Jaemin schová zbraň za záda a sladce se usměje na Baekhyuna, co tomu stále nemůže uvěřit.
Chlapci u ohně se tomu smějí, i šest nejmladších, Chenle to pomalu, ale jistě, nedokáže už rozdýchat, proto se válí na zemi a Jaemin se stále nervózně usmívá na staršího chlapce, co sedí i své Audi a modlí se za ni.
,, Omlouvám se, hyung!" Zakřičí Jaemin sladkým hlasem na Baekhyuna a ten povolí, ,, to nevadí, stejně jsem ji chtěl dát opravit," zamumlá a Chanyeol si z Baekhyuna začne dělat srandu, že je příliš hloupý a přeparkoval si auto přímo tam, kde kousek před ním byl kámen s kukuřicí.
•~•~•
Uprostřed v noci Marka vzbudí výstřely, přetočí se na druhou stranu a narazí do Jena, co spí s otevřenými ústy, proto se přetočí zpět, aby mohl Jaemina obejmout, ale nemůže nikoho nahmatat, proto rychlostí opustí stan a chvíli před ním stojí, aby se mohl zaposlouchat do výstřelů a zjistit, kdo to je.Rychlou chůzí se rozeběhne na kraj lesa, všímajíc si hnědovlasého chlapce, oblečeného v bílým oblečení a oranžovou čepicí, ,,Jaemin, " zašeptá potichu, jakmile uslyší nadávky, směrující z mladšího úst.
Jaemin stále, ale stále nedokáže trefit kukuřici. Vždy se trefí jinam. Musí se to naučit, aby je všechny mohl Baekhyun učit dále.
Jaemin nezaznamená tiché kroky za ním, proto dále směruje výstřely na terč, ale vyděsí ho teplý dech, který ho lechtá na krku, ,, proč nespíš? Nemohl jsem tě objímat," zašeptá Mark a Jaemin se celý zachvěje, ,, co tady děláš, hyung?" Optá se a zvedne ze země zbraň, kterou upustil strachem na zem.
,, Není slušné na otázku odpovídat otázkou," políbí Jaemina na krk a ten ztuhne na místě, ,, ch- chtěl jsem se jenom n-naučit mířit na terč, abychom mohli p-pokračovat v další lekci," zakoktá se a Mark od něj o krok odstoupí, ,, pomůžu ti, představ si, že braň je šíp se srdcem," zašeptá a chytí mladšího za boky, ,, kukuřice, to je srdce osoby, kterou si chceš získat, každý výstřel mimo znamená, že si osobu chce získat někdo jiný," skousne Jaeminův ušní lalůček a mladší se znovu zachvěje, všechno si představí, více se uvolní a stiskne spoušť. Nad stisknutím spouště se mu oklepe tělo a náhle boom.. Jaemin střelil do kukuřice, nebo-li do vyhraného srdce.
Jaemin vykulí oči, zbraň hodí do mechu a otočí se k Markovi čelem, ,, já.. já to dokázal," steče mu po tváři slza a Mark mu ji ihned palcem setře, ,, viděl jsem, čí srdce jsi vyhrál?" Optá se s úšklebkem a hladí Jaemina ve vlasech, co si právě teď tvrdě kouše spodní ret, ,, to tvé jsem měl vyhrát," sklopí pohled a Mark si zvednutím mladšího brady získá znovu Jaeminův nervózní pohled, ,, a mám já k dispozici to tvé?"
•~•~•
Hewoo! 🥺Přeji všem krásnou noc a uvidíme se za chvíli! 🐰
Omg, tuhle kapitolu jsem kontrolovala včera, když jsem zase byla v slzách- co se to se mnou poslední dobu děje?
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020