Capitolul 2

123 6 3
                                    

Min-Hee Pov.
Am plecat de pe acoperiș si m-am îndreptat spre clasa unde trebuia sa am următoarea ora.
M-am pus intr-o banca mai in spate si fetele in dreapta si stanga mea.
-Ne explici si noua ce mama naibii ai?!spune Maria vizibil nervoasă.
-Hai la baie....
Am ajuns acolo si le-am explicat cum faza cu Jimin.
-Adica ne-ai bagat in tot rahatul asta pentru trei mii de woni nenorociți?!spune Ale rosie de nervi.
-Sper ca ai un motiv bun!spune Maria la fel de rosie la fata ca Ale.
-Cineva ma santajeaza....raspund eu cu privirea in pamant.
-CE FACE?!spun amandoua la unison.
-Cineva mi-a facut o poza la dus si mi-a zis ca daca nu ii dau trei mii de woni pe saptamana o pune pe net..... Si daca ma duc la politie o sa afle si o sa o publice..... Si am acceptat tot rahatul asta cu Jimin pentru ca nu mai aveam de unde sa fac rost saptamana asta...
-De ce nu ne-ai spus pana acum?ma întreabă Maria.
-Mi-a fost frica....
-Nu-i nimic... Acum trebuie doar sa terminam toata treaba asta cu Jimin si dupa sa vedem cum scapam de stalker, spune Ale.
-Hai in clasa ca se suna, spun eu apoi ma îndrept spre clasa.
Am ajuns in clasa, si am vazut ca era un haos total, iar pe tabla era pus un biletel:
-Ora asta sunteti liberi, doamna de coreeana nu poate sa vina astăzi~dna. Directoare
-Super, acum pot sa dorm, spune Ale apoi se pune cu capul pe banca si adoarme.
-Eu ma uit la serial, spune Maria apoi isi pune castile in urechi si da play la serial.
Eu am vrut sa intru pe Instagram, dar Jimin imi face semn sa vin dupa el.
Ajunsi pe acoperiș, imi spune.
-Sambata, la 20:00,venim noi sa va luam.
-Bun, altceva?
-Da, sa-ti zic cine cu cine merge.
-Baga.
-Eu cu Ale, Jungkook cu Maria si tu cu Namjoon.
-Eu nu merg nicăieri cu ăla!
-Ai promis.
-Nu pot sa merg cu tine sau cu Jungkook?
-Nu, asa ne-am inteles noi trei.
-Ufff, mbine, ne vedem sambata.
-Pai rochii si chestii nu va trebe?
-Ba da, dar ne descurcam.
-Nu ma, mergem maine dupa scoala ca trebuie sa asortati rochiile cu costumele si mna...
-S-au dus banii mei de hoverboard....spun eu incet, aproape in soapta
-Le platesc eu, stai chill.
-Nu mersi, nu am nevoie de banii tai.
-Hei, mama crede ca sunteti iubitele noastre, si daca vede pe card ca am cumparat numa costume o sa inceapa sa fie suspicioasa.
-CE AI FACUT?!
-Am uitat sa-ti spun.... I-am zis mamei ca sunteti iubitele noastre....
-TE OMOR!
-Încet, le spun eu fetelor.
-Bun, pai, bataie placuta!spun eu apoi plec de pe acoperis cu gândul sa ma duc sa-mi iau un ramen la cutie de la magazinul de langa liceu.
I-am aratat paznicului carnetul de note si m-a lasat sa ies.
Am ajuns la magazin, mi-am plătit ramenul apoi m-am îndreptat spre masutele de langa geamul imens ce tinea locul unui perete, astfel putand sa vezi inauntrul magazinului.
Am pus apa din fierbător in cutia de plastic, apoi am luat o pereche de betisoare si am inceput sa mananc.
Dupa ce am terminat, am vrut sa merg sa arunc paharul de plastic de la ramen, dar un mesaj de la un nr necunoscut m-a facut sa ma opresc :
"N-ar trebui sa chiulesti de la ore, păpușă. "
M(min-hee):"Ma urmaresti?"
"Poate da, poate nu"
"In fine, imi vreau banii"
M:"Duminica, in parc, langa fantana"
"Bun, ne vedem."
Inchid telefonul si arunc ce aveam de aruncat, apoi intru in liceu, observand ca mai sunt zece minute pana la pauza, asa ca m-am dus spre banca din colt, unde obisnuiam sa stau.
Ma apropii de banca si il pot vedea acolo pe Jimin.
-Ce mai vrei, Jimin?
-Ai grija la Jin.
-De ce?
El nu mai spune nimic, doar se ridica si pleaca.
-Jimin, Care-i faza cu Jin?strig eu in urma lui, dar nu imi raspunde si continua sa mearga, ignorandu-ma.
Decid sa nu ma mai gândesc la ce a spus Jimin, asa ca imi pun castile in urechi si astept sa se sune.
Maria Pov.
Jimin a venit si ne-a explicat faza cu petrecerea, apoi ne-a zis sa o oferim pe Min-Hee de Jin.
Cand l-am intrebat de ce, a plecat.
Am încercat sa vorbesc cu el, dar nimic.
Oare ce vrea sa insemne asta?
-Ce culoare i se potrivește cel mai bine lui Jimin?ma întreabă Ale scotandu-ma din gandurile mele.
-De ce intrebi?
-Pai a zis ca trebuie sa asortat rochiile cu costumele, asa ca trebuie sa vad cu ce ii sta lui bine, fiindcă pe mine ma prinde orice culoare.
-Hmmmm, albastru inchis?
-Da, cred ca iar sta bine.
-Lui Jungkook cu ce i-ar sta bine?
-Hmm, poate gri inchis.
-Da, sigur i-ar sta bine.
In timp ce noi tot vorbeam ce culori i sa aiba costumele baietilor, se suna de pauza.
-Hai in curte sa vedem ce culoare alege si Min-Hee, imi spune Ale.
-Probabil negru, spun eu in timp ce ma ridic de pe scaun.
-In fine, hai, spune Ale apoi mergem in curte si o gasim pe Min-Hee.
-Ce culoare ai ales pentru costumul lui Namjoon?
-Negru, spune ea sec apoi mai trage un fum din țigara pe care o incepuse.
-Normal ca negru, spun eu apoi ma asez langa ea.
-Voi ce culori ati ales?
-Gri inchis pentru Jungkook si albastru inchis pentru Jimin, raspunde Ale.
-Cand a zis Jimin ca mergem la cumparaturi?o intreb eu pe Min-Hee.
-Maine dupa scoala, spune ea.
-Ok, hai la baie, spune Ale iar nou mergem spre dulapuri, in timp ce ea se duce la baie.
Min-Hee Pov.
Mi-am pus cartile in ghiozdan, apoi l-am lasat jos, langa dulap.
Voiam sa ma sprijin pe o parte de dulap, sa pot vorbi cu Maria, dar se pare ca cineva mi-a luat-o inainte si m-a lipit usor cu spatele de dulap.
Am inchis ochii la contactul cu dulapul, apoi i-am deschis.
Sincer, daca nu as fi facut înțelegerea aia cu Jimin, i-as fi dat una, dar pentru ca i-am promis ca il ajut, trebuie sa-l suport.
-Ce faci, iubire?spune el accentuand ultimul cuvânt.
-Bine, Joonie. Tu?spun eu afisand un zâmbet fortat.
-Sunt bine. Am meci azi, vii sa ma sustii, nu?spune el zambind, dar nu era un zambet fortat, ci unul sincer.
Cand i-am vazut zambetul si gropitele, am zambit si eu, de data asta sincer.
-Normal ca vin. Trebuie doar sa-mi spui unde si la ce ora.
-La liceu, la ora 17:30.
-Bine, o sa vin.
-Vin sa te iau la 17:00,pa iubire, spune el apoi imi da un sărut scurt pe buze si pleaca.
-Ok, asta a fost ciudat, spune Maria.
-Mda, dar sa stii ca si Jungkook si Jimin sunt in echipa de fotbal, asa ca pregătește-te pentru acelasi discurs, si spune-i si lui Ale, sa nu faca vreo scena. Ne vedem la vestiar, spun eu apoi ma îndrept spre vestiarul salii de sport.
De parca nu era de ajuns ca trebuie sa ma prefac ca sunt iubita lui, acum trebuie sa merg si la meciurile de fotbal....

Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum