Namjoon Pov.
M-am trezit si am vazut-o pe Min-Hee langa mine.
Dormea asa de frumos, ca un înger...
Păcat ca atunci cand se trezeste poate deveni un mic drăcușor...
Am stat si m-am uitat la chipul ei minute in sir, pana cand s-a trezit.
Min-Hee Pov.
M-am trezit, dând cu privirea de ochii patrunzatori in care ma pierdeam atat de usor.
Ochii lui.
Am coborât usor cu privirea si am vazut acel zambet care ma face sa ma inmoi instant, acompaniat de acele gropițe dragalase.
Zambetul si gropitele lui.
Am inceput sa zâmbesc involuntar, iar linistea a fost spartă de către Namjoon:
-Esti frumoasa cand zambesti, ar trebui sa o faci mai des.
-M-Mersi....
Super, sunt atat de captivata de frumusetea lui incat nici cuvintele nu le pot forma corect.
M-am ridicat usor in sezut apoi m-am urcat in poala lui, lipindu-l cu spatele de tablia patului.
El si-a pus mainile pe talia mea, zambetul sau largindu-se.
-Te iubesc, soptesc eu încet inainte sa-mi lipesc brusc buzele de ale lui, formand un sărut pasional.
Am rupt sarutul din lipsa de aer si ne-am sprijinit frunțile una de alta.
-Si eu te iubesc, spune el incet, zambind.
-Si.. Acum.. Noi.. Suntem un cuplu.. Pe bune?intreb eu jucandu-ma cu degetele mele, rusinata.
-Da, spune el ridicandu-mi privirea pentru a o întâlni pe a lui.
-Dar, pana la urma, ce e intre tine si Iseul?spun eu.
-Pai... Eu... Incercam sa te uit pe tine, pentru ca nu credeam ca ai putea avea sentimente pentru mine...
-Hai sa nu spunem nimănui despre asta, momentan, spun eu apoi il sărut din nou, fara sa-l las sa-mi raspunda.
Dupa ce am rupt sarutul, m-am imbracat cu hainele pe care le adusesem seara trecuta cu mine, iar peste am luat un hanorac de-al lui Namjoon.
Am coborât jos tinandu-ne de mana, iar privirile lui Jimin, Jungkook, Ale si Maria erau atintite asupra noastra.
Dupa ce le-am explicat totul, ne-au spus ca si Maria e impreuna cu Kooks iar Jimin e impreuna cu Ale.
Toti eram foarte fericiți, mai putin Jimin.
Nu zambea deloc si nu radea. Sigur s-a întâmplat ceva.
-Ma duc la magazin, cine vine cu mine?spun eu.
-Vin eu, spune Jimin iar Namjoon da din cap aprobator, semn ca nu se supara.
Nu cred ca era nevoie, dar in fine.
Am plecat cu Jimin spre magazin si cand am considerat ca ne-am indepartat destul de casa, i-am zis:
-Jimin, esti bine?
-Nu, nu sunt bine, spune el oprindu-se din mers, oprindu-ma si eu la randul meu.
-De ce?
-Eu nu vreau sa fiu cu Ale, eu vreau sa fiu cu tine...spune el luandu-ma de mana.
Ma uitam in ochii lui, care acum erau plini de lacrimi, si ma abtineam sa nu plang si eu.
-Jimin, eu il iubesc pe Namjoon, spun eu luandu-mi mana din a lui, ca mai apoi să-i întorc spatele si sa plec spre magazin, dând frâu liber lacrimilor.
Am ajuns la magazin, mi-am sters lacrimile si am intrat. Am cumparat tot ce era de cumparat si m-am intors.
Eram aproape sa scap plasa din mana cand l-am vazut pe Jimin sărutandu-se cu Ale.
Am dus repede plasele in bucatarie apoi am intrat cu viteza fulgerului in baie, unde am dat frâu lacrimilor.
Ma straduiam sa mențin un plâns silențios, dar suspinele mele zgomotoase deveneau din ce in ce mai dese, pana cand am inceput sa plang de-a dreptul.
M-am sprijinit cu mainile de chiuveta si m-am uitat la reflexia mea din oglindă.
-Arat oribil, spun eu cu dezgust, iar chiar dupa intra Maria.
-Esti bine?
-Nu, deloc. Jimin mi-a zis ca nu o iubeste pe Ale si ca vrea sa fie cu mine, apoi eu i-am zis ca il iubesc pe Namjoon si am plecat spre magazin. M-am intors si l-am văzut sărutandu-se cu Ale pe canapea de parca nici nu ar fi plâns in fata mea.
Ce naiba ar trebui sa fac, sa rad?spun eu privindu-mi reflexia in oglindă.
Mori, nenorocito!tip eu dând cu pumnul in oglindă.
Namjoon intra in baie imediat dupa impactul pumnului meu cu oglinda.
-Bebe, ce faci?!
-Nimic...
-Maria, iesi umpic din baie...(maria iese) Te bandajez si mergem la mine, babygirl, spune el cu o voce ragusita, facandu-ma sa tresar.
Namjoon m-a bandajat, apoi am ajuns la el acasa.
! CONTINUT MATUR!
-Ai fost rea, kitten...spune el cu o voce joasă. Nu trebuia sa te ascunzi de daddy....continua el punandu-si mainile pe talia mea si lipindu-ma de el, urmand sa ma sarute pasional si sa ma intinda pe canapea.
Rupem sarutul din lipsa de aer, iar eu spun:
-Daddy, hai in dormitor...
El ranjeste pervers si ma ridica de pe canapea, strangandu-ma de fund, iar eu imi incolacesc picioarele in jurul bazinului lui.
Ajungem in dormitor, iar el ma întinde pe pat, punandu-se deasupra mea.
Se apleaca si imi face un semn pe gat, apoi isi preseaza zona intima de a mea, facandu-ma sa-i simt erecția, scoțând de la mine un geamat înfundat.
A inceput sa-mi maseze sanii prin materialul bluzei, eu scoțând gemete înfundate fara oprire, inclestandu-mi mainile in parul lui.
La un moment dat se opreste si vrea sa ma sarute, dar il opresc si ii soptesc la ureche pe un ton seducător:
-Daddy, lasa asta si dezbraca-ma odata. Te vreau. Acum.
El nu mai spune nimic, iar hainele dispar de pe noi cu viteza luminii, eu ramanand complet goală in fata lui, iar el in boxeri.
-Esti asa frumoasa, si numai a mea, spune el scanandu-mi corpul gol cu privirea.
-Sunt sigura ca ai spus asta tuturor fetelor care ti-ai trecut prin pat, Joonie....spun eu acoperindu-ma cu patura.
-Da, dar pe tine nu te mint, spune el luand patura de pe mine si sarutandu-ma scurt. Esti gata, kitten?
-Da, daddy.
El se ridica din pat, ia un prezervativ din sertarul noptierei, il deschide, apoi se intoarce cu fata spre mine:
-Pune-l tu, princess, apoi mi-l pune in palma.
Am inghitit in sec, apoi mi-am pus mainile pe marginea boxerilor lui, trăgând usor de ei in jos, lasandu-i la iveală membrul întărit.
Am inghitit din nou in sec cand i-am vazut lungimea, apoi am rulat usor prezervativul pe membrul lui, iar dupa el s-a pus intre picioarele mele, departandu-le.
-Esti gata?ma intreaba el pe un ton dulce, care nu prea se potrivea cu atitudinea lui in acest moment.
-D-Da...spun eu balbaindu-ma.
-Sunt primul care face asta, nu-i asa?
-Da...
-O sa fiu blând, stai fara grija.
Fara sa mai spună ceva, a intrat usor in mine, eu urland de durere.
-Shh, o sa fie bine...
A continuat cu miscarile blande pana cand am inceput sa gem si mi-am lasat capul pe spate.
Si-a dat seama ca durerea a fost înlocuita de placere, asa ca a accelerat.
-D-Daddy, m-mai r-repede....
In momentul acela am crezut ca patul se va rupe.
Namjoon se misca atat de repede inauntrul meu, incat patul incepuse sa se miste odată cu noi.
Dupa inca cateva minute de placere maxima, ne-am dat amândoi drumul, iar el m-a tras la pieptul lui, trăgând patura peste noi.
-Te iubesc, Min-Hee.
-Si eu, Namjoonie.
CITEȘTI
Mr. Playboy /K. NJ(Rom)
FanfictionMa port ca un dement, Toate fiindca-s dependent. Dependent de tine, Atat de dependent ca simt ca faci parte din mine. Tot ce-nseamna tu, Imi da lumea peste cap. Cand esti tu prin preajma, Eu mereu sunt agitat. Nu ma pot controla, Si uit tot...