Namjoon Pov.
Zilele treceau, iar eu si Junghyun ne imtelegeam din ce in ce mai bine.
Blake nu mai statea pe acasa, pleca dimineata devreme si venea seara tarziu, era terminata.
Intr-o zi, cat timp cel mic dormea la pranz, ma gandeam: oare de ce lucreaza asa mult?
Si apoi am realizat..doar ea lucreaza.
Ne intretine pe toti 3 cu un salariu destul de mic.
Aish..trebuie sa fac ceva.
Dupa ceva timp, Junghyun s-a trezit si a venit jos, in sufragerie, unde eram eu.
S-a pus langa mine pe canapea si m-a intrebat:
-Esti bine?
-Da pui, de ce n-as fi?
-Pari suparat.
-Sunt, putin.
-De cee?
-Pentru ca mi-am dat seama ca doar mami lucreaza, si de la cafeneaua aia nu castiga asa mult.
-Dar mami nu mai lucreaza acolo.
-Nu..?
-Nu.
-Pai..unde lucreaza?
-La un restaurant, face curățenie. De aia castiga mai putini banuti.
-Pai si de ce nu mai lucreaza la cafenea?
-Mi-a zis ca șeful ei a facut ceva urat si nu mai vrea sa lucreze acolo.
-Am inteles..vrei sa mergem in parc?
-Diaaaa.
L-am luat pe cel mic si am mers in parc, lasandu-l sa se joace si sa se dea in leagane, tobogane si ce mai era acolo.
Cat timp el se juca, m-am pierdut din nou in ganduri.
Trebuie sa fac ceva..n-o pot lasa sa continuie cu slujba aia.
M-am saturat sa o vad asa obosita.
O sa fac ceva.
-LASA-MA!
Stiu vocea aia..
-IA MANA DE PE EL!spun eu si ii ofer un pumn de toata frumusetea bărbatului care incerca sa-l traga pe Junghyun dupa el.
Il iau repede pe cel mic in brate si merg cu el inapoi la banca pe care stateam.
-Esti bine..?
-Da..
-Aish..hai acasa..
-Binee.
Il iau pe cel mic de manuta si mergem acasa, unde il pun sa se uite la desene,. in sufragerie, iar eu fac un dus.
Dupa aceea, ne-am jucat pana a obosit.
*time skip, ora 23*
Blake Pov.
Dupa o zi de munca ce parea sa nu se mai termine, am ajuns acasa.
Am urcat sus, in camera mea, insa Junghyun nu era in pat, asa cum ar fi trebuit.
In sufragerie nu era, l-as fi vazut.
In baie am fost eu, in bucătărie era becul stins.
Neavand unde sa-l mai caut, am mers im camera lui Namjoon.
Junghyun dormea frumos in pat, iar Namjoon era la birou, uitandu-se la ceva pe laptop.
Am mers incet in spatele lui si i-am pus mainile la ochi.
-Aish..Junghyun dormi.
Nu am spus nimic.
-Yahhh, Junghyun.
Nimic.
-Aaa, Blaaake, spune el ridicandu-se de pe scaun si intorcandu-se spre mine.
-Cuddleee, spun eu cu o voce de copil mic, intinzandu-mi mainile spre el.
El ma ia pe sus si mergem in camera mea, așezându-ne pe pat, imbratisati.
Ar trebui sa ma opresc din a ma apropia asa de el..o sa ma îndrăgostesc din nou de el in ritmul asta..daca nu am facut-o deja..
CITEȘTI
Mr. Playboy /K. NJ(Rom)
FanfictionMa port ca un dement, Toate fiindca-s dependent. Dependent de tine, Atat de dependent ca simt ca faci parte din mine. Tot ce-nseamna tu, Imi da lumea peste cap. Cand esti tu prin preajma, Eu mereu sunt agitat. Nu ma pot controla, Si uit tot...