༻TESİR༺

240 62 9
                                    

Media: Çisem
Video: OĞUZHAN KOÇ HEYECANDAN

Merhabalar uzun zaman sonra yine siz okurlarımın karşısındayım. Şükür kavuşturana... 😍 E-postamla ilgili yaşadığım bir takım teknik sorunlardan dolayı hesabıma erişim sağlayamadım, haliyle hikayeme bir süre ara vermek zorunda kaldım. Neyse ki sorunlar çözüldü ve bomba gibi bölümlerle tekrar aranızdayım.
Yine eskisi gibi hikayeme destek olup oy ve yorumlarınızla beni yalnız bırakmazsanız, inanın çok mutlu olurum. ❤️❤️

Keyifli okumalar...

"Odaklan Çisem! Göz teması kur."

"Anlaşıldı koç!"

Dediğim esnada hızla beni kendine çekti. dağılan dikkatimin kurbanı olmuş ve tam olarak ne olduğunu anlayamamıştım. Gözlerimi açtığım sırada Göktuğ'un gözleriyle aramda 5 cm den daha az bir mesafe vardı ve lanet olsun! Dudaklarım gözgöze geldiğim bu adamın dudaklarına yapışmıştı...!

Durumun rezilliği ile doğrulurken yüzüm patlayacak derecede yanıyordu! Kalbimin sesi ise kulaklarımda atıyordu... Ben içimden yer yarılsada içine girsem diye dua ederken yerde yatan adam hiç bir şey olmamış gibi bana bakmaya devam ediyordu.

Anlaşılan o bu durumu çokta ciddiye almamıştı, belkide onun için basit bir iş kazasıydı. Peki ben niye bu kadar etkilenmiştim?

İç sesim kalbimden bir yerlerden bana sesleniyordu; Salakmısın Çisem! Tabiki etkileneceksin! Bir kendine birde bu adama bak! Bu halinle basit bir öpücüğün onuda etkilemesini düşünmüyorsun herhalde değilmi! Gerçekten çok safsın..!

Evet haklıydı... Aynalarda ki aksimi beynime kazımalıydım! Bu cüsseyle hiç bir erkeğin gözünde kadın olamazdım! Düşüncelerim beynimde 108 kiloluk bedenimin gerçekliğine çarpıp bir bir kendini uçurumdan atarken Göktuğ'un sesiyle yerimden sıçradım!

"Çisem!"

"Ah ben çök özür dilerim koç gerçekten istiy..."

"Sorun değil odaklan!"

" Tamam koç!"

Nedense bugün her zamankinden çok daha yavaş geçiyordu. Sabahki olay çoktan unutulmuş olsada, ben hala düşündükçe utanıyordum ve bir an önce bu günün bitmesi için dua ediyordum. Bir süre daha devam eden egzersiz saatlerinin sonuna gelmiştik. Toparlanmaya başladığım esnada omzuma dokunan elle olduğum yerde titredim..! Göktuğ Kulağıma fısıldar bir şekilde;

"İyi işti Çisem aferin!" Dedi.

Bu adam neden sürekli beni heycanlandıracak şeyler yapıyordu? Sonuçta sağır değildim! Onu her halükarda 1 metre öteden de duyabilirdim..!
Bu iç gıcıklayıcı tavırda neyin nesiydi? Bir çok soru hızla beynime hücum ederken, Belkide tarzı budur Öğrencilerine karşı samimi olmayı seviyordur diyerek sorgulayan kalbimi içimde yanıtladım ve bozuntuya vermeden ona doğru döndüm...

"Sayende koç! Herşey için gerçekten sana minettarım."

"Ben sadece senin yoluna ışık tutuyorum Çisem. Umarım bu azmin her daim devam eder. Unutma bu yolun sonunda sana vadettigim zafer senin zaferin!

Yüzünde oluşan o kocaman gülümseme ona daha çok inanmamı sağlıyordu "

****

Aradan 2 hafta geçmişti ve ben resmen bir enkaza dönmüştüm. Antrenmanlar, diyetler, koşular, hayatım tam bir kabusa dönmüştü. Her gece rüyamda gördüğüm hamburgerler, kolalar ise işkenceme tuz biber ekiyordu.

SIFIR BEDEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin