💜 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞 💜

141 16 7
                                    

,, Mám vše, můžeme vyrazit," hrdě se usměje a přes záda si přehodí obří černý pytel a vydá se ke dveřím.

,,Stůj, slyšíš to?"

,, Co mám slyšet? Tak někdo jde do svého bytu," uchechtne se Jaemin, ale Mark mu s vážným výrazem dlaní přikryje ústa, ,, buď potichu, nelíbí se mi to," zašeptá a Jaemin ho kouskne, což způsobí Markův nečekaný výkřik a za dveřmi se ozve dupot, ,, je po nás.."

,, Hej, myslíte, že to šlo odsud? Jaemin neměl nikdy rád vysoká patra.." zamumlá černovlasý chlapec z party a Jaemin se kousne do spodního rtu, ,,Marku, jdou si pro mě, " zašeptá a Mark vystrašeným pohledem padne na dveře a následně na Jaemina.

,, Všiml jsem si, že tu máš balkón, utečeme odtamtud," zašeptá Mark a chytí Jaemina za zdravou dlaň, ,, ne, bojím se výšek.. " ,, Se mnou ten strach překonáš "
•~•~•
,, Marku, já spadnu a umřu," zašeptá a Mark se na něj usměje, ,, neumřeš, nenechám tě umřít, a teď pomalu slez po tom žebříku za mnou, máme pod sebou ještě čtyři balkóny s žebříkem."

,, Um, tak dobře," zakňučí Jaemin a pomalu po žebříku leze dolů za Markem do dalšího balkónu.

,, Vidíš? Jeden jsi zvládl, čtyři čekají. Mám jít zase první?" Pohladí Jaemina po líčku a ten zrudne, ,, um, to je na tobě, ale potřebuju, abys mě jistil," začne si hrát se svými prsty a Mark se usměje, ,, neboj, to zvládneš. Ze střech vagónů ti skákat nevadilo a tohle jo?"

,, To bylo něco jiného-"

,, Bylo to horší a buď tišeji, uslyší nás," zašeptá k Jaeminovi a oba začnou pomalu lézt po žebříkách, až jim zbývá už poslední, ale vyruší je křik z Jaeminova patra, nebo-li bytu, ,, Támhle jsou, jeďte výtahem a doneste mi mého Jaemina!" Rozkáže blonďatý chlapec, nebo- li Kihyun a tři chlapci jdou ihned splnit rozkaz.

,, Marku, našli nás.. jak.. jak je to možné?" Optá se Jaemin, když se oba dostanou na pevnou zem a Mark chytí Jaemina za zdravou dlaň, ,, máš tady mobil?" ,, Ano," prohlédne si čas na svém mobilu a Mark se rozeběhne po chodníku někam do míst, které Jaemin nezná, ,,tak si tě našli díky poloze, tak jako já."
•~•~•
Annyeong! 💜

Teď už Vám opravdu přeji krásnou noc se sladkými sny a snad se uvidíme zítra. 😊

Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat