💜 𝐈''𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞! 💜

121 17 7
                                    

,, Nom, vejít se sem všichni nebudete, auto je pětimístní," zamumlá Baekhyun potichu a hned si zakryje ústa, neboť ho Hyuck spraží nemilým pohledem.

,, To se tady budeme muset mačkat?" Optá se zděšeně Renjun a Baekhyun se nervózně usměje.

,, No hezký, jdu dopředu!" Vykřikne ihned Chenle a posadí se vedle Jena s úsměvem. Hyuck se hluboce nadechne a potom hluboce vydechne.

,, Já budu mít na sobě Jaemina, to nevadí, je lehký," usměje se Mark s Jaeminem v klíně se více přisune k oknu. Jaemin se pohodlněji usadí na Markovi a hlavou se opře o okno.

,, Já jdu doprostřed!" Sedne si hned vedle Marka Hyuck a Renjun si tedy na sebe posadí Jisunga, co stále poskakuje a hledá si dobrou pozici.

,, Tak se mějte a kdyby něco, ihned mi napište a já jsem s kluky hned u vás. Kam, že to vůbec jedete?" Optá se Baekhyun a Mark mu ukáže na mobilu Kanadu, ,, zpátky do mého rodného města, je tam hezky a tam Jaemina hledat nebudou," usměje se Mark a Baekhyun polkne, ,, tak ale opatrně, ale Marku, stále chodíte do školy-" ,, už ne.. přišlo nám emailem, že škola se uzavře až do nového školního roku, musí se opravit potrubí a další přestavby."

Po delším rozhovoru, kdy se Baekhyun stále snažil odradit chlapce z výletu, aby zůstali u něj, se mu to nepovedlo a pouze se stihl s chlapci rozloučit, tak teď se pouze zobrazuje pohled na jeho auto, které se vzdaluje z jeho pohledu.

,, Ten Baekhyun je ale neodbytný," uchechtne se Chenle a Jeno přikývne, ,, bere nás jako své děti, ale je to od něj milé." ,, Marka bych jako dítě třeba nebral, je to největší perverzák," rozesměje se Chenle a Mark spraží jeho záda vražedným pohledem.

,, Aspoň ze sebe nedělám delfíního daddyho, podle tebe, na ubohou myšku," pro změnu se teď ušklíbne Mark a Chenle se začne červenat, ostatní se tomu smějí, teda krom Jaemina a Jisunga.

Jisung hraje na svém mobilu hry, takže nikomu nevěnuje pozornost a pohodlně sedí na Renjunovi, zatímco Jaemin je hlavou opřený o okno a dává si vše za vinu.

,, Ale děláš, komu jsi rozkazoval? Mně!" Přidá se do škádlení i Hyuck a Mark si hluboce povzdychne, ,, tohle bude na dlouho."

A jak Mark řekl, tak toto škádlení by stále pokračovalo, teda do té doby, kdy Jeno zaparkoval před obchodem s potravinami.

,, Potřebujeme nakoupit nějaké potraviny, kdo jde?" Optá se Jeno a Mark se ihned začne zvedat s Jaeminem v náruči.

,, Takže jde Markmin, kdo ještě?"

,, Já jdu, klidně se tady zabijte," uchechtne se Renjun a vyleze z auta, Jisunga posadí vedle Hyucka a zavře dveře.

,, Přijdeš alespoň na lepší myšlenky," zašeptá Mark Jaeminovi do ucha, mezitím co Renjun odběhl pro nákupní košík.
•~•~•
Hewooo! 💜

Omlouvám se, že je kapitola o něco kratší, ale mě bolí prstíkyyy! 🥺

Zítra se opět ozvu! 😊

Krásnou noc všeeem! 💙💙

Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat