Jakmile Mark míří zpátky ke svému pokoji, jeho pozornost si získají přivřené dveře od Jaemina, do kterých lehce nakoukne, ale dveře trošku zavrzají, čemuž Jaemin naštěstí nevěnuje pozornost a stále zasněně posedává na posteli se zapíchnutém pohledu na noční oblohu.
,, Um, Jaemine?" Zašeptá od dveří Mark a Jaemin se nechápavě otočí za hlasem.
,, Jakto, že stále nespíš?" Vstoupí dovnitř a Jaemin nahlas polkne, jakmile si všimne, že Mark na sobě nemá žádnou mikinu, ale pouze světlé tričko, na kterém se odráží záře noční oblohy, tak jeho tváře naberou trošku nachových barev.
,, Ty taky nespíš," odpoví rychle a odsune se od Marka, který se posadí vedle něj na postel s pohledem na mladším.
,, Jsem tvůj hyung, vyžadoval bych odpověď."
,, Na to si ještě někdo hraje?" Zeptá se s úšklebkem mladší a dále ignoruje Marka. Svou pozornost stále věnuje noční obloze.
,, Jaemine," zašeptá a Jaemina strčí do peřin, ,, spát a žádné odmlouvání. Za trest tu spím s tebou, protože za tím delfínem už nejdu," lehne si vedle Jaemina a oba je přikryje.
,, Hyuck mě zabije," zašeptá Jaemin a s rudými tvářemi zírá do stropu, ,, proč by měl? Už spolu dávno nejsme." A tato slova v Jaeminovi odemknou dveře, za kterými se skrýval strach a žárlivost. Mark už nechodí s Hyuckem, je momentálně single, mám naději, zapřemýšlí v hlavě a s úsměvem se přitulí k Markovi, ,, když mě teda nezabije, dobrou noc."
•~•~•
,, A pak, že já jsem úchylný delfín! Jijie, pojď sem!" Zavře Chenle ode dveří a Mark se naštvaně přetočí na druhý bok, což zapříčí otření nosu o ten mladšího.,, Co to- Jaemine? Co se- ahh! Já blbec!" Chytí se za hlavu a rychle se posadí, zatímco Jaemin pouze naštvaně zamumlá a k Markovi se otočí zády.
,, Mark hyung, proč ležíš v posteli u Jaemina?" Zkoumavě do pokoje nakoukne i nejmladší a Mark se nervózně usměje, ,, zeptej se toho svého delfína, nenechal mě spát, tak jsem šel za Jaeminem," odpoví a projde kolem nejmladších chlapců do koupelny.
•~•~•
Annyeong! 💜Tak já se opět hlásím s novou kapitolou a snad se líbiloo! 🥺
Hihi, opět jsem si předělala nový profil a na všech knížkách jsem změnila obaly, tak se nelekněte, že to vypadá děsně. 😊
Dnes už žádnou spíše nenapíšu, tak Vám přeji krásnou noc se sladkými sny!💚
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅
FanfictionNa Jaemin je student třetího ročníku, jenž nově přestoupil na novou střední školu, kvůli nedorozumění na té minulé. A jak už to tak chodí, nová škola, noví lidé, noví přátelé a může se vyklubat i nová láska. Start: 29.5. 2020 End: 5.9. 2020