Zatímco panuje hluboká noc, všichni už spí, tak se Jaemin potichu vloupá do stanu nejmladších, ,, a prý tu je Baekhyun," posvítí lehce baterkou na postavy, co u sebe leží příliš blízko a Chenle je bez trička.
,, Tak to ne, spím tady taky," zašeptá, jakmile si všimne, že má Jisung na krku cucfleky, proto se namáčkne mezi ně a Chenle otevře oči, mezitím co se Jaemin spokojeně usmívá a zhasíná baterku.
,, Hyung?!" Vykřikne šeptem Chenle a Jaemin se na něj s úsměvem otočí, ,, co tady děláš?" Optá se Chenle a rychle se natáhne pro černé tričko, které si přehodí přes sebe.
,, Co asi? Hlídám si dítě," odpoví vážně Jaemin a Jisunga zatahá za tvář, ,, jak roztomilé."
,, Ale Sungie není tvoje-"
,, Kdo řekl, že ne? Já jsem matka a Mark je otec, tvý rodiče jsou Renjun s Hyuckem a Jeno je tvůj brácha. Budeš zlobit a jdeš na samotku."
,, Cože?!"
,, Um," pootevře oči nejmladší chlapec a podle hlasu rozezná Jaemina, ,, hyung?" Optá se rozespale, zatímco se Chenle hádá s Jaeminem ze srandy a až teď si oba všimnou, že vzbudili Jisunga.
,, Jisungie, přišel jsem tě jenom ochránit před delfínem, který nese jméno Chenlo."
,, Hyung, to nemusíš, Lele je-" nestihne doříct, neboť ho Jaemin přeruší, ,, perverzní, ano. Teď jdi spinkat, Jisungie a ty taky, Chenlie," pohladí oba chlapce po vlasech a spokojeně si založí ruce na hrudi.
,, Ts, tak teda dobrou, starostlivá matko," uchechtne se Chenle a Jaemin mu daruje pohlavek, ,, ticho, jinak jdeš k Baekhyunovi do dodávky," ušklíbne se Jaemin a Chenle raději utichne, neboť by ho Baekhyun krmil jídlem, dokud by se nepozvracel.
•~•~•
Druhý den, jakmile nastaly odpolední hodiny, Baekhyun tiše opustil dodávku a vydal se k aleji stanů, kde zapnul svůj bodík, připomínaje kohouta a dal ho na maximum.Ze všech stanů se ihned začaly ozývat nadávky a Baekhyun si pouze spokojeně založil lokty na hrudi.
Takto se Baekhyun rozhodl, že bude budit ostatní a takto to pokračovalo několik dní. Sedm nejmladších chlapců se naučilo pravovat se zbraněmi a Baekhyun s jeho partou byli rádi.
Mark se také dokázal na krátkou chvíli spojit s Taeyongem, který byl až podezřele podezíravý a tichý. Markovi došlo, že určitě chystá vzestup s jeho partou, dělal to tak vždy, aby ochránil Marka a jeho partu.
,, Marku, mám skočit s Jisungem nakoupit do vedlejší vesnice, takže se o mně nemusíš bát," usměje se Jaemin na Marka, co leží ve stanu a Jaemina hladí ve vlasech. Je unavený, tak jako všichni, neboť se z Baekhyuna a Chanyeola stali tělocvikáři, díky kterým museli běhat po lese, aby měli lepší kondici.
,, Nikam tě nepustím," přitiskne si Mark Jaemina k sobě a ten nahlas mlaskne, ,, to chceš naše dítě pustit samotné? Co ty to jsi za otce?!" Posadí se a Mark ho za zápěstí zpátky stáhne do peřin a dostane se nad něj. Jaemovi se zrychlí dech a nespouští oči ze staršího.
Po chvíli Mark překoná hranici a Jaemina procítěně políbí, proto si mladší omotá ruce kolem Markova krku a tím polibek prohloubí.
,, Miluji tě, Marku," zašeptá Jaemin mezi polibky a Mark se od něj odtáhne, ,, takže už nejsem špatný otec?" Škádlivě se usměje a Jaemin našpulí rty, ,, ne, nejsi, ale budeš, pokud mě znovu nepolíbíš."
•~•~•
Hewoo! 🥺Ano, i know! Měla jsem něco napsat včera, ale mně nešel internet- teď už jdeeee!
Za chvíli vyjde další kapitola a snad to už není nudné 🥺🍭
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020