Capitolul 3

120 7 5
                                    

Min-Hee Pov.
-Haideti astazi!tip eu exasperata in speranta ca fetele vor iesi din camerele lor.
Pana la urma e doar un amărât de meci, ce le ia atat?!
-In sfarsit!spun eu cand vad ca coboară. Ce-i cu astea pe voi?!tip eu cand le vad îmbrăcate in echipament asemănător cu cel ai baietilor, doar ca pe mărimea lor.
-Ne-am costumat de meci, spune Ale.
-Pana la urma se presupune ca suntem iubitele celor mai populari baieti din scoala, nu?spune si Maria.
-Mda, in fine, haide sa iesim in fata casei, trebuie sa vina baietii sa ne ia.
-Asa vii?spune Ale scanandu-ma din cap pana in picioare.
-Da ce are?spun eu uitandu-ma in oglinda.
Eram îmbrăcată cu o pereche de pantaloni scurti negri, de blugi, si un tricou negru pana la buric.
-Las-o ma in pace, spune Maria, iar chiar atunci se aude un claxon din fata casei.
-A ajuns Hoseok, spun eu, iesind pe usa.
-Nu trebuia sa vina baietii?spune Ale din urma mea.
-I-a chemat antrenorul mai devreme, spun eu, apoi iesim toate din casa si ne urcam in masina.
Eu ma pun in fata, iar fetele in spate.
-Da' ce v-ati costumat asa?spune Hoseok uitandu-se in oglinda retrovizoare la fete.
-Pai sunt iubite de baieti populari, spun eu.
-Si tu la fel.
-Aia e, spun eu apoi plecam spre scoala.
Namjoon Pov.
Eram cu baietii in tribune, le tineam loc fetelor.
-Da' vin sau nu?spune Jungkook.
-Uite-le, spun eu arătând spre Maria, care era prima.
Maria si Ale erau îmbrăcate intr-un fel de echipament, in timp ce Min-Hee era îmbrăcată normal.
-Tu de ce n-ai costum?ii spun eu lui Min-Hee cand aceasta ajunge in dreptul meu.
-Pentru ca nu vreau, raspunde ea sec.
-Oricum tie iti sta mai bine asa.
-Mda, cum zici tu, spune ea asezandu-se pe scaun si deschizandu-si telefonul.
-Hai sa facem o poza, spun eu punandu-ma langa ea.
-Ok, spune ea apoi face poza.
-Asta o sa fie nouă noastra imagine de fundal, spun eu.
-Chiar trebuie?
-Da.
-Ooof, bine...
-Ok, hai ca tre sa plec, începe meciul, spun eu, apoi ii las un pupic pe obraz si plec.
Min-Hee Pov.
Mai erau cateva secunde din meci, ne mai trebuia un singur punct.
Jungkook ii paseaza lui Jimin, Jimin lui Namjoon, iar Namjoon inainteaza cu mingea spre poarta.
-Hai Namjoon!strig eu, iar in secunda următoare el da gol.
-Bineeeee!tip eu din nou, iar Namjoon face o inimioara cu mâinile.
Prima oară am crezut ca e pentru Iseul, dar dupa am vazut ca se uita la mine.
Sigur e de fațadă, dar, tot imi place.
-Te iubesc, Min-Hee!tipa Joon cat il tin plamanii, iar Iseul se intoarce spre mine ofticata.
-Si eu, Joonie!tip eu inapoi, iar Iseul se oftica si mai tare si pleaca din tribune.
Le vad pe Ale si Maria ca coboară pe teren sa ii felicite pe Jungkook si Jimin, asa ca cobor si eu la Namjoon.
-Mi-a placut cum Mi-ai facut galerie, sa stii, spune el cand ajung in dreptul lui.
-Ma bucur.
-Sa o faci mai des.
-Ok.
-Si poti sa imi spui Joonie, chiar imi place.
-Step off, playboy. E de fațadă.
-Dar totusi ai putea sa-mi spui asa.
-Doar cand suntem in locuri cu multa lume. In rest iti spun Namjoon sau Joon.
-Ok. Hai sa mergem.
-Hai, spun eu iar Namjoon ma ia de mana si ajungem la vestiarul baietilor.
-Ma schimb si vin, ok?
-Da, du-te.
Nu dupa mult timp, apar si Maria cu Ale.
-Tie începe sa-ti placa cumva de el?spune Ale.
-Mie, doamne fereste! Esti nebuna?! Cum naiba sa ma îndrăgostesc de asa specimen?!raspund eu aproape tipand.
-Cum zici tu, spune Maria.
Peste doua minute, baietii ies din vestiar, iar Jimin spune:
-Mergem sa mancam ceva?
-Da, de ce nu?spune Ale.
-Pai, venim sa va luam la 20:00,spune Jungkook.
-Bine, spune Maria.
-Pai, ne vedem, spune Namjoon.
-Mda, hai sa merge, spun eu.
-Va ducem noi daca vreti, zice Joon iar.
-E ok, Joon, ne descurcam, spun eu rece.
-Bine... Ne vedem...
-Bine, pa baieti!spune Ale.
-Pa! spune si Jimin, apoi noi plecam din vestiare, iesind din liceu.
-Are cineva ceva bani?spune Maria.
-Am eu câțiva, spun eu.
-Bun, hai sa chemam un uber, spune Ale.
Am chemat un uber, apoi ne-am urcat si am mers acasă.
Eu mi-am luat niste blugi negri si un hanorac alb, Ale si-a luat niste blugi albastri si un hanorac crem, iar Maria si-a luat blugi albi si un hanorac visiniu.
Am luat niste bani cu noi, apoi am iesit in fata casei, si i-am așteptat pe baieti.
In cateva minute, a apărut o dubita neagra, iar din spate Jungkook si Jimin, la volan fiind Namjoon.
-Haideti!spune Jimin, iar noi urcam in masina.
Eu in fata, ca de obicei, iar fetele in spate.
Am ajuns la McDonald's si am coborât din masina.
Dupa ce am mancat, Jungkook spune:
-Hai sa mergem sa ne plimbam prin centru.
-Hai, spune Maria apoi il ia pe Jungkook de mana si incep sa fuga.
Ale si Jimin le urmează exemplul, asa ca s-au luat si ei de mana si au inceput sa fuga dupa ei.
Eu am ramas cu Namjoon in spate.
Mergeam destul de incet, asa ca nu aveam cum sa ii prindem din urma.
La un moment dat, Namjoon ma ia de mana. Eu nu reactionez cu nimic, doar continui sa merg.
Mai mergem ce mai mergem, pana cand Namjoon spune:
-Nu suntem departe de cinema, vrei sa mergem sa vedem un film?
-Da, spun eu apoi mergem spre cinema.
Cand am ajuns, am cumparat bilete la un film de groaza, iar la intrarea in sala, ne intalnim cu nimeni alta decat Iseul.
-Namjoonie, ce cauti tu cu asta?intreaba ea pe un ton pițigăiat de pitipoanca.
-E iubita mea, asa ca nu trebuie sa iti dau tie explicatii de ce sunt si unde sunt cu ea.
-Chiar crezi ca te cred?
-Pai uite dovada, spune Namjoon apoi ma saruta.
Dar nu era un sărut fortat, ci unul sincer.
Oare......Namjoon chiar ma place?

Mr. Playboy /K. NJ(Rom) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum