,,Haechan hyung! Mark hyung! Pojďte k nám!" Rozkřikne se Chenle na chodbě školy a ihned se s Jisungem odpojí od Jaemina, protože on vyčkává na svou třídní učitelku před jejím kabinetem a nemůže si s nimi dále povídat.
,,Není to tady zrovna nejhezčí," usoudí při čekání a prohlédne si celou školní chodbu, která je vymalovaná na bílo, na zemi jsou černé dlaždičky a u zdích jsou červené skřínky, taky si všimne, že tu není moc tříd, všude je jenom třída A, ale není čemu se divit, škola není příliš velká.
•~•~•
Po vyřízení učebnic Jaemin vejde do své třídy, ale nejraději by se otočil na patě a běžel za Jisungem a Chenlem. Proč se jeho nálada tak náhle změnila? To proto, že jeho pohled ihned padl na velice známého chlapce, jenž sedí na lavici a široko daleko jde slyšet jeho řev.,,Ah! Opravdu musím zrovna ve třídě schytat jeho?" Optá se Jaemin sám sebe a zasedne k poslední lavici u okna, aby byl co nejdál od Haechana, jenž sedí v první lavici a náramně se baví s dvoumi chlapci, ale Jaemina si všimne černovlasý, taky s modrými čočkami a něco zašeptá Haechanovi, který se na Jaemina usměje a seskočí z lavice.
Po chvíli se všichni tři chlapci objeví před Jaeminovou lavicí a černovlasý chlapec s modrými čočkami se k němu s úšklebkem posadí.
,,Jsem Haechan, král této třídy, tohle je Renjun a ten, co na tebe mrká v tvé lavici je Jeno, kdo jsi ty?" Optá se Haechan a na každé slovo dává důraz, jako by Jaemin špatně slyšel a rukou si prohrábne hnědé vlasy.
,,Jaemin," rychle odpoví a snaží se je ignorovat, proto si otevře učebnici chemie.
,,Cukroušku, proč nás ignoruješ? Buď rád, že jsme za tebou přišli zrovna my, hodně studentů tady stojí o naši společnost," vytrhne mu Jeno učebnici chemie ze sevření a Jaemin si založí ruce na hrudi, ,,tak aspoň vidíte, že já o tu vaši nestojím," řekne nepříjemně.
Jaemin se znovu nechce zaplést do gangu, který byl jako na jeho minulé škole a kvůli tomu, že nebyli jako parta a nedrželi spolu, Jaemina vyhodili ze školy. Tihle chlapci mu připomínají, jako by byli takoví, jak na jeho minulé škole.
•~•~•
Annyeong! 💚Ano, stále žiju a budu se snažit být více aktivní. 🥺
Přeji všem dobrou noc!😊
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020