🎉💜 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐦𝐞, 𝐌𝐚𝐫𝐤 💜🎉

192 17 20
                                    

Zatímco se chlapci domluvili, že Jaemina půjdou hledat brzy ráno, tak na druhé straně Kihyun plánuje plán, který hodlá v nejbližší době uskutečnit.

Jaemin teď leží na studené zemi, kde celou místnost naplňuje temnota a on se třese strachy. Stále krvácí, nikdo ho doteď neošetřil, proto doufá, že ho chlapci brzy najdou, nebo přijde o život nebolestnou, ale rychlou smrtí.

,, Kihyune, to už ho nechceš znovu znásilnit? Stalo se to před hodinou, myslel jsem, že jsi chtěl, aby trpěl," zamumlá Jingi a Kihyun se uchechtne, koukajíc ven z rozbitého obřího okna, které je přes celou zeď a sleduje, jak Taejin přijíždí v černé dodávce s dalšími oběťmi, které by je mohly prozradit.

,, Bylo to na něj moc, ať si odpočine. Potom ho můžeš navštívit ty, " nabije si zbraň a přes prasklinu okna zamíří dolu na dvůr, kde se mladá dívka snaží o útěk.

Kulka ji zasáhne pětkrát a ona se svalí na zem, ,, nezodpovědná to holka," zamumlá, zatímco Jingi opustí místnost a po schodech se vydá do přízemí, kde předtím byly vždy nádoby s nebezpečnými látkami, ale teď tu vězní své oběti.

,, Jaemine, vstávej," otevře silou dveře a tím do místnosti pronikne světlo.

Jaemin si zakryje oči a s potížemi se posadí, ,, J-Jingi? C-co po- potře-potřebuješ?" Optá se s rozklepaným hlasem. Jingi k němu dojde a za límec trička si přitáhne Jaemina ke svému obličeji, ,, pro tebe jsem teď pan. Uhm, tvé tváře bude škoda, ale zasloužíš si to," pustí ho ze sevření a Jaemin tvrdě dopadne na zem, ,,teď dělej, co máš."
•~•~•
,, Baeku, s kým to furt telefonuješ?" Optá se Mark a zívne si.

Nyní začal druhý den a chlapci opět prohledávají les, snažící se najít stopy, které by je dovedly k Jaeminovi.

,, S tvým bratrancem Taem, se svou partou nám chtějí pomoct."

,, Jsou ale moc daleko," povzdechne si Mark a klekne si na zem.

,, Chtějí se napojit na kamery, které jsou před začátkem lesa, kousek odtamtud je totiž obchod, kde byl Jisung s Jaeminem.. před lesem je obří parkoviště, které je monitorováno, takže mu musíme pouze nadiktovat čísla na kamerách. Všichni už tušíme, kdo Jaemina unesl.. a to je jeho bývalá parta.

Po pár minutách si chlapci všimli otisků od pneumatik, které byly spojeny ještě s krví.

,, Našli jsme stopy. Kluci, jděte zjistit číslo kamer, jdu dát vědět Baekovi," zašeptá Mark a ode všech míří k starému rozebranému autu, kde se posadí na pneumatiku a povzdechne si, ,, že já to nešel s nimi.. "
•~•~•
,, Tae, přišly ti už ty instrukce?" Optá se Doyoung, co zkoumá nově vytištěné papíry a Taeyong sedí u monitoru s třesoucíma rukama, ,, j-ještě ne.. Baekhyun mi řekl, že ho má Mark rád, hodně rád.. musíme ho najít, chci, aby byl můj bratránek šťastný," smutně si povzdechne a Doyoung se usměje, ,, neboj se, až ho najdeme, nastěhují se k nám do Kanady, udělají si nové občanství a nic jim už hrozit nebude."

,, Ale bude, Jisung a Chenle jsou stále nezletilí, jejich rodiče je nepustí," vejde Jaehyun do místnosti, která je osvětlená světlem z monitoru a žaluzie jsou zatažené, celá místnost je pohlcená neonově modrou.

,, Jae, víš přece, že jejich rodiče nám to sami nabídli, bojí se o ně taky. Přece jen rodiče nás všech byli tací, jací jsme my teď.. uhm, spíše otcové a tři ženy, teď mají ale rodiny, přestali ničit zlo. Ale my jsme ještě mladí, můžeme dokončit jejich práci," odpoví Taeyong a otočí se čelem k Jaehyunovi, co se uvelebí na černé pohovce a otevře si chipsy, ,, máš pravdu, takže bude všechno okay?"

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat