Xiao Zhan az ajkába harapott. Teste remegett, de nem a félelemtől, nem is az idegességtől, hanem a boldogságtól. Keze lapos alhasára csúszott, ahol most már egy új élet növekedett. Szíve őrült tempóban dübörgött a mellkasában, miközben egész testét átjárta a jóleső melegség.
Kezébe fogta a tesztet és kilépett a fürdőszobából.
Yibo teljesen belemerülve görnyedt a laptop fölé, ujjai halkan kopogtak a billentyűzeten.
A vállára terítette kötött felsőjét, majd megállt Yibo mellett.
- Kezdek féltékeny lenni arra a laptopra. - Yibo felnézett a gépből, ajkára gyengéd mosoly húzódott. Hátradőlt a székben, mire Xiao Zhan az ölébe ült, karjával átölelte a férfi nyakát, ujjaival a hajába túrt és magába szívta egzotikus dohány illatát. - Későre jár. Az ágyam pedig hideg, nincs, ki felmelegítse. - ajkát lebiggyesztette. - Lehet szeretőt kéne tartanom.
- Oh, igazán? - vonta fel szemöldökét Yibo.
- Igen. - bólintott Xiao Zhan. - Egy szenvedélyes, tüzes szerető, akinek egyetlen érintése felpezsdíti a vérem, felkorbácsolja az érzékeimet. Akivel hosszú órákon keresztül szeretkezhetek. - magyarázta ártatlanul. - Nem ismersz valakit véletlenül?
- Ami azt illeti, - dorombolta Yibo, miközben keze a pólója alá tévedt. - tudnék ajánlani valakit.
- Igen?
- Mhm. - Yibo szája széle mosolyra görbült. - De nem biztos, hogy hosszútávon kifizetődő lenne.
- Ugyan miért nem? - kérdezte Xiao Zhan játékosan.
- Mert már van egy társa, akit szenvedélyesen imád és csodál. S van a társától két csodálatos gyermeke.
Xiao Zhan ajka elégedett mosolyra húzódott.
- Ami azt illeti, három.
- Mi három?
Xiao Zhan elhúzódott tőle, és elővette a tesztet.
Yibo ajkát szólásra nyitotta, majd becsukta. Tekintete elkerekedett, döbbenten nézett hol rá, hol pedig a tesztre.
- Terhes vagy?
- Nagyon úgy tűnik. - nevetett Xiao Zhan, kényelmesen elhelyezkedett Yibo ölében. A férfi karja gyengéden a dereka köré fonódott, hatalmas kezével közelebb húzta magához. Ajkával gyengéden kényeztette a nyakát. Csókja egyszerre volt gyengéd és szenvedélyes.
Yibo beakasztotta az ujját a pólójába és egészen a mellkasáig felhúzta, feltárva maga előtt még feszes és lapos hasát. Végig húzta az ajkát a lapos hasán, mire Xiao Zhan testében feléledt a vágy, s ahogy Yibo kötődésének illata egyre intenzívebben érezhető volt a levegőben, annál kevésbé tudott uralkodni magán.
- Minden nap, minden egyes percében csak arra tudok gondolni, hogy én vagyok a világ legszerencsésebb embere. - lehelte Yibo fátyolos hangon. - Az pedig, hogy újra a szíved alatt hordod a gyermekemet, a legcsodálatosabb dolog a világon.
Xiao Zhan arca elvörösödött. Elfordította a tekintetét. Zavarban volt. Yibo szavai, még ennyi év után is képesek voltak zavarba ejteni.
- Azt hittem...
- Mit?
- Wang Qing születése sem volt zökkenőmentes. - motyogta Xiao Zhan aggodalmasan. Yibo gyengéd vonásai hirtelen megfeszültek. - Hogy talán egy harmadik...
- Nem lesz semmi baj. Nem engedem, hogy bármi történjen veled vagy akár a babával.
Xiao Zhan némán bólintott, majd lecsúszott a férfi öléből.
Yibo felállt, lecsukta a laptopot, a karjába kapta Xiao Zhan-t, és visszatért vele a hálószobájukba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry & Cigarette [BEFEJEZETT]
Hayran KurguWang Yibo [α] egy vérbeli lázadó személyiség. Az egyetemet hírből kerüli. Motorozik és bulizik. A nők viszont sorban állnak előtte. Az élete mégsem teljes. Xiao Zhan [Ω] egy igazán visszahúzódó egyetemista. Nincs családja és nincsenek barátai. Hozz...