Kapitola 15: Královská rodina

28 2 0
                                    

Dívala se na sebe do zrcadla, radostně se protočila. Měla na sobě ty nejpřepychovější šaty, které kdy mohla vlastnit, Gaster je pro ni vybral, říkal, že potřebovala něco vhodného pro tuto událost. Nemohla popřít, že ten kostlivec měl vkus.

Měla na sobě černou přiléhavou sukni zhruba po kolena, dále černou halenku, ne úplně přiléhavou s malými puntíky na rukávech pro zvýraznění čistě černých šatů a výstřih do tvaru srdce. To vše doplňovaly černé lodičky na vysokém podpatku.

S tím vším si připadala neuvěřitelně sexy. Bylo to pohodlné a nóbl. Milovala to.  Usmála se, když si uvědomila, že Gasterův styl se pohyboval mezi lety 1950, takže si vlasy k tomu upravila do roztomilého retro stylu. 

Dnešek byl důležitý, Královská rodina chtěla přivítat nové kostlivce v jejich království, což zahrnovalo i jí. Gaster se kvůli toho choval jako máma, zařídil, aby všichni byli řádně ustrojeni pro tuto událost, nemohla se dočkat až uvidí chlapce, jak jsou vymóděni.

Naposledy si zkontrolovala linky a vydala se po schodech dolů. Nemohla si pomoci, ale s každým krokem smyslně houpla boky, čiřela z ní naprostá elegance. Po celé ty roky cvičení byla nyní na sebe hrdá. Bože, ty nové boty byly velmi vysoké. 

V rozlehlém obývacím pokoji již byli všichni shromážděni a buď jen tak odpočívali, nebo si mezi sebou povídali. 

Blue vázal Stretchovi kravatu a při tom potichu nadával, když jeho bratr měl jen ruce zastrčené v kapsách. Blue vypadal, jako by šel na svatbu, nebesky modrý motýlek doplňoval frak a zbytek obleku, které měl v krásné královsky modré, mezitím Stretch vypadal jako David Tennant, když hrál Doctora Who, včetně conversek. Pomyslela si, že oranžová a čokoládová mu prostě sedí.

Red a Sans seděli na gauči, Red pil hořčici, boty stále neměl zavázané a jeho košile nebyla plně dopnutá. Měl na sobě černý proužkovaný oblek a červenou hebvábnou kravatu, s těmi lakovanými botami a vestou vypadal jako gangster z dvacátých let, k dokonalosti mu jen zbýval klobouk.  

Sans se usmíval na svého bratra, když měl nohy položené na stole. Jeho oblek byl více než klasický, sladěný v modré a šedé  s ladící vestou, kravatu měl vzorovanou malými kostičkami, také zůstal u svých conversek.

Papyrus si hrdě vykračoval ve svém novém obleku, nahlas lichotil jak sobě, tak všem v místnosti. Opravdu měl postavu na nošení obleků o tom nebylo pochyb, dokázal to vše nějak skloubit s červenou puntíkovanou kravatou a červenou sponou. 

Edge na ní čekal u paty schodiště, jejich oči se střetly a už se neodtrhly. Jeho oblek byl černý, černá kravata, černá košile a černé sako, vypadal tak nebezpečně, že by se mohla pořezat o jeho ramena. Trochu jí to připomínalo zootsuit, jediná jiná barva byla červená stuha kolem jeho klobouku a červený kapesník v jeho náprsní kapse. Všimla si stříbrné spony na jeho kravatě, která měla tvar lebky s rudýma očima, tak moc roztomilé!

Sklonil se, popadl něžně její ruku a políbil ji a zpoza sebe vytáhl rudý květinový živůtek. Hluboce se začervenala, její hihňání přilákalo pozornost ostatních. 

"PRO TEBE MÁ DRAHÁ, I KDYŽ NEJSOU Z POLOVINY TAK KRÁSNÉ JAKO TY." Edgův úšklebek jí donutil se usmát jako odpověď na jeho otřepaná slova. "Mockrát vám děkuji drahý pane, nechtěl by jste mi ho připnout do vlasů?" Řekla drze s úsměvem. Živůtek tedy připevnil na bok její hlavy, rudá kamélie dokonale zapadla k celému jejímu outfitu, předvedla malé pózování, když mrkla na Edge. "Miluji to Edgy, děkuji."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Nejsem ČlověkKde žijí příběhy. Začni objevovat