Multimedya; BURAY Sahiden
Resim;selim
༻Hayatımın merkezine koyduğum insanların hayatından, teğet bile geçememişim. Buda benim yenik zaferim olsun...༺🍂🍂༺
(Bu söz de burda kalsın.❤️)
*****
Hakkında hiç bir fikrimin olmadığı bu adam, omzuma doladığı kolları arasında beni çekiştirirken! ben şaşkınlıkla Selim'in olduğu masaya bakıyordum. En az benim kadar şaşırmış olan Selim'se, kocaman açılmış gözleriyle bizi izliyordu.
"Kafayı mı yedin sen napıyosun!" dedim beni zorla yürütmeye çalıştığı sırada.
"Seni rezil olmaktan kurtarıyorum..! Biraz gülümse anlıycaklar!"
Gözden uzaklaştığımız sırada sinirle beni sıkıştırdığı kolundan kurtuldum!
"Sana bunu yapamanı kim söyledi? Bilmediğin hiç bir şeye burnunu sokma!"
"Ona nasıl baktığını gördüm. Tabiki nasıl yıkıldığını da! Buda sana son iyiliğim olsun. Nasıl olsa bir daha karşılaşmayacağiz ceket için teşekkürler."
" Haa bu arada troidler! Unutma sakın"
Hızla yanımdan uzaklaşan bu ukala adamın arkasından baka kalmıştım. Güya aklımda teşekkür etmek vardı ama hiç beklemediğim olaylar zinciri beni küçük bir şoka ugratmıştı. O hızla uzaklaşırken. Ben hala durumu anlamaya çalışıyordum. Düşünceli bir şekilde hotelin bahçesine doğru yürüdüm. Arkamdan gelen ses beni olduğum yere çiviledi!
"Çisem"
Bu Selim'in sesiydi biranda kulaklarımda ki bütün sesler karanlıkta kayboldu. 10 saniye süren bir sessizlikten sonra, yavaşça ona döndüm.
"Efendim"
"Seni burda görmeyi hiç beklemiyordum. Gerçekten ilginç bir tesadüf!"
(Bence bu olay tesaddüf değil. Bana yapışmış kocaman bir şansızlık dedim içimden...)
"Evet gerçekten ilginç" dedim kısık bir ses tonuyla.
"Bosna'ya sık sık gelirmisin? Ben iş için burdayım sen ne için geldin merak ettim?"
"Ben Bosnalıyım sık gelmesem de, zaman buldukça buraya kaçmaya çalışıyorum"
"Kaçmak? Benim yüzümden mi? Gerçekten bu kadar çokmu kırdım seni?"
Ne saçmalıyordu bilmiyorum ama bu konuşmanın sonunda tepe taklak olacağımı tahmin edebiliyordum!
"Senin yüzünden mi? Bu fikre nerden kapıldım bilmiyorum ama seninl..."
"Yapma Çisem! 1 yıldır bana olan ilgini hiç farketmediğimimi düşünüyorsun?"
"Ne saçmaladığın konusunda hiç bir fikrim yok! Gitmem gerekiyor..."
"Keşke böyle bir hayale kapılmak yerine önce zayıflamayı deneseydin!"
Bu ses az önce Selim'in yanında gördüğüm sarışın kızdan geliyordu.
"Ayça kapa çeneni!"
"Haksızmıyım! 1 yıl demek... Bu özgüveni nerden aldın çok merak ettim..?"
"Ayça sana sus dedim...!"
"Çisem sen ona aldırma beni dinle!"
"Selim neden anlatmıyorsun..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIR BEDEN AŞK
Чиклит(Hikaye ismi, daha önce hiç bir hikayede kullanılmamıştır. Alındığı takdirde yasal işlem başlatılacaktır!) ÇİSEM'DEN Kaç yıl oldu bilmiyorum aynaları kırıp atalı... Kendime hiç küskünlük etmedim bunca zamandır, çünkü bu bedeni ben seçmedim! Bu hayat...