Od toho incidentu, co se Jaemin nazval "bezcitnou zrůdou," uběhlo už deset minut. Jeno s Chenlem se snaží odkrýt kryt na zemi a Mark s Jisungem z Jaemina chtějí dostat jeho trápení.
,,Jaemin hyung, copak se stalo? Pročpak teď pláčeš?" Optá se smutně Jisung, co sedí před Jaeminem a Markem na zemi před lavičkou.
,,Jsem bezcitný," schová si Jaemin opět celý obličej do dlaní a Mark se uchechtne, ,,kdyby jsi byl, tak nepláčeš, nemýlím se?" Usměje se a přehodí svou ruku přes Jaeminova ramena, což v něj vyvolá menší otřes, jako by něco omylem spadlo a vy byste se oklepali strachem.
,,Mark hyung má pravdu," přidá se ihned Jisung a Jaemin si povzdychne a svou bolavou ruku si odloží na své stehno, ,,promiňte mi, ale stále si myslím, že k vám nepatřím, nebo aspoň.. nechci zažít to, co jsem si zažil," zašeptá a Jisung si s Markem vymění nechápavý pohled.
,,No konečně se nám to povedlo otevřít, pojďte sem!" Zařve Chenle a Jisung s Markem se za ním vydají, ale Marka něco přinutí se za sebe otočit.
,,Jaemine, pojď," ukáže k sobě, ale od Jaemina se mu dostane pouhého zavrtění hlavou v záporu.
,,Notak, nejsi bezcitná zrůda, jak ti to mám vysvětlit, abys mi věřil?" Optá se a posadí se k Jaeminovi na lavičku, dlaní mávajíc, že přijdou později a mají jít sami.
,,Jsem, nevíš, co jsem udělal," s uslzeným pohledem se podívá na Marka a ten si povzdychne, ,,hele, nemusíš mi říkat nic, ale vím všechno, kluci to vědí také a stále tě chceme k sobě."
,,Nevíš nic," odfrkne si a Mark si ho za bradu stočí k sobě čelem, ,,Na Jaemine, kam se vypařilo slovo hyung, mhm?" Optá se s úšklebkem a Jaemin pouze zrudne, ,,zmizelo tak, jako můj smysl života," zašeptá a pohledem padne do Markových očích, v kterých jsou menší jiskřičky, které září snad více než hvězdy na obloze.
„ Ale notak, nebuď jako nějaká malá holka a neříkej nesmysly, tvůj život stále smysl má, kdyby neměl, tak vím, že by se z tebe stala troska."
,,To víš jak? Proč děláš, že mě znáš nejlépe, když já tebe a kluky vidím poprvý v životě!" Vykřikne a postaví se, což udělá i Mark a obličejem se přiblíží blíže k tomu jeho, ,,hele, já mám informace o mých klucích, tak tím pádem i o tobě.
Všichni z nich si prošli peklem a já se o ně chci postarat, tak jako o tebe.
Můj bratranec Taeyong mě k tomu naučil a dělá úplně to samé, umím být ten největší stalker, lidé, co jsou v blízkosti osoby, o kterou se zrovna zajímám, vyslechnu a vždy si vyhledám ještě podrobnější informace, stačí mi vždy jméno a příjmení," řekne a Jaemin s rudými líčky nahlas polkne, ,,tebe mi trvalo celého prokouknout dva dny, s čímž mi museli pomoct kluci, ale já s kluky o tobě víme vše, tak jak víme vše o sobě," zašeptá mu do ucha a Jaemin od něj odskočí.
•~•~•
Annyeong! 💜Vítám Vás u další kapitoly a snad se líbila! 😊
Omgg, já chci být zase aktivní jako předtím * pláče a bouchá se do hlavy *
A ještě něco, chudáci idolové, oni se snaží, dělají vše, co je v jejich silách, ale potom se tady najdou lidé, co jim vyhrožují smrtí? Omg, proooč?
Kdyby tohle napsal někdo mě, tak vím, že bych se zhroutila.
Na idoly padá stres a všechno dalšího + tohle jim vůbec nepomáhá, ach joo.. já jsem tak smutná a zároveň naštvaná, snad si z nich nikdo nic neudělá. 🥺Love you all!!💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020