,, Snad se ti tu bude líbit a ještě něco, získal jsi pokoj jenom pro sebe," poví Jeno s úšklebkem a hned poté sebou hodí na pohovku.
,, Um, tak to jsem rád, kde že vlastně je?" Optá se Jaemin Jena, neboť se ostatní čvachtají venku v bazénu a Mark tam pojídá meloun, jediný Jeno zůstal vevnitř s Jaeminem.
,, Já tě tam doprovodím, abys někam nezapadl," uchechtne se Jeno a chytí Jaemina kolem ramen.
,, Mohl jsi mi dát jenom instrukce, došel bych si sám," zamračeně zamumlá, ale to už ho Jeno vtáhne do šedivě vymalovaného pokoje, s bílou skříní po kraji, červeným kobercem před bílou postelí a oknem na druhé straně.
,, Moc toho tu není, tento pokoj sloužil spíše, když chtěli být někteří sami, ale nyní patří tobě," zavře za sebou Jeno a Jaemin nakoukne z okna na chlapce, co se čvachtají ve velkém bazéně, přesněji Chenleho, Jisunga a Renjuna.
,, Já.. děkuji vám, že tady mohu být s vámi, pociťuji konečně ten pocit, že někomu na mně záleží," sundá si batoh ze zad a položí ho na neustlanou postel.
,, Není vůbec za co, patříš mezi nás a Mark.. Mark tě má hodně rád," usměje se, ale potom se zarazí, ,, ráno jsem to tady rovnal," zamumlá a s dlaní se chytí za krk, ,, um, to nevadí, tak asi tady někdo spal," s úsměvem poví mladší a upraví si polštáře s peřinou.
,, Byl tady jenom Renjun s.. Mark měl pravdu, sakra!" Chytí se za hlavu, což zapříčiní Jaeminův nechápavý pohled, co visí na starším, ale hned na to se podívá z okna, kde se něco Hyuck s Markem říkají a následně si podají ruku.
•~•~•
Annyeong! 💚Tak jsem opět tadyy! ^^
Anoo, já vím, krátká kapitola, ale zase jsem se dostala do období, kdy mi jdou psát kratší kapitoly než delší, ale snad nevadí ><
Přeji všem krásnou noc se sladkými sny!
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020