Hikayeyi süründürdüm
Yazar çok sorry :((((((
Ayrıca bu bölüm için beni bir aydır tehdit eden ve bölümde yardımı dokunan KPPLVR kankama teşekkür edin.
Ayrıca bölümü yazarken yardımı dokunmayan ama yanımda olan Ekito7 kankama da teşekkür edebilirsiniz.
Artık bölüme geçelim.
"Salak olduğumuzu mu düşünüyorsun? Bir yumruk ile ölmediğini biliyoruz."
"Beni dinler misin?"
"Noldu ondan sonra fazla dinlemeyeceğim kısa ve özce anlat."
/Flashback/
Jeonghan başımda ağlıyordu ve onu duymadığımı sanıyordu ama hey şeyi çok netçe duruyordum.
"Üzgünüm... Çok üzgünüm ama bunu yapmam gerek Jihoon. Lütfen affet beni."
Ondan sonra odaya biri daha girdi kim olduğu hakkında fikrim yok ama adamın telefonuyla birini aradığını duyabiliyordum. Acilen buraya gelmeleri hakkında geveledi.
Sonra anladığım kadarıyla adam Jeonghan'a yumruğu çaktı.
"Bir işi de doğru düzgün yapamıyorsunuz, ikiniz de birbirinizden betersiniz."
"Şimdi kaybol."
"Lütfen ona bir şey yapma..."
"Kapa çeneni ve kaybol."
/Flashback End/
"Oğlum film mi çekiyoruz."
"Ya Vernon bir sus artık, Jihoon sen de devam et."
"Bitti bu kadar."
"Ne?"
"Devamını bilmiyorum sonra adam beni dövdü, sonra da bırakıp gitti ama giderken öldüğümü söylemiş, aslında ben ölmemiştim."
"Sonra noldu bilmiyor muyuz?"
"Bana değil onlara sorun."
Kafasıyla beni, Soonyoung'u ve Jeonghan'ı gösterdi.
Soonyoung bana döndü bu sefer.
"S.coups Bey olanları çok iyi biliyor, o anlatsın."
/Flashback/
"Çocuklar Hoshi'yi getireceğim."
"Dur ne oldu?"
"Jihoon nerede?"
"Soru sormayın ve gelin."
"Peki Jeonghan ve Jihoon?"
"Sorgulamayın demedim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surrender // 𝙅𝙚𝙤𝙣𝙜𝙘𝙝𝙚𝙤𝙡
FanfictionBen seni, seni bırakıcak kadar sevdim [Başlama Tarihi: 18/11/2019] [Bitirme Tarihi: ]