💜 𝐖𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐩𝐨𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐤𝐧𝐢𝐟𝐞 💜

107 10 2
                                    

,, Je to beznadějný! Nenajdeme ho!" Vykřikne Renjun a posadí se na pařez stromu. Chenle si sedne vedle něj a Xiumin si povzdechne, ,, neztrácejte naději! Ostatní už šli zpátky, ale my to ještě nevzdáme. Pojďte, vydáme se směrem k vesnici," rozhodne Xiumin. Chenle a Renjun se zvednou z pařezu.

Tato skupinka chlapců je jediná, co zůstala, všichni už šli zpátky, ale Xiumin se ještě vzdát nechce, dokud nenajde nějaké stopy.

,, támhle něco je!" Posvítí Renjun před sebe, kde na zemi jsou řetězy a dvě osoby se ihned schovají za strom.

,, Kdo myslíte, že to je?" Optá se Sehun a Chenle nahlas polkne, ,, co když to jsou oni?" ,, Tak tím pádem pojďte! " vykřikne Xiumin a všichni se rozejdou ke stromu, kde byl přivázaný Jisung.

Renjun se zastaví před stromem a zaslechne šepot. Známý šepot, proto společníku zasvítí do obličeje a hned si tím vyslouží nadávky směrované na něj.

Po chvíli ode stromu vyjde Mark s Hyuckem Xiumin si povzdechne, ,, takže žádné stopy?"

,, Našli jsme kapesní nůž!" Poví z ničeho nic Mark, když se Xiumin posadí na pařez.

Xiumin si od něj převezme kapesní nůž a pečlivě si ho prohlédne, ,, krev.. nová krev."
•~•~•
,, Jdu dát vědět klukům, aby se vrátili. Může je něco napadnout," řekne Baekhyun k Jenovi, co sleduje Jisunga, jak sedí u ohně s přehozenou dekou na ramenou a snaží se přestat klepat.

,, Raději jim dej vědět, hyung," odpoví Jeno a přisedne si k Jisungovi, co začne vzlykat, ,, stalo se to kvůli mně. Jaemin hyung se kvůli mně už několikrát obětoval, nechal si i lehce postřelit ruku."

,, Jisungie, tady máš důvod, že Jaemin to zvládne, neboj se," obejme ho Jeno a Baekhyun se usměje, zatímco zahlédne chlapce, co se vrací zpět z lesa.
•~•~•
Hewwo!

I'm here again!

Omlouvám se, že jsem nebyla aktivní, ale večer Vás čeká delší kapitola a - pššt 🤫

Turuturu, jak zvládáte školu? Jaký byl Váš první den?

I love you all!! 💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat