Strawberry & Bunny

1.7K 132 5
                                    


~ Hoztam néhány apró oneshot fejezetet a kis család életéből ~


Xiao Zhan kimerülten nyitotta ki a szemét, sűrűn pislogott.

A szoba félhomályos volt, az utcai lámpa beáramló fénye törte meg az egyhangú sötétséget, amit a vastag sötétítő függöny engedett be.

Felült az ágyban, megdörzsölte a szemét és lenézett az éjjeliszekrényre.

Az ágy melletti kisasztalon, a digitális órán az éjjel két óra villogott.

Körbenézett.

Yibo mélyen aludt mellette. Hason feküdt. Jobb karja lelógott az ágyról, míg baljával az Ő derekát karolta át. Sötét pólójának alja felcsúszott a derekán, feltárva előtte selymes bőrét és gerincének íves domborulatát.

Óvatosan felemelte a kezét és a férfi teste mellé fektette, odahajolt hozzá és egy puszit nyomott az arcára, mire Yibo ajkai szétnyíltak, fejét a matracba nyomta, majd az oldalára fordult.

Xiao Zhan ajka mosolyra húzódott. Lerúgta magáról a takarót, felállt és átsétált a szomszéd szobába.

A gyerekszoba sötétjét a plafonra vetített apró csillagok pislákoló fénye törte meg. A padlón szétszórva hevertek a plüssjátékok és az az aprócska nyuszi, ami miatt akár egy világháború is kitörhetett volna.

Lehajolt, felvette a plüsst, majd leült a kiságy szélére, ahol Lien dühösen rúgkapált és sírt. Amint a kisnyuszi visszakerült a kezébe, a kislány megnyugodva azonnal elhallgatott. A hirtelen beálló csend, már-már szokatlannak tűnt.

A takaró az ágy végében, félig lelógott a földre. Felvette, hogy betakarja, mire Lien megrázta a fejét. Mindkét karját a magasba emelte, nyújtózkodott, aprócska ujjai folyamatosan jártak.

Xiao Zhan az ajkába harapott.

Egy darabig viaskodott magával, majd végül úgy döntött enged a lánya szeszélyének, és a karjába vette. Felállt az ágyról, lekapcsolta az éjjeli lámpát és visszament a saját szobájukba.

Amint Lien meglátta az alvó Yibo-t, hangosan gügyögni kezdett.

- Csss. - csitítgatta Xiao Zhan. - Apa most alszik. - leült az ágy szélére, kihúzta maga mögül a nagypárnát, majd a közte és Yibo közötti üres, szabad helyre dobta, és lefektette a kislányt, aki szinte azonnal az oldalára fordult, karját kinyújtva Yibo karját kezdte ütögetni, megkövetelve a neki kijáró figyelmet.

Yibo hangosan felnyögött, majd feléjük fordult.

- Mi a... - morogta kissé durcás hangon. Résnyire nyitotta a szemét, majd amikor megpillantotta a lányát, arca ellágyult.

Lien közelebb mászott hozzá, fejét Yibo vállára fektette, majd felemelte.

Yibo értette az utasítást, a hátára fordult, Lien pedig elhelyezkedett a mellkasán, arcocskáját a nyakához nyomta, átölelte a nyusziját, majd lassan álomba szenderült.

Xiao Zhan némán figyelte, ahogy Yibo szempillái lefelé járnak, közelebb húzódott hozzá, fejét a vállára hajtotta, magába szívta fűszeres illatát, ujjaikat összekulcsolta és hagyta, hogy az álom, szépen lassan elnyomja mind a hármójukat.

Strawberry & Cigarette [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora