Capitolul 5

96 5 0
                                    

Min-Hee Pov.
Am tras adânc aer in piept, apoi am iesit din camera mea, coborand scarile si ajungând in sufragerie, unde fetele ma asteptau.
-Haide, au venit baietii, spune Maria.
-Bine, hai sa mergem, spun eu abtinandu-ma sa nu plang.
Am iesit din casa, si i-am vazut pe baieti langa o limuzina.
-Hei!spune Jungkook. Urcati!
Noi nu mai spunem nimic, doar urcam, iar eu ma pun cat mai departe de Namjoon.
Am ajuns la petrecere si am coborât din masina.
-Trebuie sa intram impreuna, imi spune Namjoon.
Eu doar il iau de brat si intram.
Ne-am așezat la masa si am asteptat sa vina si ceilalți oameni care erau asezati la masa noastra.
Peste cateva minute, la masa noastra s-au așezat Jimin, Ale, Jungkook, Maria, părinții lui Jimin si Iseul.
-Iseul, partenerul tau unde este?o intreaba doamna Park.
-Vine acum, spune Iseul iar chiar dupa se aseaza langa ea.... Alek?!
-A-Alek?!spun eu aproape tipand din cauza socului.
-Oh... Salut Min-Hee....raspunde el rusinat.
-Va cunoasteti?intreaba domnul Park.
-Da, am fost prieteni, spun eu accentuand ca "am fost".
Ma abțineam cu greu sa nu plang, avand in vedere ca Namjoon si Iseul se tin de mana pe sub masa, iar unul din cei mai importanti oameni din viata mea tocmai m-a tradat.
Jimin avea scaunul langa al meu, asa ca m-a luat de mana, facandu-ma sa ma intorc spre el, si spunandu-mi in soapta "esti puternică".
Eu i-am șoptit inapoi un "mersi ca ma sustii" apoi mi-am eliberat mana din a lui, ridicandu-ma si spunând ca ma duc pana afara sa iau niste aer.
Ajunsa afara, am dat frâu liber lacrimilor, fara sa-mi mai pese ca cineva m-ar putea vedea.
La un moment dat, cineva imi pune un sacou pe umeri, iar eu imi intorc privirea spre persoana respectivă.
Seokjin.
-Esti bine?ma intreaba el, întrebarea fiind inutila, deoarece nu ma oprisem din plâns.
-Nu, nu sunt. Dar trebuie sa pretind ca sunt bine ca sa nu se ingrijoreze nimeni pentru mine, ii raspund eu lui Jin, uitandu-ma fix in ochii lui.
El nu imi raspunde, doar ma ia in brațe.
Eu il iau in brațe la randul meu, dar nu ramanem imbratisati mult timp, pentru ca Namjoon isi face aparitia si ne desparte.
-Mersi Jin, ma descurc eu de aici, spune el fiind foarte serios.
-Daca tu crezi ca o las singura cu tine, te inseli, ii raspunde Jin tăios.
-Jin, e in regula, du-te înăuntru, spun eu inmanandui sacoul lui Jin.
Acesta ii arunca o ultima privire ucigătoare lui Namjoon, apoi intra inapoi in sala.
-De ce plangi?imi spune Namjoon oarecum îngrijorat, punandu-si mana pe umarul meu.
-Nu am nimic, spun eu rece, indepartandu-i mana de pe umarul meu.
-Min-Hee, se vede ca nu esti bine. Spune-mi te rog de ce plangi.
-Unul din cei mai buni prieteni ai mei tocmai m-a tradat, ce ar trebui sa fac? Sa ma bucur?spun eu uitandu-ma fix in ochii lui.
-Esti sigura ca e doar asta?spune el luandu-ma de mana.
-Da, Namjoon...spun eu aproape șoptit.
-E din cauza mea, nu? Uite, imi pare rau, dar eu si Iseul-
-De ce mi-a pasa, Namjoon?spun eu taindu-i cuvintele. Pana la urma, nimic nu e real, nu? Intre noi nu e nimic. Nici macar prietenie. Am facut asta pentru Jimin, sa-ti intre bine in cap. O sa-ti zic ceva ce n-am mai zis nimănui, dar doar ca sa intelegi. Eu si Jimin suntem cei mai buni prieteni, dar nu aratam asta. Jimin a decis sa nu stea cu mine in pauze, desi ar vrea, doar ca sa nu se ia toate pitipoancele de mine. Asa ca sa nu crezi ca am acceptat asta ca sa ma apropii de tine. Am facut-o pentru Jimin, pentru ca tin la el ca la fratele pe care nu l-am avut niciodata, ii spun eu lui Namjoon uitandu-ma fix in ochii lui, strangandu-l de mana. Hai sa mergem înăuntru, sa nu dam de banuit, spun eu stergandu-mi lacrimile, apoi intrând in sala, asezandu-ma la masa.
Am observat ca la masa mai eram doar eu si Jimin.
-Unde sunt ceilalti?intreb eu.
-Ale e la baie, Maria cu Jungkook dansează, Iseul cu Alek dansează si ei, baietii pe la bar si ai mei cu investitorul.
-Ok, spun eu luandu-mi geanta si ridicandu-ma.
-Unde te duci?
-La baie, trebuie sa o rog pe Ale sa-mi retuseze machiajul. Arat oribil.
-Te astept aici, spune Jimin iar eu plec spre baie.
Am ajuns la baie, iar Ale s-a intors spre mine si a zis:
-Esti bine?
-Da, refa-mi umpic machiajul, spun eu iar Ale imi reface machiajul.
-Gata, spune ea, iar noi doua iesim din baie si mergem la masa, unde putem vedea ca toata lumea asteapta in liniste primul fel mancare.
*time skip*
*peste cateva ore*
Petrecerea s-a terminat, iar acum eram in limuzina, asteptand sa ajungem la apartamentul meu si al fetelor.
La un moment dat, Ale, care era la volan, opreste masina.
-Au băut toti, trebuie sa ramanem la ei, nu putem sa luam masina la noi la bloc, sigur o fura cineva, spune ea.
-Putem sa luam un taxi pana la noi acasă, spun eu.
-Nu mai circula la ora asta, spune Maria.
-Mbine, stam la ei, spun eu acceptand ca trebuie sa raman la ei.
I-am dus pe Yoongi, Seokjin, Hoseok si Taehyung la apartamentele lor, apoi ne-am îndreptat spre cel al lui Namjoon, Jungkook si Jimin.
Am ajuns acolo, si i-am dus pe fiecare in camerele lor.
Maria si Ale au decis sa doarma cu Jungkook si Jimin, in timp ce eu am decis sa dorm pe canapea.
Am intrat in camera lui Namjoon, ca sa iau o patura si o perna, dar l-am vazut foarte transpirat.
Am pus mana pe fruntea lui, si am constatat ca are febră.
M-am schimbat in pijamalele pe care le adusesem cu mine, apoi i-am facut niste comprese reci, pe care i le-am pus intr-un castron.
I-am pus compresele pe frunte, pe rand, pana cand s-au încălzit toate, apoi m-am pus langa el in pat.
Nu voiam sa stau langa el, dar nu aveam de ales.
In timp ce ma chinuiam sa adorm, ma gandeam:
Oare chiar nu simt nimic pentru el? 

Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum