,,Kluci, nevypadá, jako by se k nám chtěl přidat, ale díky těm drbám to tak vypadalo," řekne nejkratší chlapec a všichni odejdou od Jaeminovy lavice, ale ne kvůli tomu, že by se jim chtělo, spíše je přinutil příchod jejich třídní učitelky.
,,Dobrý den, třído. Máme tu nového studenta, který sem nastoupil teprve dnes. Můžeš si stoupnout před tabuli a seznámit se?" Optá se mile postarší žena a Jaemin s prohrábnutím vlasů vstane a všimne si, že Jeno mrkl na Haechana, který jenom protočil očima.
,,Takže ahoj, já jsem Na Jaemin a rád vás všechny poznávám," řekne s úsměvem a s Haechanem vytvoří nechtěný oční kontakt.
Po celé třídě se rozezní šepot, směrující na Jaemina a žena se nervózně usměje, ,,dobře Jaemine, můžeš se posadit na své místo."
•~•~•
,,Jaemine! Počkej na nás!" Křikne Jisung a s Chenlem ihned běží za hnědovlasým chlapcem, který momentálně opustil budovu školy a zastaví se u brány.,,Tak jaké to bylo v tvé nové třídě? Co hyungové? Nebo.. co Haechan?" Optá se vesele Chenle a lépe si upraví učebnice v náruči.
,,Ale jo, šlo to a jaké myslíte?" Optá se a nasadí si oranžovou čepici, pozoruj zataženou oblohu nad sebou.
,,No přece Haechana, Renjuna a Jena!" Vypískne Jisung a Jaemin vykulí oči, jak se tihle dva nevinní chlapci mohou znát s nimi?
,,Nechtěl bys s námi dnes zajít ven? Mohli bychom se více poznat, s Jisungem stejně jdeme na hřiště, kde spolu hrajeme basket," navrhne Chenle a Jisung se s velkýma očima podívá na Jaemina.
,,No, stejně nemám dnes nic na práci, takže bych mohl, v kolik a kde?"
•~•~•
Po domluveném srazu Jaemin rychle dorazil do ubytovny, kde je kvůli škole a vkročil do výtahu, kde úlevně vydechl, protože venku začalo pršet a on nechtěl být mokrý.,,Zajímalo by mě, jak někam dneska chtějí jít, když venku prší," zmáčkne deváté patro a sundá si oranžovou čepici z hlavy.
,,Hm, rychle se najím, udělám si úkoly a půjdu k tomu hřišti tady poblíž," zamumlá, když si zkontroluje čas na hodinkách a batoh hodí do rohu jednoho pokoje, kde má menší postel, televizi, kuchyňskou linku a menší pohovku, hned vedle je prostorná koupelna.
Jaeminovi to takhle stačí, stejně tu je zabydlen jenom kvůli škole, protože jeho rodiče chtěli, aby se zkusil sám postavit na vlastní nohy a zase nespadl do kolektivu party, v které byl předtím.
•~•~•
Annyeong! 💜Vítám Vás u další kapitoly a snad se líbila a nevzdáte to tady, je to teprve stále začátek.
Přeji všem krásnou noc! 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020