💜 𝐓𝐡𝐚𝐭''𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐚𝐞𝐤 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭? 💜

131 16 17
                                    

,, Jaemine? Proč jsi tak rozklepaný?" Optá se Jeno, když Jaemin stále nechce vyjít z výtahu.

Baekhyun hodí pohled po Markovi a ten hned po něm, ,, Jaemin si s Markem jenom chtějí o něčem promluvit. Pojďte se mnou, klukům se po vás už stýská," usměje se Baekhyun, chytajíc Jisunga za ruku a ostatní ho následují do dlouhých chodeb, ale Hyuck se ještě otočí za sebe a s lítostí se podívá na Jaemina.

,, Jaemine, proč se tak třeseš? Notak, jsem tady s tebou," zašeptá uklidňujícím hlasem a Jaemin ještě více své nehty zaryje do Markových ramen.

,, Au," sykne Mark a Jaemin vykulí oči, ,, omlouvám se, hyung," zašeptá a Mark ho chytí za ruku, tahajíc ho z výtahu pryč, tím pádem se nachází na dlouhé chodbě, která je prázdná a to Jaemina ještě více děsí.

,, Co se děje? Mně se můžeš svěřit," pohladí Jaemina po tváři a ten se lehce usměje, ,, um, nemám rád stísněné prostory, děsí mě to.. tak moc mě to děsí," zašeptá a hlavou se opře o Markovu hruď. Mark ho lehce pohladí po hlavě a usměje se, ,, notak cutie, to je v pořádku! Já tě ochráním! " ,, opravdu? " ,, Ano a teď honem, musíme za ostatními, aby si něco nemysleli, " lehce Jaemina políbí po tváři a oba se vydají za ostatními. Jaemin se rozhlíží všude kolem sebe s červenými tvářemi a od ruku do něj proudí elektrický proud.

,, Nemusíš se stydět, mě opravdu ne," otevře dveře a s Jaeminem opatrně vyjde schody.

,, Nemusíš se stydět, mě opravdu ne," otevře dveře a s Jaeminem opatrně vyjde schody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když se oba objeví před černými dveřmi, Mark je otevře a vykulí oči. V celé místnosti jsou poházeny chipsy, v televizi hrají Piráti z Karibiku a chudák Sehun sedí na pohovce s podloženým kotníkem, vedle něj z každé druhé strany sedí Chenle s Jisungem a na všechno se ho vyptávají. Před televizí sedí zbytek členů a sledují film, zatímco Baekhyun v kuchyni dělá nudle a u toho do rytmu tancuje do znělky v televizi.

,, A je to tu zase," zamumlá stále vykolejený Mark a Jaemin se vřele usměje, přestávajíc se mačkat k Markovi a nenápadně odběhne za Baekhyunem do kuchyně.

,, Umm, tady to ale hezký voní!" Vykřikne a Baekhyun z pánve upustí leknutím pár nudlí na zem a volnou rukou se chytí za srdce, ,, Jaemine, vylekal jsi mě." ,, Promiň," nervózně se usměje mladší a skloní se ihned pro nudle.

,, Už ti je lépe? Nebojíš se už tolik?" Optá se Baekhyun, zatímco do nudlích přisype nějaké koření a Jaemin sleduje fascinovaně jeho dílo.

,, Um, už je to v pohodě."

,, Tak to jsem rád, btw.. kolik, že ti vůbec je? Úplně jsem zapomněl," usměje se na mladšího s pohodí nudlemi v pánvi.

,, Osmnáct," posadí se Jaemin na barovou židli a Baekhyun mezitím vytáhne džus z lednice, ,, oh, takže jsem stále hyung! Mně je dvacet šest," uchechtne se a Jaemin vykulí oči a zašeptá, ,, vůbec na to nevypadáš."
•~•~•
,, Ke stolu! Podávají se mé speciální nudle!" Zařve Baekhyun a na skleněný velký stůl položí dvě velké mísy nudlí a všem připraví ještě misky.

,, Hyung- my jsme neměli v plánu se tak dlouho zdržet," snaží se Mark zastavit Baekhyuna, který běží pro skleničky.

,, Ale já jo, už jste tady dlouho nebyli! Ani tvůj bratranec Tae tady dlouho nebyl," praští Baekhyun Marka vařečkou po rukou a odběhne zpátky ke stolu. Tím pádem Mark v kuchyni zůstane sám a všimne si osoby, která tu musí být s ním, neboť uslyší mlaskání.. spokojené mlaskání, proto se otočí za sebe a spatří Jaemina, jenž líže se zavřenýma očima menší zmrzlinu a náramně si to užívá.

 spokojené mlaskání, proto se otočí za sebe a spatří Jaemina, jenž líže se zavřenýma očima menší zmrzlinu a náramně si to užívá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Ten Baekhyun," rozesměje se Mark a pomalu se posadí na zem k Jaeminovi, který ihned zaregistruje Marka podle vůně.

,, To ti dal Baek, že?" Optá se a Jaemin přikývne. Markovi teď Jaemin připomíná malého kluka, strašně moc rychle mladší mění nálady, ale Markovi se to líbí. Nutí ho to více chtít Jaemina poznat.
•~•~•
Hewoooo! 🥺

Tak se znovu hlásím a přeji Vám krásnou nooc! 😊

Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Love me, Mark || Markmin || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat