.•° Izuku Midoriya °•.
Zwykle wystarcza wam samo wasze towarzystwo, więc nie musicie nigdzie wychodzić. Rozmawiacie na różne tematy, lecz najczęściej są związane właśnie z bohaterstwem. Zdarza wam się czasem wspólnie pouczyć, wówczas Izuku staje się twoim korepetytorem, dzięki któremu jesteś w stanie pojąć tematy, których wcześniej nie rozumiałaś. Uwielbiasz także słuchać jego opowieści, dotyczących klasy 1A..•° Shoto Todoroki °•.
Lubisz przyglądać się jego treningom, które dla kogoś, kto nie interesuje się bohaterstwem, wyglądają naprawdę ciekawie. Nie miałaś pojęcia co cię podkusiło, by spytać Shoto, czy możesz się przyłączyć. Chłopak był wyraźnie zaskoczony, lecz nie widział problemu, by ci tego zabronić, choć przy tobie musiał być delikatniejszy. Dzięki wcześniejszej obserwacji i jego wskazówkom, zaczęłaś się uczyć podstawowych ruchów niezbędnych w walce, przez co zaczęliście razem trenować, gdy do niego przychodziłaś..•° Katsuki Bakugou °•.
Robicie wspólnie wiele rzeczy, lecz bywają też momenty, w których zwyczajnie odechciewa wam się wszystkiego. I dlatego po całym tygodniu nauki, wylegujecie się w łóżku, albo śpiąc, albo oglądając jakiś serial. Jednak gdy się uprzesz, nie mając zamiaru siedzieć całego dnia u niego w mieszkaniu, wychodzicie na miasto, bez znaczenia czy w jakieś konkretne miejsce, czy na zwyczajny spacer. Raz spotkaliście jego znajomych, przez co miałaś w końcu okazję ich poznać. I właśnie przez to, ku niezadowoleniu blondyna, zaczęliście wychodzić z nimi częściej..•° Eijiro Kirishima °•.
Tak się dobraliście, że ani ty, ani on nie usiedzicie w miejscu. Eijiro każdą wolną chwilę z tobą, chce spędzić jak najlepiej, przez co zabiera cię do różnych miejsc, chcąc byś dobrze się bawiła. Oczywiście tobie wystarczyłoby samo jego towarzystwo, lecz nie jesteś w stanie mu odmówić. Raz zabrał cię nawet do agencji Fat Gum'a, u którego odbywał staż. To był pierwszy raz, gdy na własne oczy ujrzałaś część jego bohaterskiego życia. I musiałaś przyznać, że bardzo ci się to podobało..•° Fumikage Tokoyami °•.
Czas wolny kojarzy wam się jedynie z nocą, kiedy dosłownie jesteście wolni od obowiązków. Prócz rozmów w waszym ulubionym miejscu, wychodzicie także na jakieś jedzenie na mieście. To oczywiście nie znaczy, że nie spotykacie się za dnia, jednak o wiele bardziej preferujecie tą nocną porę, bo nie dość, że ją uwielbialiście, to właśnie w czasie jej trwania się poznaliście..•° Denki Kaminari °•.
Raczej nikogo nie zdziwi, że znając wasze zamiłowanie do gier wideo, spędzacie dość dużo czasu na konsoli, w towarzystwie pizzy i dobrego humoru. Denki naprawdę cieszy się, że podzielacie to jedno, ważne zainteresowanie, dzięki któremu praktycznie nigdy się ze sobą nie nudzicie. Jednak to nie jest najważniejsze i oboje o tym wiecie. Dlatego od czasu do czasu, wychodzicie z domu, by móc pobyć bez tych wszystkich urządzeń. Tylko we dwoje..•° Tamaki Amajiki °•.
Ponieważ Tamaki jest na ostatnim roku, po którym rozpocznie swe dorosłe życie jako bohater, musi się przykładać do tego co robi, a co za tym idzie, ma nie ma zbyt wiele wolnego czasu. Jednak nawet gdy ma go jedynie odrobinę, przeznacza go właśnie tobie, zabierając cię do kawiarni, lub w inne miejsce, gdzie możecie miło spędzić czas. Widujecie się także podczas przerw w agencji Fat Guma, gdzie dość często przebywasz, odkąd rozpoczęłaś znajomość z chłopakiem..•° Hitoshi Shinso°•.
Odkąd chłopak zamieszkał w akademiku, wolny czas spędzacie u ciebie. Nie robicie nic specjalnego, prowadząc leniwy tryb życia. Wylegujecie się na kanapie oglądając telewizję, streszczacie sobie swoje dni, a nawet, o ile najdzie was ochota, próbujecie wspólnie coś upichcić, co czasami nie kończy się zbyt dobrze. Przykładowo, ostatnio zamiast zacząć robić ciasto o którym rozmawialiście cały dzień, zaczęliście wojnę na mąkę, przez co resztę wieczoru spędziliście na sprzątaniu kuchni, ostatecznie decydując się na romantyczny spacer do sklepu..•° Aizawa Shota °•.
Zwykle, to ty do niego przychodzisz, wiedząc, że nie ma na świecie siły, która zmusiłaby go do wyjścia. Nie masz mu tego za złe, doskonale znając jego naturę, a ponieważ od jakiegoś czasu mieszka w akademiku dla nauczycieli, spotykasz tam resztę starych znajomych, z którymi ostatecznie spędzacie wieczór, ku niechęci mężczyzny. Zdarzają się jednak przypadki, gdy to on przychodzi do ciebie. Leniuchujecie wówczas na kanapie, owinięci w koce, przy towarzystwie ciepłej herbaty i jakiegoś dobrego filmu..•° Tomura Shigaraki °•.
Zwykle spędzacie go w pokoju chłopaka, gdzie macie spokój i prywatność. Najczęściej gracie na konsoli, z towarzyszącą wam rozmową na różne tematy. Jednak czasami cię to nudzi, dlatego wyciągasz go na nocny spacer, lub na dach, gdzie spędzacie całkiem sporo czasu, wpatrując się w obraz miasta..•° Hawks °•.
Dość często przesiadujecie razem podczas przerwy, zajadając się zakupionym wcześniej jedzeniem. Zdarzają wam się również wspólne patrole, dzięki czemu czasami nie rozstajecie się przez cały dzień. Jednak oboje o wiele bardziej lubicie spędzać ze sobą czas po pracy, kiedy możecie w końcu sobie pozwolić na coś, na co naprawdę macie ochotę. Lot nad miastem jest jedną z rzeczy, którą uwielbiacie, lecz oczywiście nie może obejść się także bez zwyczajnego nic nierobienia, co czasami was dopada..•° Dabi °•.
Prócz wychodzenia wieczorem do baru w którym się poznaliście, lubicie spacery, podczas których chłopak prowadzi was różnymi drogami, których wcześniej nie znałaś. Możecie się spotykać jedynie w nocy, a ponieważ po ciężkim dniu oboje jesteście zmęczeni, decydujecie się zostać u ciebie w mieszkaniu, gdzie nie ma miejsca na nudy..•° Overhaul °•.
Mimo iż wolisz chodzić do zwykłych, ulicznych knajpek, Chisaki za każdym razem gdy akurat macie trochę wolnego czasu, zabiera cię do restauracji. Nie masz mu tego za złe, doskonale znając jego naturę. Cieszysz się, że możesz spędzić z nim choć chwilę, podczas której nie musicie przejmować się pracą i obowiązkami. Choć tak naprawdę spędzasz dość dużo czasu w jego biurze, gdy akurat przebywa w siedzibie Yakuzy. Nieważne czy po prostu rozmawiacie czy uzupełniacie dokumenty. Cieszysz się z jego towarzystwa..•° Neito Monoma °•.
Zazwyczaj przychodzicie do siebie po szkole, a ponieważ polubiłaś jego klasę, zaczęliście spędzać czas w jego akademiku. Robicie to albo w salonie razem z innymi, albo w pokoju chłopaka, gdzie Neito nie musi słuchać niedowierzań na temat jego związku. Kładziecie się wówczas na łóżku i po prostu rozmawiacie, śmiejąc się z poszczególnych tematów. Odkąd go poznałaś, zaczęło bawić cię coraz więcej rzeczy, na które wcześniej nie zwracałaś uwagi..•° Natsuo Todoroki °•.
Przebywacie ze sobą praktycznie cały czas, nawet po zajęciach. Uczycie się razem w bibliotece, lub w twoim pokoju, gdzie macie więcej swobody. Oczywiście nie robicie tego cały czas, bo prócz nauki, oddajecie się także rozrywce, która w waszym przypadku najczęściej objawia się pod postacią seriali. Dość często odwiedzacie także waszą ulubioną kawiarnię, zwłaszcza w chłodne dni.
CZYTASZ
✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊
Fanfiction1#preferencje - 22.12.2020 1#tomura - 26.12.2020 1#hitoshi - 27.12.2020 1#monoma - 27.12.2020 1#bakugou - 22.02.2021 1#natsuo - 14.12.2021