28 fejezet

2K 175 7
                                    


Zichen késett.

A bár, ahova találkozót beszélt meg a testvérével, csupán néhány saroknyira volt a lakásától. A hely meglehetősen közkedvelt volt szélesebb körökben.

Yibo a bárpult legvégében ült, kezében egy félig üres sörösüveget forgatott, amikor Zichen belépett.

Fekete bőrkabátjával, kissé kócos hajával és többnapos borostával az arcán kitűnt a jól ápolt emberek csoportjából. Vonásai karizmatikusak, mégis határozottak voltak.

Leült mellé és rendelt egy sört.

Miután a csapos kiszolgálta, Zichen kíváncsi tekintettel fordult felé.

- Meglepett a kérésed, Yibo. - hangja mély volt, mégis tiszteletteljes, annak ellenére, hogy sokkal fiatalabb volt a férfinél. - Eddig azt hittem, nem bízol Xiao Zhan-ban. Mi változott meg?

- Sok minden. - lehelte Yibo elfúló hangon. - Tudsz segíteni?

Zichen egy pillanatig habozott, végül bólintott. Kabátjának zsebéből előhúzott egy sárga borítékot és az asztalra tette, majd átcsúsztatta.

Yibo értetlenül összevonta a szemöldökét, felnyitotta és kivette belőle a papírokat.

- Mi ez?

- Xiao Zhan aktája.

Yibo felkapta a fejét. Ajka kiszáradt, szíve hevesen dobogott. Keze remegett, amikor maga felé fordította az anyagot. Vallomások és fényképek. Mindegyiken Xiao Zhan. Arcát, nyakát és testét zúzódások borították.

- Xiao Zhan összesen tíz alkalommal tett feljelentést szexuális zaklatás miatt, a középiskola óta.

- Hogyan?

- Yibo. - Zichen hangja elkomorult. - Xiao Zhan egyik feljelentését sem vizsgálták ki. Egyik ügyben sem indult nyomozás.

A szívébe hasító fájdalom miatt behunyta a szemét. Úgy érezte, mintha tőrt döftek volna a mellkasába, amit többször egymás után megforgattak. A fájdalom megbénította.

A beálló csendben, csupán a lelkiismeretének üvöltése volt hangosabb.

- De ez még nem minden.

Yibo nyelt egyet. Rettegett a gondolattól, hogy Zichen olyan információkat fog megosztani vele, amik végleg az őrületbe taszítják.

- Miután bekerült az egyetemre, ugyan nem tett bejelentést, de a zaklatások nem maradtak abba. - Yibo érezte, hogy a feje zsongani kezd. - Kikérdeztem a szomszédait, akik alátámasztották a sejtésemet. Többen tettek bejelentést helyette.

- Hányszor? - fordult testvére felé. Ajka remegett, tekintete elhomályosult. Szemeit könny mardosta. - Hányszor tettek bejelentést helyette?

- Nyolc alkalommal. További három, amikor öngyilkos akart lenni. - elhallgatott. - Miután a rendőrség nem tett semmilyen intézkedést, valószínűleg rájött, hogy nem kaphat segítséget. Ezért nem merte elmondani, még nekem sem, hogy mi történt. Nem azért, mert szégyellte, hanem mert nem bízott meg bennem. Egy rendőrben. A rendőrségben.

Sírás fojtogatta a torkát. Nem mert és nem is tudott megszólalni. Minden bizonyíték a kezében volt, ami alátámasztotta Xiao Zhan szavait. A csuklóján lévő vágások pedig csak még jobban megerősítették Zichen információit.

Legbelül érezte, ahogy az új érzés felperzseli a vérét, lángra lobbantja a testét és úgy hajtja előre, mintha egy felbőszült vadállat lenne, aki új prédára feni a fogát. A bosszú elhatalmasodott benne, keze ökölbe szorult, teste mozdult, de Zichen visszarántotta.

Strawberry & Cigarette [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now