Capitolul 1

264 9 2
                                    

Min-Hee Pov.
Annyeonghaseyo, sunt Min-Hee si am 18 ani. Invat la cel mai bun liceu din Seul si lucrez la o cafenea din centrul orasului. Ma întrețin singura, deoarece părinții mei au murit acum câțiva ani, intr-un incendiu.
Nu am prea multi prieteni, singurele care imi sunt alaturi fiind Maria si Ale, cele mai bune prietene ale mele.
Stam toate impreuna intr-un apartament aproape de liceu, si lucram toate la aceeasi cafenea din centrul orasului.
Părinții lor au murit in acelasi incendiu cu ai mei.
Niciuna din noi nu are frati sau surori, dar ne avem una pe alta.
Astazi era prima zi din al doilea semestru al ultimului an al nostru in liceul asta. De abia astept sa termin clasa a 12-a, si sa scap de toti idioții din liceul asta.
Am pășit in curtea liceului, dar de data asta singura,dar nu pentru mult timp.
Maria s-a dus la Starbucks, Ale la magazin iar eu sa caut o banca cat mai ferită de lume in curtea liceului.
Am ajuns in coltul cel mai ferit al curtii si m-am așezat pe banca situata acolo, astepatandu-le pe fete.
Mi-am scos castile din ghiozdan, apoi am dat drumul la playlistul meu obișnuit, asteptand ca fetele sa apară.
Peste doua-trei minute, cineva se pune langa mine.
Imi intorc capul ca sa vad singura persoana pe care as fi vrut sa o indepartez din viata mea din prima secunda in care am vazut-o.
Kim Namjoon.
-Ce faci aici?spun eu vizibil iritata de faptul ca s-a așezat langa mine.
-Stau, nu se vede?imi raspunde el la fel de arogant ca de obicei.
-Nu stiu ce pariu stupid ai pus tu cu prietenii tai idioți, dar cara-te, spun eu intorcandu-mi capul in celălalta parte.
-Cine a zis ceva de vreun pariu? Pur si simplu vreau sa stau aici. M-am saturat de toate fetele care umbla dupa mine, asa ca am venit aici. Niciuna din divele alea nu vine pe aici.
-Tu, sa te sfaturi de fete? Asta e cel mai amuzant lucru pe care l-am auzit, spun eu intorcandu-ma spre el razand.
-Min-Hee!spun Maria si Ale la unison cu pungi, respectiv pahare in mana.
Eu ma ridic de pe banca, indreptandu-ma spre ele si lasandu-l pe Namjoon in urma, pe banca.
Dupa ce ne indepartam destul de el, Ale imi zice:
-Ce naiba cauti tu cu ăla?!
-Stateam pe banca si a venit si s-a pus langa mine, si cand l-am intrebat ce cauta aici a zis ca cica s-a saturat de toate divele si vrea liniste, spun eu iar pe ele le bufneste rasul.
-Asta e cel mai amuzant lucru pe care l-am auzit toata viata mea, spune Maria intinzandu-mi un pahar cu frape.
-Sigur a băut ceva si nu mai stie ce zice!spune Ale intinzandu-mi o punga de chipsuri si una de jeleuri.
Eu nu mai spun nimic, doar o iau in fata spre liceu, fetele urmandu-ma, ajungând in dreptul meu, apoi intrând toate in liceu.
Ca in fiecare zi, tot holul s-a intors spre noi atunci cand am intrat.
Deja eram obisnuita cu asta, asa ca am inaintat spre dulapul meu fara sa-i bag in seama pe cei ce se uitau la mine.
Mi-am bagat pungile cu dulciuri in dulap, iar cand l-am inchis, am dat cu ochii de unicul meu prieten baiat. Alek.
-Neata, pitic!spune el razand silentios.
-Daca mai razi mult iti dau o palma de iti schimb originea cu tot cu neam!spun eu satula de aceeasi replica in fiecare dimineata.
-Neata, fraiere!spune Ale trecand pe langa Alek si isi deschide dulapul, care era langa al meu.
-Da-te de pe dulapul meu, tampitule!spune si Maria, iar Alek se da la o parte.
-Deci, ce ore ai azi?spun eu destul de plictisita uitandu-ma către Alek, care era acum in fata dulapului meu.
-Niciuna comună cu voi, spune el fara sa mai enumere orele pe care le are, stiind ca eu vreau defapt sa stiu daca ne vedem azi inafara de pauze.
-Aia e, spun eu punandu-mi mai bine ghiozdanul pe umăr si plecand.
-Ce o fi cu ea azi?spune Ale.
-Nu stiu, dar las ca ii trece, spune Maria iar ele doua ma urmează spre clasa unde trebuia sa avem primul curs pe ziua de astazi.
Namjoon Pov.
Am intrat in sala de curs, vrand sa merg sa ma așez in banca din coltul clasei, dar se pare ca cineva mi-a luat-o inainte.
-Asta e locul meu!spun eu pe un ton mai ridicat, astfel încât fata care s-a așezat pe locul meu sa ma auda.
Ea se intoarce spre mine si pot vedea ca e nimeni alta decat Min-Hee.
-Nu scrie numele tau pe ea, asa ca cara-te, spune ea iar eu ma îndrept spre singura banca care mai era disponibila, cea din fata catedrei.
Min-Hee Pov.
-Ce tot are asta cu tine azi?spune Maria, care era in banca de langa mine.
-Nu stiu, dar acum apreziez mai mult decat orice ca avem bănci individuale.
-Da, si eu, spune Ale, care era in fata mea.
-In fine, imediat vine profa, hai sa ne scoatem si noi cartile, spun eu, iar fix dupa intra profa de fizica si ora începe.
*in pauza*
Am iesit cat de repede am putut din clasa si m-am indreptat spre acoperis, acolo unde m-am întâlnit cu Jimin, unul din prietenii enervanti ai lui Namjoon.
-De ce m-ai chemat aici si de unde ai numarul meu?
-De pe grupul clasei si vreau sa ma ajuti cu ceva.
-Spune.
-Eu, Namjoon si Jungkook trebuie sa mergem la un fel de petrecere de afaceri organizata de ai mei. Vor sa faca impresie buna unui investitor, asa ca mi-ai zis sa-mi aduc doi prieteni si sa avem partenere, ca mosul ala sa creada ca compania va avea un succes foarte maret, ca sa investeasca. Vreau ca tu si prietenele tale sa ne fiti partenere.
-Ce ne iese din asta?
-O mie de woni de căciulă.
-Ne băgăm, spun eu apoi dau mana cu Jimin.
Presimt ca e un inceput bun al semestrului astuia...

Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum