Capitolul 11

74 2 0
                                    

Min-Hee Pov.
Cand i-am vazut zambetul, inima mea a luat-o la goana.
Ce se întâmplă cu mine?
Inima imi batea mai sa-mi sara din piept.
Pulsul meu o luase razna.
Transpiram de parca eram in cuptor.
Nu mai eram in stare sa scot vreun cuvânt.
Inghetasem.
Ma simteam de parca as fi avut cel mai mare soc din viata mea.
Totul se leagă..
Dar, deodată, usa este izbita cu putere de perete iar pe ea intra Jimin, ținând in brațe o grămadă de chestii.
-Ai aici trusa medicala, haine curate, produse pentru igiena personală, mâncare si papuci. Te descurci?spune Jimin uitandu-se la mine.
-Da... E ok, spun eu inca pierduta printre gânduri.
I-am îngrijit rănile lui Namjoon in cea mai mare liniste.
Nu se auzeau nici macar respirațiile noastre.
Dupa ce am terminat, i-am zis:
-Du-te sa faci un dus si sa te schimbi, ma chemi dupa, spun apoi ies din camera, fara sa il las sa mai spună ceva.
Am coborât scările, vazandu-l pe Jimin pe canapeaua din living.
-De ce ai facut asta?il intreb eu cu cel mai calm ton pe care l-am putut aborda.
-Eu.... Nu stiu... Am facut-o la furie.... In timp ce ne bateam am reușit sa ii dau mesaj lui Kai sa vina sa-l ia...raspunde Jimin cu privirea in pamant.
-De ce atata furie, Jimin? Pentru ca te-a batut? Pentru ca ti-a comentat?spun eu cu un ton mai ridicat.
-Pentru ca mi te-a luat! De asta!spune el ridicandu-se de pe canapea.
-M-a luat? Ce vrei sa spui?spun confuza.
-Te plac din a-8-a.... Acum o luna i-am spus si lui Namjoon... Dupa el a inceput sa vorbeasca tot timpul despre tine si... Pana la urma s-a ajuns aici....spune el cu privirea in pamant.
-Dar in niciun caz nu era nevoie sa faci asta! Stiu ca nu e usor sa vezi ceea ce ai vazut tu si sa simti ceea ce ai simțit. Nu e usor, dar te voi ierta. Am incredere ca ti-ai invatat lectia si ca nu vei mai face nimic de genul asta, spun eu dupa care ma intorc pe călcâie, cu gandul sa merg sa vad ce face Namjoon, dar amutesc atunci cand il vad stand jos, pe scari.
Asta inseamna ca a auzit tot..
-Nu eu am luat-o, Jimin, spune Namjoon ridicandu-se in picioare. Ea a venit de bunăvoie.
-Da. Am fost proasta. Te-am crezut. Si tu ti-ai bătut joc, spun eu abtinandu-ma din nou sa nu plang.
-Crede-ma, eu am fost mai prost. Si regret. Regret ca te-am ranit. De abia acum mi-am dat seama ca... Te iubesc, Min-Hee, spune Namjoon, in timp ce cateva lacrimi ii brazdau obrajii, aducand cu ele altele si altele, astfel începând toate sa alerge ca nesimtitele pe obrajii lui.
-Ei bine, eu nu. Te-am iubit, dar n-o mai fac, spun eu serioasa. Bye bitch, spun eu plecand, nemaiputand sa stau in aceeasi încăpere cu el.
Mergeam si tot mergeam si mi-am adus aminte ca inca am bagajele la Kyung-Min.
Shit. Cum naiba le iau?
Neștiind ce sa fac si cum sa fac, i-am dat un mesaj pe Instagram:
_.min_hee_. "vin sa-mi iau bagajele"
_Kyung-Min_queen_ "vino"
Am ajuns la Kyung-Min, mi-am luat bagajele si m-am dus in statia de autobuz.
Am observat ca nu mai e niciun autobuz spre Seul azi asa ca am hotărât sa merg la gara.
Ajunsa acolo, am aflat ca ultimul tren spre Seul e la ora 19:00.
Mi-am scos telefonul si am constatat ca e ora 16:00.
Mai aveam de asteptat trei ore.
Prima oară m-am gândit sa merg sa ma plimb, dar dupa am vazut ca ploua.
Dupa, m-am gândit ca pot sa stau pe telefon, dar dupa am vazut ca ma 20% baterie.
Ultima mea opțiune era sa-l sun pe Jimin, deoarece el oricum se întorc ea in Seul, pentru ca acolo statea el defapt.
Nu stiam ca are casa in Ilsan, dar in fine.
Mi-am facut curaj si l-am sunat:
Mh(min-hee) : Jimin?
Jm(jimin) : Da?
Mh: Tu te intorci in Seul cu Namjoon, nu?
Jm: Da, si o luam si pe Ale.
Uitasem complet de Ale!
Mh: Pot sa vin cu voi?
Jm: Sigur. Unde esti?
Mh: In gara.
Jm: Ce cauti in gara?
Mh: Am vrut sa merg cu trenul dar ultimul e la ora 19:00.
Jm: Venim acum.
*apel terminat*
Dupa aproximativ 20 de minute, Jimin imi da mesaj ca am ajuns.
Ies in fata garii si zăresc o masina neagră.
Imi pun bagajul in portbagaj, si urc in masina.
Si pentru ca am cel mai mare noroc din lume, Ale s-a decis sa stea in fata, cu Jimin.
Iar eu trebuia sa stau in spate.
Cu Namjoon.
M-am pus in locul de la geam, Namjoon fiind de cealaltă parte a banchetei, langa celălalt geam.
Dupa ceva timp, Jimin a oprit la un KFC aproape de ieșirea din oras.
Am coborât toti si am intrat înăuntru.
Din nefericire, erau doar mese de patru.
Din nefericire, Ale s-a pus langa Jimin.
Din nefericire, am fost nevoita sa stau langa Namjoon, din nou.
Sincer, chiar nu intelegeam de ce acum cateva ore eram de-a dreptul fascinata de Namjoon si de fiecare actiune a sa, iar acum imi venea sa borăsc doar pentru ca eram aproape de el.
Imi era mai greu ca niciodata sa gasesc un motiv pentru ceea ce simt si ceea ce fac.
Era prima oară in viata cand nu-mi puteam explica mie insumi de ce simt lucrurile pe care le simt si de ce fac lucrurile pe care le fac.
Dupa aproximativ 30 de minute, care pentru mine parca au fost 30 de ani, ne-am ridicat de la masa si am mers spre masina.
Odata ieșita pe usa fast-food-ului, l-am luat pe Jimin de mana si am fugit vu el spre masina, astfel avand locul de langa șofer asigurat.
Jimin a deschis masina si noi doi am intrat, asteptandu-i pe Ale si Namjoon.
Dupa zece minute de asteptat, am decis sa imi intorc privirea spre geam sa vad ce tot fac aia doi.
Cand i-am vazut, am ramas masca.
Ei doi...se....sarutau.
Ale Pov.
Inca de cand am plecat din Ilsan am vazut ca Min-Hee nu il vrea pe Namjoon in preajma ei, ceea ce mi s-a părut foarte ciudat.
Insa totul a devenit mai clar cand am oprit sa mancam.
Arata de parca mai avea umpic si dadea pe afara tot ce mancase, doar pentru ca era Namjoon langa ea.
Asa ca, atunci cand s-a dus cu Jimin in fata, la masina, ca sa prindă locul din fata pentru a nu fi nevoita sa stea iar cu Joon, m-am oprit si am zis:
-Namjoon, ma ajuti cu ceva?
-Sigur, cu ce?
-Ramanem in urma, iar cand Min-Hee se intoarce sa vadă ce facem, ne sarutam. Asa o sa fie geloasa si va impacati.
-Ok.
Dupa minute in sir de asteptat, Min-Hee se intoarce, iar eu il sărut pe Namjoon.
Min-Hee Pov.
Am iesit ca un fulger din masina si m-am îndreptat spre ei, indepartand-o pe Ale de Namjoon.
-Ce mama dracului se întâmplă aici?!urlu eu.
In loc sa-mi raspunda, Ale pufneste in ras.
-Te faceam geloasa!spune ea razand.
-Nu e despre mine! E despre Tae! Esti impreuna cu el si te săruti cu Namjoon?!
Ale ramane masca.
-D-de unde ști ca sunt cu T-Tae?spune ea.
-De la Maria, spun eu punandu-mi mainile in san. Haideti dracului in masina ca altfel ajungem in Seul maine!spun eu apoi plec spre masina.
Dupa cateva ore pe trecute in masina, am ajuns insfarsit in Seul.
Am intrat pe usa apartamentului in care stateam cu fetele, vazandu-l pe canapea pe singurul om pe care as fi vrut sa-l vad.
-Tae-o....



Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum