Kilka faktów o mnie

385 10 0
                                    

Pomyślałam, że dużo łatwiej będzie Wam się utożsamić z tym opowiadaniem, z moim punktem widzenia, jeśli poznacie o mnie kilka faktów. Możecie napisać mi w komentarzach kilka ciekawostek o Was. Razem tworzymy tą społeczność !
1) Mam urodziny w Sylwestra ahaha.
2) Jestem Polką o irlandzkich korzeniach ( jeśli kogoś by zainteresował temat życia na zielonej wyspie, dajcie znać )
3) Chodzę do 1 klasy technikum i jestem na turystyce, dlaczego taki kierunek ? To temat rzeka, ale myśle, że zawsze byłam bardzo ciekawa świata, moją pasją są podróże i uwielbiam naukę języków, poznawanie ludzi, kultur. Ciekawi mnie również to jak rozwój turystyki wpływa na nasze życie.
4) Moim najlepszym przyjacielem jest chłopak, więc wierzę w przyjaźń damsko- męską albo raczej po prostu wierzę w przyjaźń nie ważne jakiej płci jest ta osoba, to samo tyczy się miłości platonicznej.
5) Uwielbiam czarny humor, sarkazm i wszystko to co nie jest od razu takie oczywiste i powierzchowne.
6) Uczę się aktualnie 2 języków poza polskim i angielskim którymi posługuje się biegle, od 5 lat uczę się hiszpańskiego i od roku francuskiego.
7) Od niedawna pracuje w Orifflame i bardzo lubię tą prace; ten rodzaj pracy.
8) Uwielbiam słuchać rocka zwłaszcza starszych zespołów.
9) To co cenie sobie najbardziej w ludziach to lojalność i autentyczność.
10) Jestem ambitna, lojalna i myśle, że też kreatywna i do tego jestem straszną gadułą ahah.

W tobie jest cząstka mnie bez której nie mogę żyć ~ Harry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz