,, Trvalo vám to nějak dlouho," poví Jeno, co se zády opírá o dveře spolujezdce a v dlani svírá svůj mobil, pohledem spadajíc na Renjuna, co s naštvaným výrazem veze nákupní košík k autu a Mark s Jaeminem se drží s úsměvem od ucha k uchu za ruce, úplně ignorujíc, že jsou oba od mouky.
,, Co se-" nestihne doříct Chenle, neboť hned po něm vystartuje Renjun, ,, s nimi už do obchodu nejdu! Pouze jsem jim řekl, aby došli pro nějaké chipsy, ale oni dva odběhli úplně jinam. Když jsem je našel, tak Jaemin opět líbal Marka a jak se mě lekli, tak shodili mouku, kterou jsem musel zaplatit," řekne stále naštvaně Renjun a všichni, co stojí venku před autem, otevřou ústa v něm výkřiku a pohledy padnou na chlapce, co k nim ostatním teprve teď dojdou.
,, Já to tušil! Můj ship!" Vyjekne radostně Jisung a Chenle mu zacpe ústa, ,,shsh, nemusí všichni vědět, že jsme je shipovali," zašeptá a Mark se nervózně usměje, ,, co se děje?" ,, To bys nám měl říct ty."
Po nějaké té době, co se Mark snažil vysvětlit svůj vztah s Jaeminem, se do toho pustil sám Jaemin a vysvětlil všem, že spolu chodí, ale chtěli to tajit. Samozřejmě, že to nebyla pravda, ale měl jim říct, že se prostě líbají z ničeho nic?
Chlapci tomu naštěstí uvěřili a nyní Chenle tankuje do auta naftu, zatímco ho Jeno hlídá, aby nepřejel částku.
Ostatní sedí v autě, ale Jaemina polije po celém těle chlad, jakmile si všimne černé dodávky, co zastavila přímo za nimi, ,, ta dodávka za námi se mi nezdá," zašeptá Jaemin a Mark se ohlédne za sebe, ,, neměj strach, nic to není," pohladí mladšího jemně ve vlasech a jakmile se Jeno přibližuje k autu, Jaemin začíná být více a více nervózní.
Když se Jeno chystá už otevřít dveře, dodávka se přiblíží více k Audi a Jeno rychle vleze dovnitř, aby uvolnil místo.
,, Nepřijde vám divné, že nás ta dodávka stále pronásleduje?" Optá se Chenle s nepříjemným tónem v hlasu a hned na to začne Markovy vyzvánět mobil. Jisung mu ho smutně podá, neboť na něm hrál hry a Mark po přečtení účastníka polkne, ,, Baek.."
,, Ano?" Zvedne hovor a Jaemin pevně přivře oči.
,, Myslíš tu dodávku za námi? Ale jak si můžeš být tak jistý? Cože?! Ty jsi nám tady nechal zbraně? Baeku, co to-" ,, Nevykecávej se mnou, musíte je setřást, našli vás. Já věděl, že máte zůstat u nás," tipne hovor Baekhyun a Jeno rychle zpátky vjede na vozovku silnice.
,, Jsou to zase oni, jdou po nás a jsou tady zbraně, kdyby se něco dělo," řekne Mark a všichni ztuhnou, ,, já to tušil," zašeptá Jaemin a Mark ho jemně pohladí po zádech, ,, Jeno, zmizme jim z dohledu. Jisungu, Renjune a Hyucku, pod koberečky mají být zbraně, vytáhněte je."
•~•~•
Hewoooo! 💜Yayy.. o něco kratší kapitola, ale za chvíli vyjde další! 🍼
Btw.. cítím, že se blížíme ke konci- příběh měl popravdě skončit už na 20. kapitoleee 😮
I love you all! See you soon! 🥺💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
Fiksi PenggemarNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020