Okok deci numele lui Min-Hee se schimba in Blake.
Namjoon Pov.
S-o pansez pe Blake a fost ca si cum as fi pansat un soldat din razboi.
Rănile de pe corpul ei erau atat de adanci si urate, incat imi venea sa plang.
Hoseok se transforma intr-un monstru cand bea..
-Gata, spun eu.
-Mersi, spune Blake sec.
-Dormi tu in camera si eu pe canapea ok?
-Nu, nu te las sa dormi pe canapea.
-Casa mea, regulile mele. Hai du-te sus.
Fara sa mai spuna ceva, se duce sus.
Blake Pov.
Odata intrata in camera lui Namjoon, am inspirat adanc, simtind mirosul parfumului sau dupa mult timp.
Cu un mare zambet pe fata, m-am indreptat spre baie si am intrat in dus lasand apa sa curga pe corpul meu mic si plin de rani, care erau acum pansate, datorita lui Namjoon.
Dupa aproximativ 20 de minute, am iesit din dus si m-am bagat in pat, patura acoperindu-ma de la varful picioarelor pana la gat.
Am adormit cu capul îngropat in perna lui Namjoon, total învăluită de mirosul lui de care mi-a fost atat de dor.
*dimineata*
M-am trezit cu soarele batandu-mi pe fata, si cu un Namjoon langa mine care se uita la mine zambind.
-Neata, spune el pe un ton cald.
-Neata, spun eu in timp ce un zambet apare pe fata mea.
-Hai sa mananci.
-Mmm..mi-e lene..cara-maaa..
Namjoon ma ia in brate, eu incolancindu-mi picioarele in jurul bazinului sau, mainile in jurul gatului iar capul pe umarul sau drept.
-Esti ca un koala, spune el razand.
Ah, ce dor mi-a fost sa-l aud razand.
-Un koala mic si somnoros, continua el.
-Dwa, stiu.
Rade din nou.
Doamne, ce ras frumos are..
-Am facut clatite.
Imediat ce termina propozitia, fug din bratele lui direct spre farfuria cu clatite si imi indes repede una in gura, continuand sa mananc ca un copil mic.
Namjoon Pov.
Ma uitam la ființa din fata mea cu un zambet tembel pe fata.
Imi pare atat de rau ca am pierdut-o..
Dar prefer sa stie ca eu sunt cel ce a stalk-uit-o decat sa stie cine a facut-o cu adevărat..
-Hai si tu sa manaaaanci, spune ea.
-Acum, spun eu asezandu-ma la masa si luand o clatita.
Poate ca o pot recîștiga fara sa-i spun adevarul..
CITEȘTI
Mr. Playboy /K. NJ(Rom)
FanfictionMa port ca un dement, Toate fiindca-s dependent. Dependent de tine, Atat de dependent ca simt ca faci parte din mine. Tot ce-nseamna tu, Imi da lumea peste cap. Cand esti tu prin preajma, Eu mereu sunt agitat. Nu ma pot controla, Si uit tot...