,, A netrap se furt tvou minulou partou, teď máš nás, teda až splníš úkol, budeš se mít jako v nebi. Jdeš? " Nabídne mu Mark ruku a Jaemin ji s váháním přijme.
,,Tak jsme tady, kde je Hyuck s Injunem?" Optá se Mark, když se s Jaeminem dostanou do podzemního bunkru, kde je pouze velká pohovka a menší chladnička.
,,Oni? To kdybychom věděli," uchechtne se Jeno a s lahví alkoholu sebou hodí na starší červenou pohovku.
,,Snad jsou v pohodě," zamumlá Mark a všichni se posadí na pohovku. Dokonce i Jaemin, který chtěl raději stát.
,,Um, Jaemine?" Řekne po chvíli ticha Mark a postaví se, což napodobí i Jaemin.
,,Tvůj úkol je, abys před námi vypil alespoň půlku obsahu alkoholu, který jsi šlohl," přejde k menší chladničce a z ní vytáhne červené víno. Všech pohledy padnou na Jaemina a Jisung mu ukáže vztyčené palce.
,,Um, nemělo by to být těžké," zamumlá a opatrně si od Marka převezme láhev alkoholu, kterou následně otevře a s hlasitým polknutím si z ní trochu usrkne.
,,Jaemin hyung, ty to dáš," uchechtne se Chenle a hodí svou paži kolem Jisungových ramen.
,,Um, snad jo," zamumlá a v hlavě začne počítat do pěti. Jakmile mu padne pět, rychle se napije, ale tak, že jakmile se mu dostane sborovému potlesku, spadne mu na zem skoro prázdná láhev alkoholu a Jaeminovi se na obličeji zjeví znechucená grimasa.
,,Yay! Zvládl si to!" Vyskočí z pohovky veselý Jeno, ale ihned chytí Jaemina, neboť se kýve do všech stran.
,,Mark hyung, nemyslíš si, že se mu může něco stát? Koukni, už jenom půlka ho takhle zlila," zašeptá Jisung Markovi a ten se pouze ušklíbne, ,,neumí pít, ale neboj se, nic se mu nestane, Sungie," pohladí ho po hlavě a vstane z pohovky, aby mohl jít pochválit Jaemina.
,,Zvládl jsi to, teď tě jenom čeká zpečetění, že k nám patříš," chytí Mark Jaemina kolem ramen a ten se uchechtne, ,,jak zpečetit? Mám se podepsat krví? Klidně můžu, jenom si sundám fáč z té bolavé ruky," zamumlá a Mark ho se smíchem rychle zastaví, ,,ne, to ne. Ještě by sis ublížil, musíš mít tu ruku v klidu, ne z ní brát krev. Tak.. kluci, připravte kola a můžeme vyrazit," zavelí Mark, ale jakmile uslyší otevírání krytu, všem rozkáže, aby se schovali za pohovku a zhasli všechna světla.
,,Marku, kdo myslíš, že to je?" Optá se Jeno a Mark nenápadně vykoukne ze skrýše, ,,nemám tušení, ale snad to nejsou příbuzní toho muže," zamumlá a Jaemin vedle něj propukne v nekontrolovaném záchvatu smíchu.
,,Sakra! Jeno, utiš ho nějak," zašeptá Mark a Jeno se s přikývnutím po kolenou dostane k Jaeminovi, kterého chytí za bradu, ale smích ho stále neomrzí, teda do té doby, dokud se Jeno dravě nepřitiskne na jeho rty. Jaemin ztuhne a Mark s Chenlem vykulí oči, jediný Jisung si ze srandy zakryje oči.
•~•~•
Annyeong! 💜Tak joo.. I'm baack.. opět po dlouhé době, ach joo
Děkuji Vám, že tady stále se mnou jste 😭
Snad se líbilo a večer se pokusím ještě něco napsat tady a u Chensung knížky.😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanficNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020