.•° Izuku Midoriya °•.
Było mu głupio z powodu waszej stłuczki. Dodając fakt, że miał przed sobą dziewczynę, zaczął się nerwowo jąkać, kompletnie nie wiedząc jak wybrnąć z sytuacji. Jednak twoje pozytywne nastawienie oraz ciepły uśmiech, zdołały go nieco uspokoić i zapewnić, że nic takiego się nie stało..•° Shoto Todoroki °•.
Tuż po uchronieniu cię przed upadkiem, zdusił w sobie komentarz wynikający z twej nieuwagi i braku ostrożności w tak śliski dzień. A wszystko to dzięki fotograficznej pasji, jaką w tobie zobaczył. Po upewnieniu się, że nic ci nie jest, nie widział sensu podtrzymywania rozmowy z nieznajomą, więc ruszył przed siebie..•° Katsuki Bakugo °•.
Mimo iż widział cię praktycznie codziennie, nie zwracał na ciebie większej uwagi, tak jak na ludzi wokół. Jednak tamtego dnia, tuż po obezwładnieniu rabusia, miał ochotę wygarnąć ci wszystko co myślał na temat twej nieuwagi. Uważał, że skoro jeździsz metrem już dość długo, powinnaś lepiej opiekować się swoimi rzeczami i nie dać się okraść jakiemuś podrzędnemu złoczyńcy..•° Eijiro Kirishima °•.
Był bardzo wdzięczny za pomoc z ogarnięciem sprzętu. Miło mu się z tobą rozmawiało, a nawet bardziej przekonał się do tego, że wyjście na siłownię było naprawdę dobrym pomysłem..•° Fumikage Tokoyami °•.
Szczerze powiedziawszy nie zwrócił na ciebie większej uwagi. Po drodze na to miejsce mijał wielu ludzi, więc kolejna napotkana osoba nie robiła mu różnicy. Mimo to, był pod wrażeniem, że nie bałaś się chodzić sama po mieście w środku nocy..•° Denki Kaminari °•.
Ponieważ miał na głowie zupełnie inny problem, zbytnio nie przejął się tym, że kogoś potrącił. Jednak nie mógł też tak po prostu odejść bez przeprosin. Przez swą niezadowoloną minę, wydałaś mu się całkiem urocza. Żałował, że nie miał czasu by zamienić z tobą kilka słów więcej..•° Tamaki Amajiki °•.
W twoim towarzystwie czuł się tak jak przy każdej innej przedstawicielce płci pięknej. Nie spodziewał się też zastać osoby w jego wieku na recepcji. Przez całą drogę do biura unikał twego spojrzenia, jedynie przytakując na zadawane przez ciebie pytania. Gdy dołączył do was Fat Gum, przez głowę przeszła mu myśl, iż jesteście do siebie nawet podobni pod względem charakteru..•° Hitoshi Shinso °•.
Ruszył ci na pomoc, bo jej potrzebowałaś i nie mógł przejść obok tego obojętnie. Widział przerażenie które próbowałaś ukryć i był gotów nawet odprowadzić cię do domu, jednak dostając zapewnienie (w które oczywiście nie uwierzył), iż nic ci nie jest, postanowił się nie narzucać. Mimo to podążał za tobą wzrokiem do momentu, aż całkowicie zniknęłaś mu z oczu..•° Aizawa Shota °•.
Szczerze powiedziawszy miał cię dość już po pierwszym dniu znajomości. W nowej szkole chciał poznać ludzi (lub nie poznawać ich wcale), którzy nie uprzykrzaliby mu życia swoim własnym. Tymczasem trafił na energiczną nastolatkę, będącą całkowitym przeciwieństwem jego osoby, z którą przyszło mu spędzić następne trzy lata..•° Tomura Shigaraki °•.
Nie spodobała mu się twoja relacja z All for One. Był zazdrosny widząc, że mężczyzna traktuje cię podobnie. Nie starał się ukrywać swej niechęci do ciebie. Starał się jednak dostrzec w tobie to, co dostrzegł jego mentor..•° Hawks °•.
Początkowo myślał, że masz charakter zbliżony do tego, należącego do ognistego bohatera, biorąc pod uwagę, że byłaś jego uczennicą. Jednak po nawiązaniu dłuższej konwersacji, uświadomił sobie jak bardzo się mylił. Rozmowa z tobą była przyjemnością, tym bardziej, że oboje w pewnym momencie zaczęliście żartować ze stojącego obok mężczyzny..•° Dabi °•.
Dobrze wiedział, że mu się przyglądasz, co po jakimś czasie zaczęło go irytować. Jednak widząc jak powalasz tamtego faceta, nie mógł powstrzymać nikłego uśmiechu. Sądził, że jesteś zwykłą małolatą szukającą wrażeń, lecz po twoim wyjściu z baru, uświadomił sobie, iż był w błędzie..•° Overhaul °•.
Gdy tylko cię ujrzał, spodziewał się rozkapryszonego bachora, lecz zamiast tego zastał spokojną i cichą dziewczynkę. Nie lubił towarzystwa innych ludzi, dlatego spędzając z tobą czas, nie wykazywał entuzjazmu, czego nie robił tak naprawdę nigdy. Mimo to nie mógł narzekać, korzystając ze spokoju, trwającego przez cały twój pobyt w Yakuzie..•° Neito Monoma °•.
Jedyne o czym wtedy myślał, to o ciasteczkach które udało mu się zdobyć, choć widząc twoją minę, nie mógł przestać się uśmiechać, będąc bardzo zadowolonym z tego, że tak łatwo udało mu się ciebie nabrać..•° Natsuo Todoroki °•.
Bawiło go twoje roztrzepanie, ale nie komentował tego na głos. Wydawałaś mu się ciekawą osobą, i ponieważ oboje nikogo nie znaliście, pomyślał, że dobrze byłoby się z tobą zaprzyjaźnić.
CZYTASZ
✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊
Fanfiction1#preferencje - 22.12.2020 1#tomura - 26.12.2020 1#hitoshi - 27.12.2020 1#monoma - 27.12.2020 1#bakugou - 22.02.2021 1#natsuo - 14.12.2021