💜 𝐈𝐭'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐩𝐡𝐢𝐧 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐭𝐚𝐧 💜

149 19 13
                                    

Jakmile padla osmá hodina večerní, všichni chlapci se shromáždili v obývacím pokoji a jediný Jaemin posedává na posteli s hlavou v dlaních.

,, Um, Jaemin hyung?" Zaťuká na přivřené dveře nejmladší chlapec a Jaemin k němu zvedne svůj ztrápený pohled.

,, Ty.. ty brečíš," sedne si Jisung vedle Jaemina na postel, jakmile u něj zaznamená skleněné oči, proto se k němu přitulí a Jaemin se se smutným úsměvem usměje, ,, co potřebuješ, Jisungie?"

,, Umíš vařit?" Optá se po delším tichu Jisung a Jaemin se zatváří nechápavě a pravou rukou mladšímu prohrabává vlasy, ,, no jasně, že umím. Pročpak se ptáš?" Na to Jaemin nedostane odpověď a hned ho na to Jisung chytne se za zdravou dlaň a odběhne s ním do obývacího pokoje, kde na bílé pohovce sedí chlapci a se zájmem sledují nějakou kriminálku v televizi.

,, Hyungové! Jaemin umí vařit! Už nemusíme jíst stále ty Renjunovy a Chenlovy nudle!" Vypískne vesele nejmladší, ale nikdo mu nevěnuje pozornost, proto chlapcům vypne televizi a všechno znovu zopakuje.
•~•~•
,, Jak se vám tady zapínají kamna?" Optá se Jaemin a Jisung ho za jeho zády pozoruje, aby mu mohl dávat instrukce, kde jsou uloženy potřebné potraviny.

,, Jaemine, počkej," vstane Mark z pohovku a dojde až za Jaeminem, ,, musíš zmáčknout tohle, otočit tímto a je to. Plotýnka se zapíná takto," vezme do svých rukou Jaeminovu dlaň a při vysvětlování ji vždy položí na zmíněné místo.

,, Um, dobře.. tak se jdi zpátky věnovat klukům a já něco uvařím," zamumlá a do rukou si vezme pánev, ,, chci se věnovat tobě," zašeptá Jaeminovi do pravého ucha a s úšklebkem se posadí na barovou židli vedle Jisunga, co na svém mobilu hraje Toon Blast a vždy se nervuje, když svými dlouhými prsty ťukne jinam.
•~•~•
Po vydatné večeři se všichni rozejdou do svých pokojů, ale se změnou, že momentálně Hyuck nespí v pokoji s Markem, ale s Renjunem, což znamená, že by měl jít Jeno k Markovi, ale ten se nabídl, že radši pohlídá přejedeného maknaeho, takže Chenle se na jednu noc stěhuje k Markovi.

A proč si venku Mark s Hyuckem podali ruce? Jste chytří a někteří jste na to přišli.

Hyuck se přiznal Markovi, že už k němu necítí to, co předtím. Přemýšlel o tom už delší dobu, ale Jaeminův příchod mu pomohl a on je šťastně ve vztahu s Renjunem. A jak reagoval Mark? Ten o tom věděl a jenom čekal, kdy mu to Hyuck řekne do očí.

Mark popravdě k Hyuckovi něco víc než přátelství už také delší dobu necítil, ale nechtěl ho zlomit, i když pravdu znal.

,, Mark hyung! Pojď se se mnou fotit přes Snapchat! " Vykřikne Chenle radostně a rozsvítí lampu, což přinutí Marka, aby si promnul oči.

,, Jsou dvě hodiny ráno! Jak to s tebou ten Jisung může zvládat?" Schová se unaveně pod deku a Chenle se posadí na Markovy záda, ,, nebudu ti říkat raději detaily, ale ta myšička je zodpovědná a poslouchá mě," uchechtne se a Mark ho ze sebe shodí, což zapříčiní pád a hlasitý delfíní smích.

,, Že já se vůbec ptal, ty úchylný delfíne," zacpe si uši polštáři a Chenle se ještě více rozesměje, ,, já jsem hot delfín, nikoli úchylný delfín. Ach, my delfíni jsme tak hot, jak můžeme být tolik hot?" Uchechtne se a na nejhlasitější zvuk si pustí na mobilu delfíní křiky.

,, Já se na to můžu rovnou vykašlat, jdu spát na chodbu!" Naštvaně se odmotá z peřin a polštářů a zaleze do koupelny, ,, jak to ten Jisung s ním může zvládat? Jak s ním může chodit? Pane bože, to je delfín satana."
•~•~•
Annyeong! 💚💚

Tak Vás vítám u delší kapitoly a snad se líbila. 😊

Dnes už spíše nic nenapíšu, ale zítra bych mohla, teda.. pokud mě nebude bolet příliš ruka od injekce.. 🥺

přeji všem krásnou noc! Love you all!!
💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat