10. Kto was shipuje?

4.9K 213 115
                                    

.•° Izuku Midoriya °•.
Jego przyjaciółka Uraraka, która polubiła cię już podczas pierwszego spotkania. Uważa, że słodko razem wyglądacie, co nieraz powtarza Izuku, który słysząc to zawsze rumieni się jak pomidor.

.•° Shoto Todoroki °•.
Jego rodzeństwo, odkąd pierwszy raz przyprowadził cię do domu. Z Fuyumi od razu się dogadałaś, przez co za każdym razem gdy do nich przychodzisz, musisz poświęcić kilka minut (które oczywiście się przedłużają) na rozmowę z nią. Natsuo zaś nie daje Shoto spokoju zaraz po twoim wyjściu, zasypując go pytaniami dotyczącymi twoich następnych odwiedzin.

.•° Katsuki Bakugou °•.
Jego mama, po której tak jak się spodziewałaś, Bakugou odziedziczył charakter. Mimo iż zdziwiło ją to, że taka dziewczyna jak ty po takim czasie znajomości wciąż utrzymuje kontakt z jej synem, zawsze pyta go kiedy znów ich odwiedzisz. Uważa, że przy tobie Katsuki jest spokojniejszy.

.•° Eijiro Kirishima °•.
Jego najlepszy przyjaciel Katsuki, choć okazuje to na swój własny sposób. Odkąd się o tobie dowiedział, za każdym razem gdy Eijiro siedzi z nosem w telefonie, lub gdy gdzieś wychodzi, rzuca złośliwym tekstem w którym uwzględnia was jako parę.

.•° Fumikage Tokoyami °•.
Dark Shadow dosłownie nie daje mu spokoju, gdy stajesz się głównym tematem ich rozmów. Bardzo się ekscytuje na kolejne spotkanie z tobą, nazywając cię jego dziewczyną, przez co dość często irytuje chłopaka, który za każdym razem musi go uspokajać.

.•° Denki Kaminari ° •.
Każdy chłopak któremu opowiedział o nowo poznanej dziewczynie, która podziela z nim gamerskie zainteresowanie, lecz najbardziej chyba Mineta, z którym Denki dzieli się wszystkim na bieżąco.

.•° Tamaki Amajiki °•.
Twój wujek od początku coś podejrzewał, a gdy z czasem zauważył jak się dogadujecie, utwierdził się w swym przekonaniu jeszcze bardziej, przez co chłopak mógł zapomnieć o spokoju. Mężczyzna albo trącał go ramieniem, jednocześnie wskazując na ciebie, albo zaczynał temat, który jedynie zawstydzał Tamaki'ego. 

.•° Hitoshi Shinso °•.
Nikt z jego znajomych nie wie o tobie, prócz Aizawy, który przed treningiem niejednokrotnie nakrył go na pisaniu z tobą. Oczywiście próbował wytłumaczyć, że jesteś jedynie przyjaciółką, lecz nauczyciel postanowił postawić na swoim i tak zyskałaś miano dziewczyny Hitoshi'ego.

.•° Aizawa Shota °•.
Mic shipował was już za czasów U.A i wcale się z tym nie krył, co po tylu latach w ogóle się nie zmieniło. Tobie osobiście to nie przeszkadzało, znałaś go i jego zachowanie, więc śmiałaś się razem z nim, a Aizawa jak to on, narzekał na towarzystwo jakie mu się trafiło.

.•° Tomura Shigaraki °•.
Toga i Twice z początku potajemnie was shipowali, ale z czasem gdy wasze stosunki się polepszyły, przestali się z tym kryć. Osobiście ci to nie przeszkadzało, bo lubiłaś tę dwójkę i niekiedy spędzałaś z nimi czas. Shigaraki zdawał się nie zwracać na nich uwagi, zbywając ich zaczepki słowami, by wzięli się za coś pożytecznego.

.•° Hawks °•.
Odkąd Rumi zobaczyła jak dobrze dogadywaliście się na imprezie, staliście się jej ofiarami. Dziewczyna wcześniej postrzegała was jako zwykłych znajomych, lecz teraz widzi w was przyszłą parę, co słyszysz od niej dość często. Gdy jesteście same, aż tak bardzo ci to nie przeszkadza, lecz gdy jest z wami Hawks, białowłosa posyła ci dwuznaczne spojrzenia, na które oczywiście nie możesz zareagować.

.•° Dabi °•.
Mimo iż nikt z Ligi nie wiedział o waszej znajomości, ani tym bardziej o tobie, pewna dwójka domyślała się, że Dabi kogoś ma. Za każdym razem gdy chłopak wychodził, Toga i Twice nakazywali, by pozdrowił dziewczynę. Byli pewni, że w końcu sobie kogoś znalazł, a brak zaprzeczeń z jego strony, bardziej ich w tym utwierdzało. Raz nawet próbowali go śledzić by móc cię poznać, lecz po jakimś czasie niestety go zgubili.

.•° Overhaul °•.
Gdy byliście jeszcze dziećmi, szef Yakuzy widząc jak się dogadujecie, nieraz mówił, że stanowicie dobraną parę, na co zawsze reagowałaś w ten sam sposób, jak to dziecko. Krzywiłaś się na samą sugestię chłopak - dziewczyna, zaś Chisaki zdawał się być tym w ogóle nie wzruszony. Waszym kolejnym shiperem okazał się Chronostasis, który nie mówił o tym głośno, czekając aż między wami w końcu zaiskrzy.

.•° Neito Monoma °•.
Kendo, którą dzięki niemu miałaś okazję poznać. Dziewczyna uważa, że przy tobie Monoma jest bardziej ogarnięty, co niestety mija się z prawdą. Jednak jej uwadze nie umknęło to, w jaki sposób chłopak traktuje ciebie, a w jaki innych. Dodatkowo nazywa cię przy niej jego królową, co oczywiście było nawiązaniem do tego, iż uważa się za króla.

.•° Natsuo Todoroki °•.
Jego siostra, o której nieraz opowiadał. Zdołałaś ją polubić z jego historii, przez co zapragnęłaś także ją poznać. Natsuo obiecał, że kiedyś was ze sobą zapozna.

✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz