🎊15.fejezet🎊

5.7K 194 1
                                    


"-Szerintem ideje lenne beszélnünk. -rakott le az öléből.

-Igen szerintem is!"

-Mi lenne, ha mondjuk vissza megyünk L.A-be és elmennénk valahova? -kérdezte egy mosollyal az arcán.

-Te most randira hívsz? - meredtem rá.

-Ja azt hiszem akkor eljössz? -hajolt még ennél is közelebb.

-Um hadd gondolkodjak. -mondtam teljesen komoly fejjel.

-Most csak szívatsz ugye? -nevettet fel kétségbe esetten.

-Olyan hülye vagy! Persze, hogy elmegyek! -röhögtem fel.

-Huu meg könnyebbülten. -nevetett fel miközben a tarkóját vakarta zavarában.

Még beszélgetünk egy kicsit, de nagyon hamar elteltek a percek és már vacsoraidő volt. Jóval tizenegy után már készültem aludni mikor is valaki beosont az ajtómon. Mivel én a fürdőben voltam és már levetkőztem csak egy apró törülközőt csavartam magamra, hogy megnézem ki is jött be ilyen későn.

Nagy meglepetésemre Kim volt az na jó ez hazugság mivel várta, hogy mikor fog felbukkanni és kifaggatni arról, amit Ryan a szem tanúja volt.

-Már vártalak. -mondtam.

-Reméltem is mert kis anyám mindent ki fogsz most teregetni nekem. -nézet rám eszelősen.

-Oké rendben csak elmegyek előtte tusolni. -araszoltam vissza a fürdőbe, de ekkor megint kinyílt az ajtóm és most Jack surrant be rajta.

-Öm azt hiszem eltévedtem! -vakarta meg a tarkóját.

-Szerintem is úgy, hogy tűnés! -vágta rá egyből Kim.

-Oké, oké csak még valami. -szaladt oda hozzám és nyomot egy puszit a számra majd ott sem volt.

-Na jó most már tényleg kell az a beszámoló. -meredt rám.

-Szóval had, halljam. -kezdet el ugrálni az ágyamon.

-Semmi extra csak ültünk a jakuzziba és egyszer azon kaptam magam, hogy az ölében voltam és csókolóztunk majd jött Ryan amire szét rebbentünk. -vázoltam fel neki.

-Uhum és utána?

-Utána beszélgettünk és elhívott randizni majd igent mondtam. -dőltem hátra az ágyon.

-Ez hihetetlen egy kicseszett téli vakáció kellet ahhoz, hogy mind a ketten észhez térjetek és merjetek lépni. -rázza meg a fejét.

-Ja valami olyasmi. -húztam el a számat majd egy ásítás is kicsúszott rajta.

-Nem baj, ha itt maradok? Nincs erőm át menni a szobámba. -fordult felém miközben már be is takarózott.

-Nem. -feleltem röviden.

Másnap reggel arra keltem fel, hogy a nap majd kisüti a szememet. Ezért felkeltem és jól behúztam a sötétítő és vissza feküdtem az ágyba és próbáltam vissza aludni. De mivel ez nem sikerült félóra után meguntam és inkább lementem a konyhába. Majd mivel nem találtam senkit ott nekiálltam és elkészítettem a reggelit, hogy valamivel elüssem az időt.

-Mi ez a jó illat? -szimatolt a levegőbe az apám.

-Jó reggelt apa! -köszöntem mosolyogva.

-Valaki nagyon boldog kora reggel? -vonta fel a szemöldökét.

-Ezt miből következtetted le? -kérdeztem meg tőle.

Utállak Jack King! (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora