.•° Izuku Midoriya °•.
Zdarzyło się to w czasie odwiedzin w szpitalu, w którym chłopak przebywał od walki ze złoczyńcą. Mimo iż udało mu się zwyciężyć, nie obyło się bez obrażeń. Jednak gdy już doszło do spotkania, żadne z was nie miało pojęcia w jaki sposób zacząć rozmowę. Chłopak stracił całą pewność siebie, która towarzyszyła mu zaledwie kilka godzin temu. Ty zaś postanowiłaś przełamać niezręczną ciszę i odpowiedzieć na jego wcześniejsze wyznanie, tym samym wyznając mu swoje własne uczucia. Mimo wszystko się denerwowałaś, przez co wzrok praktycznie cały czas trzymałaś na dłoniach, którymi nerwowo się bawiłaś. Ponieważ siedziałaś obok Izuku na łóżku szpitalnym, byliście bardzo blisko siebie, przez co gdy po chwili na siebie spojrzeliście, z łatwością mogliście dostrzec delikatne rumieńce na swoich policzkach. Uśmiechnęliście się w tym samym czasie, wiedząc już o swoich uczuciach. Po chwili zdecydowaliście się zrobić kolejny krok, zbliżając się do siebie jeszcze bardziej. Chłopakowi wiele razy zdarzało się myśleć o waszym pierwszym pocałunku. Pragnął by był idealny, mając na uwadze twoje dobro. Nie mógł jednak przewidzieć, że ten nastąpi tak niespodziewanie, przez co nie miał już odwrotu. Przymknął powieki i posmakował twych ust po raz pierwszy, moment później czerwieniąc się jeszcze bardziej..•° Shoto Todoroki °•.
Podczas wieczornego spaceru, nie spodziewaliście się, że zajdziecie aż na molo. Uwielbialiście zachody słońca, a w tym miejscu mieliście najlepszy widok. Będąc tu z Shoto o tej porze, czułaś się jak w bajce, a gdy poczułaś jego dłoń na swojej, ścisnęłaś ją i obdarzyłaś chłopaka najcieplejszym uśmiechem na jaki było cię stać, tym samym dziękując mu za czas który razem spędzacie. Wpatrywaliście się w siebie dość długo, aż w końcu Todoroki pochylił się w twoją stronę i pocałował cię po raz pierwszy. Nie byłaś tym zbytnio zaskoczona, można powiedzieć, że nawet na to czekałaś, przez co nie miałaś problemu z oddaniem pocałunku..•° Katsuki Bakugou °•.
Ten dzień należał do bardziej zatłoczonych, przez co w metrze musieliście stać przez brak wolnych miejsc. Nie przeszkadzało wam to, choć sam tłok i pchający się ludzie doprowadzali Katsuki'ego do szału, czego starał się nie pokazywać. Ty jednak po jednym spojrzeniu widziałaś, że jest niczym tykająca bomba, która niebawem wybuchnie. Gdy w pewnym momencie poczułaś, że lecisz do tyłu wprost na niego, wiedziałaś, że już możesz szykować sobie grób. Jednak ku twojemu zaskoczeniu chłopak uśmiechnął się kpiąco i rzucił jakiś złośliwy tekst, za który postanowiłaś mu się odgryźć. Odwracając się do niego przodem, pocałowałaś go krótko i z zadowoleniem wróciłaś do poprzedniej pozycji, nie zwracając najmniejszej uwagi na zakłopotanie Bakugou. Zignorowałaś go nawet wtedy, gdy ten pochylił się do ciebie oznajmiając, że chce jeszcze raz..•° Eijiro Kirishima °•.
Nie byliście wielkimi fanami piłki nożnej, lecz postanowiliście ten jeden raz pójść na mecz, nie mając lepszego pomysłu na randkę. Oboje uwielbialiście głośne miejsca, więc było wam to na rękę, tym bardziej, że mogliście krzyczeć i kibicować jednocześnie. Nie spodziewaliście się jednak, że w pewnym momencie zobaczycie się na ekranie kiss kamery. Momentalnie spojrzeliście na siebie zaskoczeni. Wiedziałaś, że Eijiro nie zbierze się na odwagę by cię pocałować, przynajmniej nie w tej sytuacji, dlatego chwyciłaś go za przód koszulki i przyciągnęłaś do siebie, całując go na oczach tysięcy ludzi..•° Fumikage Tokoyami °•.
Od jakiegoś czasu staliście w waszym ulubionym miejscu i podziwialiście miasto. Nie odzywaliście się, ponieważ była to jedna z tych chwil, w których o wiele bardziej preferowaliście ciszę. Gdy zaczęło się robić zimniej, przeszły cię delikatne dreszcze, co nie umknęło uwadze Tokoyami'ego. Zaproponował ci bluzę, lecz nim zdążył ją zdjąć, przytuliłaś go bez słowa, lecz z ciepłym uśmiechem, który nie raz miał okazję podziwiać. Nie mając zbytniego wyboru, objął cię, tym samym dając ci więcej ciepła i bliskości, która w tamtym momencie była o wiele ważniejsza niż jakaś bluza. Nie chciałaś by marzł przez ciebie, dlatego zdecydowałaś się na ten krok. Jednak gdy po chwili zawiesiłaś na nim spojrzenie i uświadomiłaś sobie, jak blisko jesteście, naszła cię ochota na coś, co po chwili postanowiłaś wdrożyć w życie. Pocałowałaś go delikatnie, nie wiedząc jak na to zareaguje, lecz gdy po tym na siebie spojrzeliście, byłaś pewna, że nie powinnaś była robić tego bez jego zgody. Jednak moment później zrobiliście to ponownie, z tą różnicą, że tym razem to Tokoyami zapoczątkował pocałunek.
CZYTASZ
✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊
Fanfiction1#preferencje - 22.12.2020 1#tomura - 26.12.2020 1#hitoshi - 27.12.2020 1#monoma - 27.12.2020 1#bakugou - 22.02.2021 1#natsuo - 14.12.2021