11. Gdy zdaje sobie sprawę z uczuć

5.6K 235 90
                                    

.•° Izuku Midoriya °•.
Początkowo nie chciał pogodzić się z myślą, że mu się podobasz. Wmawiał sobie, że jesteście tylko przyjaciółmi i nie powinien tego zmieniać, jednocześnie bojąc się, że mógłby cię stracić przez swoje wyznanie. Jednak gdy po pewnym czasie zorientował się, że praktycznie bez przerwy chodzisz mu po głowie, postanowił coś z tym zrobić.

.•° Shoto Todoroki °•.
Od jakiegoś czasu zastanawiał się nad waszą relacją, oraz nad tym kim się dla niego stałaś, dzięki czemu częściej przyłapywałaś go na chodzeniu z głową w chmurach. Oczywiście uwielbiał cię jako przyjaciółkę, lecz ciekawiło go jak by było, gdybyście zrobili krok naprzód. Nieraz gdy cię żegnał pod twoją szkołą, widział otaczających cię po chwili przyjaciół i to jak szczęśliwa byłaś w ich towarzystwie, przez co czuł się nieco zazdrosny. Trochę mu to zajęło, lecz w końcu zrozumiał, że rzeczywiście czuje do ciebie coś więcej.

.•° Katsuki Bakugou °•.
Stawiając sprawę jasno, denerwowało go to, że ostatnio ciągle o tobie myślał. Nieraz gdy wstawiałaś jakieś zdjęcie z przyjaciółmi, czuł ogarniającą go złość, jeśli na tymże zdjęciu był chociażby jeden osobnik płci męskiej. Oczywiście przed tobą powstrzymywał się z komentarzami na ten temat i dusił je w sobie, coraz bardziej sobie uświadamiając, że coś jest nie tak.

.•° Eijiro Kirishima °•.
Akurat on nie miał problemu ze zrozumieniem swoich uczuć względem ciebie. Chociaż początkowo chodził nerwowo po pokoju, wyrzucając z siebie wszelkie niepokojące myśli, których musiał wysłuchiwać jego najlepszy przyjaciel Bakugou, który jak można się domyślić, robił to niechętnie. Tak właściwie to dzięki niemu Eijiro jednoznacznie utwierdził się w uczuciu. Prawdziwe wyzwanie nadeszło dopiero potem. Chłopak nie miał bladego pojęcia, jak ci to wszystko wyznać.

.•° Fumikage Tokoyami °•.
Fumikage miał problem. I to wielki. Odkąd uświadomił sobie, że żarty Dark Shadow'a w kontekście miłosnym, dotyczące waszej dwójki wcale nie są jedynie żartami, czuł się dziwnie w twoim towarzystwie, tym bardziej gdy jego ukochana indywidualność opisywała ci jego uczucia, których oczywiście nie brałaś na poważnie myśląc, że to jedynie część jego humoru. Nigdy wcześniej nie miewał takich sytuacji, więc naturalnie nie wiedział co począć. Raz nawet myślał o tym, by po prostu ci o tym powiedzieć, lecz ostatecznie zrezygnował, bojąc się odrzucenia.

.•° Denki Kaminari ° •.
Denki już od samego początku waszej znajomości nie krył się z tym, że mu się podobasz. Nie wiedziałaś jednak, że o wiele bardziej kochał cię za charakter, co dziwiło również jego. Uświadomił sobie to dopiero po jakimś czasie, będąc przekonanym, że drugiej takiej nigdy nie znajdzie. Dlatego też nie mógł siedzieć w miejscu ze statusem przyjaciela. Postanowił postarać się o awans.

.•° Tamaki Amajiki °•.
Mimo iż znaliście się już jakiś czas, chłopakowi nadal zdarzało się rumienić i peszyć w twoim towarzystwie, więc zbytnio cię to nie dziwiło. Jednak gdy przy waszym ostatnim spotkaniu był cały spięty, zrozumiałaś, że coś jest nie tak. I rzeczywiście coś było. Tamaki nie mógł odpędzić od siebie myśli, że mu się podobasz. Początkowo starał się o tym nie myśleć, lecz to było po prostu zbyt trudne, tym bardziej, że widzieliście się praktycznie cały czas. Był zbyt nieśmiały by porozmawiać o tym z kimkolwiek, a co dopiero z tobą, więc postanowił, że będzie z tym żył jak gdyby nigdy nic, lecz twoje czujne oko mu na to nie pozwoliło. Miałaś zamiar dowiedzieć się o co chodzi, bojąc się, że zrobiłaś coś nie tak.

.•° Hitoshi Shinso °•.
Hitoshi cały czas chodził z tym samym wyrazem twarzy, niekiedy się uśmiechając, więc ciężko ci było stwierdzić kiedy nad czymś intensywnie myślał, co robił przez ostatnie dni. Powodem jego zmartwień byłaś oczywiście ty, a ściślej mówiąc uczucie jakim cię darzył. W pierwszej chwili był na siebie zły, lecz później zdołał zaakceptować fakt, że podoba mu się jego najlepsza przyjaciółka i jednocześnie zacząć główkować, czy powinien ci o tym powiedzieć, czy nie.

.•° Aizawa Shota °•.
Mimo iż początkowo nie pałał do ciebie sympatią, po roku spędzonym z tobą w jednej klasie, dziwnym (według niego) trafem się w tobie zauroczył. Nie zrobił jednak nic by wasza relacja posunęła się do przodu uważając, że była to jedynie szkolna miłość i, że po ukończeniu U.A każde z was poszłoby swoją własną drogą. I nie mylił się. Jednak gdy spotkał cię pierwszy raz po tylu latach, zrozumiał, że dawne uczucia nie wygasły.

.•° Tomura Shigaraki °•.
Przez jego zachowanie, którym momentami cię denerwował, sama zaczęłaś się domyślać, że chłopak coś do ciebie czuje, lub po prostu wróciły mu stare nawyki. Starał się kontrolować cię na każdym kroku, zwłaszcza podczas pobytu w Lidze. Gdy w jego towarzystwie poświęcałaś uwagę komuś innemu, był zazdrosny i nawet się z tym nie krył, przez co dość często odpowiadałaś złośliwym uśmiechem. Sam Shigaraki nie mógł zrozumieć dlaczego myślał o tobie nawet wtedy, gdy cię nie widział, choć miał już gotowy plan, by się tego dowiedzieć.

.•° Hawks °•.
Przez natłok obowiązków nie miał w zwyczaju myśleć o prywatnych sprawach w czasie pracy, jednak ta dotycząca ciebie, nie dawała mu spokoju. Cały czas miał przed oczami twój uśmiech, wasze wypady do knajpek czy też wspólne misje, a patrolując miasto miał nadzieję, że na siebie wpadniecie. Coraz częściej przyłapywał się na myślach dotyczących twojej osoby, przez co w końcu zrozumiał, że wpadł po uszy. Nie widziałaś jak skrycie ci się przyglądał, czy też zamieszczał pewne sugestie w swoich wypowiedziach, jednak jemu to nie przeszkadzało i w ciągu dalszym robił wszystko, by być blisko ciebie.

.•° Dabi °•.
Spotykając się z tobą w barze, oraz wychodząc wspólnie na miasto, nie brał pod uwagę tego, że kiedyś się do ciebie przywiąże. A zrobił to, co zrozumiał całkiem niedawno, odprowadzając cię pod mieszkanie. Mimo twoich protestów nie mógł pozwolić żebyś wróciła sama, doskonale wiedząc kto się kręci w okolicy o tej porze. To też sprawiło, że zaczął się zastanawiać nad tym w co się najprawdopodobniej wplątał i w co mógłby wplątać ciebie. Nie chciał tego. Wiedział, że sama znajomość z nim była niebezpieczna, a jeśli doszłoby do tego coś jeszcze, straciłabyś swe dotychczasowe życie, dlatego też zdecydował, że swoje uczucia zachowa dla siebie.

.•° Overhaul °•.
Kai nie miał w zwyczaju zastanawiać się nad swoimi uczuciami, zajmując się bardziej istotnymi rzeczami. Zawsze po prostu przy nim byłaś i to mu wystarczało. Wiedział jednak, że po tym wszystkim co razem przeszliście, stałaś się dla niego bardzo ważna. Gdyby było inaczej, po prostu by cię olewał, w ogóle się tobą nie interesując. Starał się pokazać ci w swoim własnym języku, że nie jesteś mu obojętna i, że grasz bardzo istotną rolę w jego życiu. I choć tego nie zauważyłaś, cały czas starał się mieć na ciebie oko.

.•° Neito Monoma °•.
Wcześniej nie zwracał uwagi na to, że praktycznie cały czas chciał spędzać z tobą, co robił gdy tylko znajdował okazję na przerwach. Jednak gdy któregoś razu zobaczył cię na korytarzu z jakimś chłopakiem, poczuł olbrzymią chęć przerwania wam rozmowy, ale i jednocześnie uświadomił się w swych uczuciach do ciebie. Po raz pierwszy, miał ochotę rzucić jakimś tekstem w swoim kierunku.

.•° Natsuo Todoroki °•.
Myślał o tym od jakiegoś czasu, a gdy w końcu udało mu się zrozumieć swoje uczucia względem ciebie, był szczęśliwy. O wiele częściej przyłapywał się na zawieszaniu na tobie wzroku, lub samym lataniem myślami wokół twojej osoby. Znaliście się dość krótko i nie chciał mówić ci o swoich uczuciach tak nagle, bojąc się, że mógłby cię tylko do siebie zniechęcić. Jednak w końcu postanowił stawić temu czoła, tym bardziej, że zaczęłaś coś podejrzewać. Widział to.

✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz