Hétfőn még be sem mentem a suliba, de már az egyik csoport társam megállított és gratulált. Fogalmam sem volt, hogy minek, de mikor bementem az épületbe és mindenki nagy szemekkel nézet rám már kezdtem félni és ez ment egészen a negyedik óráig.
-Kim te tudsz valamit erről az egészről? -kérdeztem meg tőle mikor tesire mentünk.
-Miért mi a baj?
-Mindenki furán néz rám és folyton gratulál, de, hogy minek arról fogalmam sincs. -ráztam meg a fejemet.
-Csináltam valamit, amit lehet nem kellet volna. -húzta be a nyakát.
-Már megint mit tettél?
-Lehet, hogy jelöltelek bálkirálynőnek! -hajtotta le a fejét.
-MIT TETTÉL! -kiáltottam fel.
-Bocsi de nem tudtam, hogy ennyire felkapják az egészet.
-Kim baszki én vagyok a suli stréber, hogy gondoltad ezt. Egyáltalán mikor csináltad? -füstölögtem.
-Pénteken miután ti elmentetek fel írtalak.
-Oh baszki, hogy fogom én ezt helyrehozni?
-Tényleg bocsi.
-Á most inkább megyek és megpróbálom helyre hozni. -fordultam vissza és felmentem a titkárságra.
-Miss. Evans magának nem órán kellene lennie? -kérdezte meg az egyik tanár.
-Öm igen tudom, de volt egy kis kavarodás és véletlen felkerültem a télkirálynő jelöltek listára. -találtam ki valami hazugságot mégsem mondhatom, hogy az őrült barátnőm írt fel rá.
-Értem de ugye tudja, hogy már nem lehet visszalépni ugyan is a jelentkezés pénteken lezárult. -mondta.
-Tessék az nem lehet. Nem lehet valahogy megoldani, hogy lekerüljek róla? -reménykedtem benne, hogy azt mondja, hogy igen.
-Sajnálom de ez nem lehetséges. -rombolta le bennem a reményt.
-Hát akkor köszönöm. -kullogtam vissza a tornaterembe, de mivel már rég elkezdődött az óra nem láttam értelmét bemenni ezért az öltözőben megvártam Kimet.
-Na jutottál valamire? -huppant le mellém az óra végén?
-Semmire már nem lehet vissza lépni. -ráztam meg a fejemet.
-Tényleg ne haragudj.
-Semmi baj csak azért elmondhattad volna mielőtt ennyien letámadnak.
-Tudom de nézd a jó oldalát használatba veszed a ruhádat.
-Nem is tudom. Milyen már hogy egyedül megyek mindenkinek van kísérője csak nekem nincs ez szánalmas.
-Hé, jöhetsz velünk is és ki mondja, hogy kell partner a bálra tudod te, hogy hányan mennek egyedül?
-Igen tudom és nem akarok gyertya tartó lenni hisz neked is ez az első bál, amin megjelensz eddig mindig otthon maradtál velem azt akarom, hogy élvezd ki és ne velem törődj, hanem magaddal.
-Rendben de akkor is még áll az, hogy velünk gyere. -vonta meg a vállát és ezzel le is zárult a beszélgetés majd mind a ketten mentünk a saját óráinkra és már nem is találkoztunk az nap.
A következőnap vagyis kedden egy kicsit már jobb volt a helyzet azt leszámítva, hogy a szekrényem tele volt ragasztva a lúzer szóval.
-Ki tesz még ilyet ez szánalmas! - Amy segített letépkedni a cetliket a szekrényemről.
KAMU SEDANG MEMBACA
Utállak Jack King! (Befejezett)
RomansaA nevem Hope egy művészeti gimibe járok. A bátyám legjobb haverja az ellenségem. Az iskolában én lennék a lúzerek, lúzere ugyan is évekkel ezelőtt történt egy baleset, utána megfogadtam, hogy soha többet nem állok közönség elé. De ezt egy balul sült...