Capitolul 16

60 2 0
                                    

Min-Hee Pov.
Pleoapele mele se simteau grele ca plumbul.
Totul in jurul meu era parca necunoscut.
Ma simteam pierduta in neant.
Dupa multe incercari de a-mi deschide ochii, reusesc, intorcandu-mi capul spre dreapta mea, unde l-am văzut pe Namjoon, care dormea pe un scaun.
Un mic zambet si-a facut loc pe fata mea, iar privirea mea a ramas blocata pe a sa fata.
Dupa un timp, Namjoon se trezeste.
-Min-Hee, esti bine?!intreaba el panicat.
-Da, Joon, sunt bine, spun razand usor.
-Aish..trebuia sa ai mai multa grija de tine...de ce nu mananci cum trebuie?
Nu stiam ce raspuns sa-i dau. Nu puteam sa-i zic ca motivul pentru care s-a ajuns aici e chiar el.
-Acum sunt bine. Nu mai contează, spun eu sperand ca el sa incheie subiectul.
-Bine..Um, Hobi vrea sa te vada..eu..o sa ies,spune el dupa care iese, lasandu-ma pe mine sa privesc lung in urma lui.
Dupa nici 2 minute, Hobi pășește in încăpere si se aseaza pe acelasi scaun pe care a stat Namjoon.
-Seo Min-Hee! Vrei bataie?! De ce nu ai grija de tine?!spune el vizibil suparat.
-Scuze..spun eu privindu-l cu lacrimi in ochi.
-Eu..n-am vrut sa tip asa..
-Nu...e vina ta..spun eu lasand lacrimile sa-mi alunece pe obraji.
-De ce nu-i spui? De ce nu va impacati? De ce nu vrei sa pui capăt suferintei? De ce, Min-Hee?
-E prea dureros, Hobi..
-Atunci gaseste-ti pe cineva.
-Nu-i asa simplu..
-Cineva chiar te place, sa stii..
-Cine?
-Eh, si tu acum.
-Zi-mi, Hobitaaaa.
-Nu.
-Te log.
-Niu.
-Uffff, esti lau.
-Da da siiigur. Ma duc sa-ti fac externarea.
-Bine.
Hoseok iese din salon fara sa mai spuna ceva, lăsându-ma sa ma gandesc..oare cine ma place?
In prima faza, ma gandeam la Hobi, dar nu avea cum, suntem cei mai buni prieteni.
După inca cateva minute de gandit, Hoseok intra in salon cu o foaie in mana.
-Hai acasaaaaa!
-Hai sa mergem.
-Iaaa uite s-a si imbracat.
-Da ma da haideee.
Hoseok ma ia stil mireasa si iese cu mine din salon lasandu-l pe Namjoon sa se uite trist in urma noastră.
Ajunsi acasa, Hoseok m-a asezat usor pe canapea, punandu-se deasupra mea.
-Hoseok, ce fa-
Nu apuc sa termin propozitia, fiindca Hobi isi lipeste buzele de ale mele, asteptand sa-i raspund la sarut.
Era gata sa se retraga, insa imi infasor mainile dupa gatul sau si-l trag inapoi in sarut.
Ramane putin uimit la inceput, insa isi revine dupa cateva secunde, sarutul devenind la scurt timp unul pasional.
După câteva minute, rupem sarutul din lipsa de aer.
-Deeeci..sa inteleg ca ma placi, sau cum?ma intreaba Hoseok total confuz.
-Putin.
-Si..vrei sa-mi dai o sansa?
-Da, de ce nu.
-Asa o sa il uiti pe Joon.
-Nu cred.
-Totul in viata se uita.
-Si daca ai dat cuiva o bucata din tine se uita?

Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum