,, Marku, brzo ráno mi volal Taeyong, tvůj bratranec," řekne Jeno, zatímco všichni v restauraci poklidně pojídají svůj oběd, ale Jenova slova si dostanou přítomných chlapců pozornosti.
,, Um, co potřeboval? " Napije se Mark svého nápoje a upřeně se podívá na Jena, co sedí naproti němu.
,, Jenom, že ho a jeho partu pronásledovali zahalení týpci, proto mění dorm, tak abychom zbytečně nejezdili na ten starý."
,, Snad to není tato parta," zamumlá Jaemin potichu a postaví se, ,, um, jen si zajdu na toaletu," zašeptá a svůj pohled upře na leadera, jestli s tím nemá problém, ,, jen jdi."
Jakmile Jaemin dojde na toalety, ihned se postaví před zrcadlo a jeho oči opouští pramínky slané vody.
,, Všechno to je kvůli mně. Kvůli mně teď pronásledují Markovo bratrance, že já byl tak naivní," zatahá si za vlasy a se skleněnýma očima se podívá na svůj odraz v zrcadle.
,, Jsi zrůda, Jaemine. Měl by ses změnit a ochránit lidi, na kterých ti záleží. Přestaň být padavka a bojuj sakra!" Udeří pěstí do zrcadla a hned na to se s krvavým zápěstím svalí na zem, opřený zády o bíle dlaždičky a zápěstím si snaží zacpat ústa, aby utišil své vzlyky, ,, a ještě, aby toho nebylo málo, asi jsem.. asi jsem se opravdu zamiloval do Marka!" Zakřičí a přitáhne si k sobě kolena.
•~•~•
,, Jaemin je nějak dlouho pryč, jdu ho zkontrolovat," vstane Mark od stolu a Chenle na něj hodí perverzní úsměv, nad čímž Mark protočí očima a jakmile projde kolem Jena, tak ten ho ze srandy plácne po jeho pozadí.,, Hej!" Zařve celý rudý Mark, neboť si ránou vybudoval na sobě pozornost všech přítomných v restauraci.
Když Mark pomalu otevře bílé dveře, zaslechne vzlyky.. dusivé vzlyky, proto rychle vstoupí dovnitř a při pohledu na chlapce, co je zády opřený o dlaždičky se slzami v očích, tiskne si k sobě kolena a na zemi má položenou svou zraněnou ruku, Marka bodne u srdce a posadí se k němu.
,, Jaemine, notak.. co se stalo?" Za ramena si ho přitáhne k sobě a prohlédne si Jaeminovu zraněnou ruku, ,, akorát sis přihoršil, zlato," zašeptá a Jaemin se ošije.
,, Podívej, teče ti krev," smutně se na Jaemina usměje, ale Jaemin nad návalem vzlyků nemůže popadnou dech, čehož se Mark vyděsí, a proto začne jednat.
,, Jaemine, teď mě nezabíjej, ale tohle by ti mělo pomoct," zašeptá a za bradu si uslzeného Jaemina přitáhne k sobě. Opatrně přiloží své rty na ty mladšího a Jaemin vykulí oči, ale nebrání se.
V Jaeminovově břiše nyní vylétl roj motýlků, ale není sám, to i u Marka, který Jaemina líbá s něžností, aby mu pomohl lépe dýchat a uklidnit ho.
,, Um," zamumlá Jaemin a odpojí se z polibku s červenými líčky, ,, h-hyung, co jsi.. co jsi to udělal?" Zamumlá rychle a utře si všechny slzy. Mark ho hřbetem dlaně lehce pohladí po levém líčku a stále mezi prsty drží Jaeminovu bradu s upřeným pohledem do jeho očí, ,, políbil jsem tě, zlobíš se?"'
,, Um, ne.." zamumlá Jaemin a stydlivě se zadívá na pravou stranu, kde leží kýbl s mopem.
,, Tvůj dech už je klidnější," usměje se Mark a Jaemina si za bradu zpátky natočí k sobě, čímž si získá překvapený pohled od mladšího, ,, řekneš mi, co se stalo? Nebo tě mám znovu políbit?"
,, Um," stydlivě se Jaemin usměje a Mark se ušklíbne, ,, když jinak nedáš," zašeptá a znovu opatrně políbí Jaeminovy rty. Jaemin mu tentokrát pohyby stydlivě oplatí, ale poté se oba od sebe ihned odpojí, jakmile uslyší zavrzání dveří a Mark pomůže Jaeminovi na nohy.
•~•~•
Annyeong! 💚uwuwuwuuwuwuwuwuwuwuw, kisseu was hereeee.. uwuwuuwuwuwuw🥺
Ehh, snad se líbilo a já Vám přeji krásnou noc se sladkými sny, tučňáčci! 💜
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020