💜 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐢𝐥𝐥𝐨𝐰 💜

118 13 7
                                    

,, Mé srdce bylo vždy k dispozici, ale zlomené, vy jste ho zpravil, pane Lee," ušklíbne se Jaemin na oplátku a Mark se k němu přiblíží více, ,, tak pane? Jsem já to už tvůj nadřízený?" ,, Jste, pane Lee, nadřízený mého srdce," zašeptá a než stihne ještě něco říct,  Mark ho umlčí rty a Jaemin do polibku šťastně vydechne, omotávajíc si ruce za Markovo krkem a tím více prodlouží polibek.

Polibky začínají nabírat na dravosti, ale Jaemina vystraší něčí pohyb, ihned od Marka nedobrovolně vyskočí a Mark se uchechtne, ,, jenom veverka, pojď zpátky ke mně," zašeptá a Jaemin s rudými líčky poslechne.

Pro oba se jakoby zastavil čas, nic pro ně teď není důležitější, než společnost toho druhého.

,,J-já.. já tě miluji, hyung," odpojí se Jaemin udýchaně z polibku a Mark ho jemně pohladí po tváři, ,, a víš, že já tě taky miluju?" Optá se a Jaeminovi po tváři steče menší slza, ,, o- opravdu? Já.. -" nestihne opět znovu doříct, neboť si ho Mark vyzdvihne do náruče a procítěně Jaemina políbí, ,, miluji tě, tak moc. Buď mým přítelem, budu tě chránit a milovat, nikdo ti nezkřiví ani jediný vlásek tvých úžasných vlasů," zašeptá a Jaeminovi se v podbříšku usadí příjemný pocit, motýlci se dali zpět do života, ,, budu tvým přítelem," políbí Jaemin agresivněji staršího rty a silně se na něj přitiskne a tím oba spadnou do mechu za Markem.
•~•~•
,, Zůstaneme tady?" Optá se Jaemin s opuchlými rty a Mark ho pohladí po líčku, ,, naše těla navštíví klíšťata, hlavně to tvé a to já nechci, jsi můj," zašeptá Jaeminovi do ucha a ten se oklepe, ,, takže?" ,, Jdeme zpátky do stanu," postaví se Mark a Jaemina si vezme do náruče. Jaemin se k němu více přitiskne a pozoruje s úsměvem noční oblohu, tak šťastný snad ještě nikdy nebyl.

,, No konečně, chyběl mi živý polštář," usměje se ihned Jeno, jakmile chlapci vejdou do stanu a Jeno na ně posvítí baterkou. Mark si opět lehne doprostřed, ,, a mně chyběl slintací pudlík," usměje se hravě a Jeno se k němu otočí zády, vypínaje baterku a ušklíbne se, ,, a Jaeminovy rty ti určitě taky chyběly, máte je oba opuchlé," uchechtne se a Jaemin si s Markem vymění pohledy navzájem.

,, Ale o vás už všichni ví, jak se říká, Chenle nepatří mezi nejtišší tvory," zívne si Jeno a je na cestě do světa snů, ale ze světa ho vyvede Mark, ,, já říkal, že je to delfín satana," zavrčí a Jaemin se uchechtne, ,, s kým že má stan?" Optá se ještě rychle Mark a Jeno si unaveně povzdychne s Jisun-" ,, JENO!" Zařvou oba navzájem a Jeno si až teď uvědomí situaci, ,, um, myslím, že tam s nimi je ještě Baek hyung a přestaňte myslet na perverzní věci! Chenle ví, že je Jisung ještě mla-"

nestihne Jeno doříct, neboť ho teď přeruší Jaemin, ,, mé dítě! Běžím za tebou, ten delfín ti udělá děti a já být babičkou ještě nechci!" Opustí rychlostí stan a Mark se ihned posadí, Jeno ho napodobí a oba si vymění pohledy, ,, jdeme ho chytit?" ,, ne, ať si brání své dítě, ten delfín není obyčejný, je to satanský delfín," odpoví Mark a oba se zpátky vydají do říše snů.
•~•~•
Hewoo! 🥺

Přeji všem krásnou noc a uvidíme se možná zítra! 💚

Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat