💜 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦? 💜

158 26 10
                                    

,,Tady vystupujeme?" Optá se Jeno, když autobus zastaví v klidné ulici a Jaemin se pokouší vstát ze sedačky.

,,Ehm, jaké "my" ? Tady vystupuju já, nevím, kde bydlíte vy dva," zamumlá, když se zastaví v chůzi uprostřed autobusu a pohledem padne na chlapce, co jdou poslušně za ním.

,,Kdepak, Mark nám řekl, že máme být dnes s tebou, někdo po tobě jde," poví Renjun s děsivým úsměvem a do pevného stisku chytí Jaeminovo zdravé zápěstí.

,,Eh, kdyby po mně někdo šel, věděl bych to," zamumlá a Jeno ho chytí kolem ramen, ,,s námi se ti nic nestane. Já a Renjun teď budeme tví bodyguardi. Eh, Renjun bude teda jenom vyhrožující malá lištička," změní ihned svou větu, když spatří staršího, jak si kouše nehty strachem, ale poté hned zbystří, ,,jaká vyhrožující liška? Ke všemu ještě malá? Tsk, děláš, jako bys mě vůbec neznal, však jsem zbil už mnoho tupců, co s námi měli spory a ty s Markem jste mi ještě pomáhali!" Vztyčí svůj prostředníček směrem k Jenovi a ten se pouze usměje, chtěl jenom Renjuna trochu poškádlit.

,,Ale řekněte mi, proč jde Markovi o mé bezpečí a bez mého svolení mi do domu pošle dva cizí kluky? Mhm?" Optá se a díky klíčům otevře velké skleněné dveře od velké budovy.

,,To kdybychom věděli sami," prohodí Renjun se zívnutím a po schodech se dostanou do Jaeminova bytu, který se ihned po odemčení dveří naplní dvoumi chlapci, co nejstarší z nich se vydá ihned k lednici a Jeno skočí na Jaeminovu postel.

,,To si ze mě děláš srandu, ty tu nemáš čínské nudle," zavře naštvaně lednici a posadí se na postel k Jenovi, nezapomínaje se chytit za čelo.

,,Hmhm, taky jsem nevěděl, že přijde někdo, kdo by je nějak extra vyhledával," poví bez zájmu Jaemin a ze země sbírá své kousky oblečení.

,,Hele! Volá mi Mark!" Vykřikne Jeno a Renjun se k němu ihned přitiskne, zatímco Jaemin stále sbírá ze země své oblečení.

,,No ne, Marku! Máš zase celý krk plný cucáků," zasměje se nahlas Jeno a Mark na druhé straně hovoru otočí kameru na Hyucka, jenž je zabalený pod dekou a klidně oddechuje. Jaemin nad tímto protočí očima a s pouze ručníkem odejde do koupelny.

,,Tak dobře, necháme ho si odpočinout," usměje se Renjun a Mark mu úsměv oplatí.

,,Tak? Co Jaemin? Jste už u něj?

,,Jo."

,,A co dělá, ukážete mi ho?" Optá se Mark se zvědavostí a Renjun se uchechtne, ,,chvíli počkej, šel se vysprchovat."

,,Hmhm, dobře," usměje se a dále vedou zajímavou debatu o tom, jak Jaemina ochránit.
•~•~•
Annyeong! 💚

Tak jsem tady později, ale přece jen. Snad se líbilo. 🥺

Ach joo, mně se zase do té školy zítra nechce, ale výhoda je, že nejsem ve skupině, kde jsou nějaké holky..☹️

Co Vy a škola?😊

Přeji všem krásnou noc se sladkými sny! (Sladký už jíst nebudu, nanuk se zmrzlinou se nepočítá, pšt)💜

Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat