Δέκα λεπτά αργότερα άφηναν το μπαλκόνι για να γυρίσουν πάλι στο γραφείο. Ο Πέτρος, σήκωσε το τηλέφωνο και κάτι είπε μέσα από τα δόντια του. Μέσα σε ελάχιστες στιγμές, η πόρτα του γραφείου του άνοιξε, και μπήκε μέσα ο Λίνος από τη σήμανση. Ζήτησε συγγνώμη, και πήρε πάλι από εκεί το τσαντάκι που είχε δείξει ο Πέτρος στην Ερμίνα πριν από λίγα μόλις λεπτά. Όσο αυτός κι ο Άγγελος κάπνιζαν, δεν είχαν πει ούτε μια κουβέντα ο ένας στον άλλον, γιατί προσπαθούσαν να επεξεργαστούν όλα τα στοιχεία που τους έδινε τόσο πρόθυμα η φίλη της Σάντρας. Όταν βγήκε ο Λίνος, μπήκε η Ερμίνα που του χαμογέλασε. Ο Άγγελος αναρωτήθηκε γιατί δεν της είχε ζητήσει ο Πέτρος να φορέσει γάντια πριν εξετάσει όλα αυτά τα αντικείμενα αλλά δεν τον ρώτησε ούτε και τότε ούτε κι αργότερα. «Πότε γνωριστήκατε με τη Σάντρα»; Όταν κλείσαμε εγώ τα 20 κι εκείνη τα 16. Είχε πάρει ειδική μουσική υποτροφία. Είχε χαρακτηριστεί σαν παιδί θαύμα». Ο Πέτρος συγκατένευσε. «Σου μιλούσε συχνά για την οικογένεια της; Κι αν ναι, ποιο από τα μέλη της ξεχώριζε»; Η Ερμίνα δε δίστασε στιγμή. «Αναφερόταν με αγάπη στην οικογένεια της, αλλά με τρόπο κάπως απόμακρο. Μου έλεγε πως κανείς τους δε συμμεριζόταν το πάθος της για τη μουσική, αν κι έδιναν μεγάλη βαρύτητα στις τέχνες. Μόνο η μητέρα της την καταλάβαινε μέχρι κάποιο σημείο. Αλλά μετά ξέρετε τι έγινε και τα πάντα άλλαξαν. Ο κύριος Μαρής ξαναπαντρεύτηκε»... «Ναι, το γνωρίζω. Πώς ήταν η σχέση της με τη δίδυμη αδερφή της; Πήγαινε εκείνη να παρακολουθήσει τις συναυλίες που δίνατε σαν φοιτήτριες πρώτα; Τυχαίνει να ξέρω πως οι σπουδαστές τέτοιων τμημάτων κάνουν τουλάχιστον μια εμφάνιση την εβδομάδα για το κοινό». Η γυναίκα τον κοίταξε ολοφάνερα ξαφνιασμένη. «Είναι πολύ σωστό αυτό που λέτε, έτσι συμβαίνει. Όχι, η Μαρίλια δεν ερχόταν συχνά να τη δει αλλά ο λόγος ήταν απλός. Εκείνη ετοιμαζόταν να αποφοιτήσει από το λύκειο κι είχε αρκετό διάβασμα. Μετά μπήκε στο πανεπιστήμιο, κι όπως καταλαβαίνετε κι ο δικός της ελεύθερος χρόνος λιγόστεψε ακόμη πιο πολύ. Κι επιπλέον από όσο γνωρίζω, περνούσε από τότε πολλές ώρες της ημέρας της στα γραφεία της εταιρείας του πατέρα της». Ο Πέτρος δεν αντέδρασε καθόλου στο τελευταίο της σχόλιο. Η γυναίκα αυτή εξακολουθούσε να του δίνει πολύ πρόθυμα τις απαντήσεις που αναζητούσε. «Μήπως ξέρεις αν η Μαρίλια Μαρή είναι αρραβωνιασμένη ή τέλος πάντων σοβαρά δεσμευμένη με κάποιον άνδρα»; «Αυτό λυπάμαι μα δε μπορώ να σας το πω με σιγουριά, θα μοιραστώ ωστόσο μαζί σας μια εμπιστευτική κουβέντα που μου είπε κάποτε η Σάντρα. Ουσιαστικά μου μίλησε κάπως περισσότερο για την αδερφή της το ίδιο εκείνο βράδυ που με φιλοξένησε στη θαλαμηγό της μητέρας της, τότε που μου έδειξε τα δυο μπρασελέ. Λοιπόν, εγώ ήμουν που την παρακίνησα να το κάνει. Τη ρώτησα αυτό ακριβώς που με ρωτήσατε κι εσείς μόλις τώρα. Της είπα πως η Μαρίλια μου άφηνε την εντύπωση πως ήταν υπερβολικά σοβαρή και μετρημένη για την ηλικία της. Η Σάντρα τότε έβαλε να πιούμε λίγο κρασί και μου απάντησε πως η αδερφή της δεν ήταν πάντα έτσι. Μπερδεύτηκα και της ζήτησα να μου πει τι εννοούσε. Μου εξήγησε πως λίγο πριν τελειώσει το λύκειο η Μαρίλια, έβγαινε με κάποιον τον οποίο τον αγάπησε πολύ έτσι όπως περνούσε ο καιρός. Είχε αρχίσει να κάνει και σχέδια για τους δυο τους. Και για να σας προλάβω, δεν το γνωρίζω το όνομα του. Ξέρω όμως πως εκείνος την πρόδωσε με έναν εντελώς ταπεινωτικό τρόπο. Της πήρε χρήματα, και την απάτησε με μια καλή της φίλη. Από εκεί και πέρα, η κοπέλα κλείστηκε στον εαυτό της για λίγα χρόνια, κι αφοσιώθηκε στην οικογένεια της, στις σπουδές της και στην εταιρεία. Αν κατάλαβα καλά όμως από κάποια μισόλογα της Σάντρας, πρέπει μάλλον να έκανε ξανά κάποια σχέση η Μαρίλια τα τελευταία χρόνια». Ο Πέτρος κούνησε καταφατικά το κεφάλι του. Όσα κι αν του έλεγε η Ερμίνα, χαμένα δε θα πήγαιναν. Ο Άγγελος παρέμενε ανέκφραστος.
YOU ARE READING
Ο χρυσός κρίκος
RomanceΗ ιστορία της Έλλης και του άγγελου που άρχισε στο μυθιστόρημα με τίτλο στο κόκκινο συνεχίζεται... Δεύτερο βιβλίο