy ma van a visszavágó mérkőzése a suli focicsapatának és itt dől el minden, hogy ki is megy az országos döntőre, ami Áprulis első hetében lesz meg tartva.
-Hope segíts! -rohant be a szobámba a húgom.
-Mi a baj Emma? -gugoltam le elé.
-Megint felkeltetem Ryant de nem volt egyedül az ágyában mert ott volt vele Kim is. -Nézet rám nagy szemekkel.
-Semmi baj majd én beszélek vele rendben. -néztem rá.
-Oké! Szeretlek! -ölelt meg és márt szaladt is tovább.
Miután rendesen felöltöztem elindultam Ryant megkeresni és mint kiderült még mindig a szobájában volt. Ezért mikor bekopogtam elmondtam egy imádságot, hogy legyen rajtuk ruha majd benyitottam.
-Jó reggelt bogárkák! -köszöntem a már felöltözött Bátyámnak és a legjobb barátnőmnek.
-Neked is. -ásított Kim.
-Úgy hallottam hosszú volt az éjszaka. -meredtem rá Ryanre.
-Volt nálad Emma. -mondta.
-Eltaláltad és legközelebb zárjátok be az ajtót mi lett volna, ha nem a húgunk, hanem mondjuk anya nyit rátok erre nem gondoltál Ryan? - emeltem fel egy kicsit a hangomat.
-Ki ment a fejemből és mással voltam elfoglalva, ha érted mire gondolok. -vonogatta a szemöldökét mire Kim arca egyből bíborvörös árnyalatott vett fel.
-Úr isten Ryan erre nem voltam kíváncsi. -mondtam szörnyülködve.
-Bocs! -vonta meg a vállát majd egyszerű könnyedséggel kikerült.
-Anya tudja, hogy itt vagy? -Kérdeztem meg Kimet.
-Aha de úgy tudja, hogy nálad voltam az este. -felelte még mindig piros fejjel.
-Rendben! -feleltem és kihúztam a szobából le a konyhába.
-Jó reggelt gyerekek! -Köszönt anya.
-Szia. -mosolyogtam.
-Ma is jön Jack? -kérdezte.
-Most nem neki előbb kellet mennie a suliba mert beszélni akart vele az edző.
-Á értem na és mit kértek reggelire? -kérdezte.
-Csak egy kis müzlit eszek most. -mentem a hűtőhöz és vettem ki a tejet.
-Na és neked Kim? -kérdezte meg tőle is.
-Oh nekem is jó lesz egy kis müzli. -mosolygott anyára.
-Hát akkor rendben megyek és megnézem Emmát, hogy hol lehet. -ment ki a konyhából.
-Istenem remélem nem fog semmit mondani Hollynak. -roskadt le az egyik bárszékre.
-Á már rég elfelejtette, hogy mit látott vagy nem látott. -nevettem fel mikor megint kezdet vörösödni.
-Semmit sem látott csak gondolom megijedt, hogy ott talált. -mondta lehajtott fejjel.
-Még az a szerencse gondolj bele mi lett volna, ha lát is valamit. -meredtem rá.
-Ne is mond rossz bele gondolni. -borzongott meg.
Miután megettük a reggelit azon vacilláltam mivel is kellene menni, de mivel semmi kedvem nem volt vezetni és Ryan is már rég elment a reggeli meccs előtti megbeszélésre ezért maradt a busz.
Mielőtt még a kapun beléphetünk volna már akkor rám szegeződött az emberek tekintete, amihez még mindig nem szoktam hozzá.
-Miért nem képesek az emberek a maguk dolgával foglalkozni. -morogtam az orrom alatt úgy, mint tegnap vagy az előtti nap.
YOU ARE READING
Utállak Jack King! (Befejezett)
RomanceA nevem Hope egy művészeti gimibe járok. A bátyám legjobb haverja az ellenségem. Az iskolában én lennék a lúzerek, lúzere ugyan is évekkel ezelőtt történt egy baleset, utána megfogadtam, hogy soha többet nem állok közönség elé. De ezt egy balul sült...