Prolog

417 14 5
                                    

Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego Ślizgoni i Gryfoni mają taką trudność, żeby się dogadać? Czy naprawdę miały na to wpływ tylko historyczne wydarzenia czy coś więcej?
Jak wyglądają relacje między pozostałymi domami? Czy przyjaźń i chęć traktowania sprawiedliwie przeważy nad tradycją i chęcią przynależności do konkretnej grupy? Jak młody człowiek odkrywa swoją orientacje? Czy to się po prostu wie? I czy zawsze jest to jednoznaczne z tym w kim się zakochujemy?Jak w ogóle wygląda miłość, czy można ją w jakiś sposób zdefiniować? Co takiego Harry Potter ma wspólnego z rodziną Zabini? I czy Tiara przydziału dokonała dobrego wyboru? Jak wyglada życie Draco Malfoya poza Hogwartem? Na te i wiele innych pytań znajdziecie tutaj odpowiedź. Zapraszam!

Opisy głównych postaci:
Harry Potter, lat 11. Jego mama Lily Potter, została umieszczona w szpitalu Św Munga z powodu nadużycia zaklęcia Cruciatus. A tata James Potter zmarł w pojedynku z Voldemortem. Okrutnym czarnoksiężnikiem. Ma siostrę bliźniaczkę Madison. Rodzeństwo wychowuje  Syriusz Black; ojciec chrzestny. Co do wyglądu Harrego jest on niskim, drobnym chłopem o zielonych oczach. Nosi okulary. Ma kruczoczarne, gęste włosy, lekko kręcone na końcach. Z natury jest odważny, uwielbia różne przygody, nie można się z nim nudzić. Wydaje się mieć dobre serce, często kieruje się najpierw przypływem adrenaliny, odwagi niż tym co podpowiada mu rozum.

Madison Potter - Starsza o dwie minuty od swojego brata, wyglądem jest bardzo podobna do Harrego, ma długie, gęste kręcone włosy i zielone oczy. Pod względem charakteru jednak nieco się różnią. Maddy również jest odważna i żądna przygód, ale potrafi bardziej wykorzystywać swoją inteligencje do podejmowania decyzji. Jest też nieco bardziej sarkastyczna i pewniejsza siebie. Bywa bardziej nieufna w stosunku do obcych niż jej bliźniak. Mimo pewnych różnic, razem stanowią bratnie dusze.

Jackson Black - syn Syriusza, dziewięcioletni chłopiec o piwnych oczach i długich rzęsach. Ma czarne krótkie włosy. Uwielbia wszelkie zagadki, intrygi i rozmyślania nad różnymi ciekawymi teoriami. Kocha czytać książki i robienie eksperymentów.

Piper Black- adoptowana przez Syriusza 13 letnia dziewczyna, jest bardzo pracowita, uczciwa i lojalna, bardzo łatwo nawiązuje kontakty. Została przydzielona do Hufflepuff'u. Traktuje rodzeństwo Potterów jak swoje własne. Ma proste, blond włosy i ma figurę modelki.

Syriusz Black- ojciec chrzestny Maddy i Harrego, mąż Emily Black, która dość często podróżuje dlatego przeważnie nie ma jej w domu. Sam ma dwójkę dzieci i świetnie sprawdza się w roli głowy rodziny. Bywa porywczy i czasem nieco złośliwy ale zawsze robi wszystko z myślą o swojej rodzinie. Ma długie, bujne włosy i pogodny wyraz twarzy.

Draco Malfoy - pochodzi z bardzo szanowanej i arystokratycznej rodziny, jest wychowywany w poczuciu, że jest lepszy od innych i że wszystkie osoby z mugolskich rodzin lub też wszelkie stworzenia takie jak wilkołaki są ustawione z góry na gorszej pozycji. Jest wysoki, dobrze zbudowany, ma szaroniebieskie oczy i platynowe włosy. Cechuje go spryt, przebiegłość i bezwarunkowa lojalność wobec osób które są mu bliskie. Jego najlepszym przyjacielem jest Blaise Zabini, z którym zna się od kołyski. Ma też kilku znajomych z zaprzyjaźnionych rodzin, między innymi Pansy Parkinson, Theodora Notta czy Astorię Greengrass. Ma dwóch kuzynów Vincentego Crabbe i Gregorego Goyla.

Narcyza Malfoy - matka Dracona, nieco zimna i powściągliwa kobieta jednak robiąca wszystko co w jej mocy by jej synowi nie stała się krzywda. Jest bardzo elegancka, nosi piękne suknie. Wygląda na piękną i zadbaną kobietę.

Lucjusz Malfoy- ojciec Malfoya, trzymający się tradycji, przebiegły człowiek który boi się zmian, bardzo zależy mu na utrzymaniu dobrej reputacji rodziny. Swoim wyglądem budzi lekki postrach. Jest wysoki, umięśniony. Ma długie blond włosy i tatuaż na szyi.

Resztę postaci poznacie w trakcie czytania, to były tylko pierwsze wskazówki. Postaram się każdej z postaci które wnoszą coś istotnego do fabuły, poświęcić odpowiednią ilość czasu.

Miejsce zamieszkania: Rodzina Black/Potter- Grimmauld Place 12, w Londynie, stary dom rodzinny Blacków, wnętrze może się wydawać lekko ponure. Przeważające kolory to srebrny i zielony. W salonie znajduje się dużo bogato zdobionych przedmiotów. W tym stary świecznik, z pięknymi zdobieniami. Pokoje poszczególnych bohaterów, oddają charakter każdej postaci. Pokój Harrego jest dość mały, lecz przytulny. Ma w nim sporo plakatów. Wcześniej przez wiele lat dzielił pokój z siostrą. Teraz od ponad roku mają je osobno. Pokój Maddy jest, bardzo elegancki. Ma piękne duże łóżko, z aksamitną pościelą z zielonym kolorze. Jackson ma chyba najbardziej kreatywny pokój. Na suficie ma umieszczony gwiazdozbiór, na półkach ma mnóstwo dziwnych substancji, próbek mikroskopowych no i masę książek które walają się po całym pokoju. Piper ma największy pokój, jest tam ciepło i przytulnie. Przeważają drewniane meble w ciemnym kolorze. Na ścianach ma ramki ze zdjęciami. Ma też piękną toaletkę.

Rodzina Malfoy- Malfoy Manor w Londynie-bajeczna posiadłość, z pięknym ogromnym ogrodem. Mają mnóstwo pokoi mimo, że mieszkają zaledwie w trzy osoby. Pokój Draco zajmuje powierzchnie większą niż dwupokojowe mieszkanie. Szafa zajmuje całą ścianę. Ma on gigantyczne, niesamowicie wygodne łóżko. I oczywiście duże lustro. Sypialnia jego rodziców jest równie okazała i równie elegancka.

W tobie jest cząstka mnie bez której nie mogę żyć ~ Harry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz