14. Gdy jest zazdrosny

5.8K 222 144
                                    

.•° Izuku Midoriya °•.
Chłopak zazwyczaj nie okazuje tego otwarcie, maskując swe prawdziwe uczucia za pomocą uśmiechu oraz zapewniając, że wszystko jest w porządku. Są jednak momenty, gdy na jego twarzy możesz dostrzec mały grymas niezadowolenia, tak jak podczas pewnego razu, gdy zostałaś przytulona przez przyjaciela. Izuku nie jest typem osoby, która powie ci, że to mu się nie podoba. O wiele bardziej woli to przemilczeć, analizując po cichu co łączy cię z daną osobą, aniżeli osobiście cię o to zapytać. Jednak jeden całus w policzek i ciepły uśmiech z twojej strony sprawi, że wszelkie smutki odejdą w zapomnienie.

.•° Shoto Todoroki °•.
Shoto rzadko kiedy się uśmiecha, choć w twoim towarzystwie zdarza mu się to częściej niż przy kimkolwiek innym. Jesteś przyzwyczajona do jego kamiennej twarzy, dlatego trudno ci wyczuć, kiedy jest zazdrosny. Zdradzają go jednak jego własne ruchy, takie jak nagłe złapanie cię za rękę, przytulenie od tyłu, czy też intensywne obserwowanie twojego rozmówcy. Nawet jeśli spytasz go o to wprost, nie będzie chciał się do tego przyznać, tłumacząc, że tylko ci się wydawało.

.•° Katsuki Bakugou °•.
Akurat on nie ma problemu z wyrażaniem emocji. Gdy ktoś lub coś mu nie pasuje, mówi o tym otwarcie, najczęściej przepędzając twoich adoratorów zaledwie jednym, pełnym wściekłości spojrzeniem. Katsuki umie się hamować, lecz jak sam kiedyś tłumaczył, w takich wypadkach nie jest mu to potrzebne. Nie stara się ukrywać swej zazdrości, nawet jeśli później mu to wytykasz. Chce mieć pewność, że nikt mu cię nie odbierze.

.•° Eijiro Kirishima °•.
Mogłoby się wydawać, że Eijiro i zazdrość to dwie odległe rzeczy, jednak nawet temu miłemu na co dzień chłopakowi to się zdarza. Nie ukazuje tego tak jak jego najlepszy przyjaciel. Widząc, że rozmawiasz z kimś kogo on sam nie zna, podchodzi do was i obejmuje cię, po czym całuje w policzek lub czoło, by pokazać rywalowi, że jesteś już zajęta. Towarzyszy mu przy tym typowy dla niego uśmiech i dobre samopoczucie.

.•° Fumikage Tokoyami °•.
Stara się tego nie okazywać, tak jak większości uczuć, nawet jeśli mowa o tych pozytywnych. Jesteś jednak w stanie wyłapać gdy coś jest nie tak, czy to po jego spojrzeniu którym ucieka gdzieś w bok, czy też spuszczeniu głowy. W takich przypadkach nie zmuszasz go do rozmowy, wiedząc, że tego nie lubi. Zwyczajnie go przytulasz, chcąc zapewnić, że nie musi się niczego obawiać. Oczywiście z pozytywnym skutkiem i odwzajemnieniem uścisku.

.•° Denki Kaminari °•.
O dziwo nie często zdarza mu się być zazdrosnym. Ufa ci i zna cię na tyle dobrze, że nie musi się niczego obawiać, nawet jeśli widzi, że rozmawiasz z kimś innym płci męskiej, niż on sam. Macie swoje własne zwyczaje które ukrywacie przed innymi. Właśnie one w pewnym stopniu utrzymują wasz związek. Jeśli jednak już ma być o kogoś zazdrosny, to o koleżanki z którymi wychodzisz, zamiast przykładowo spędzić z nim romantyczny wieczór przy konsoli. Mimo to dobrze rozumie, że nawet w związku trzeba czasem odsapnąć.

.•° Tamaki Amajiki °•.
Potrzebuje naprawdę dobrego powodu by być zazdrosnym, lecz gdy już do tego dojdzie, delikatnie łapie cię za dłoń i splata wasze palce, cały czas mając spuszczony wzrok. Obawia się, że swoim zachowaniem cię zdenerwuje, lecz z drugiej strony pragnie poczuć twoją bliskość, nawet takim małym gestem. Oczywiście nie masz powodu by się za to gniewać. Za każdym razem całujesz go w policzek i przytulasz, co od razu uspokaja chłopaka.

.•° Hitoshi Shinso °•.
Hitoshi swoje niezadowolenie wyraża poprzez mimikę twarzy, dzięki czemu bardzo łatwo go rozgryźć. Gdy jest zazdrosny, przygląda się z niezadowoleniem tobie, lub rzeczy której poświęcasz uwagę. Ewentualnie kotowi, z którym uwielbiasz się bawić, tym samym drocząc się z chłopakiem, do którego ponoć przyszłaś. By przywrócić jego dobry humor, musisz spędzić z nim dłuższą chwilę na przytulaniu się, co wam obojgu jest na rękę. Ty czujesz się bezpiecznie w jego ramionach, a on ma pewność i satysfakcję, że jesteś tylko jego.

.•° Aizawa Shota °•.
Nie tak łatwo go ruszyć, jeśli chodzi o sprawy uczuciowe. Mimo iż wyznaliście sobie miłość, między wami tak naprawdę niewiele się zmieniło, może poza tym, że staliście się bardziej otwarci. Jednak gdy ma już być o coś zazdrosny, to o innego faceta. Gdy pewnego razu na jego oczach, nieznajomy zaczął z tobą flirtować, Aizawa był zdolny użyć nawet swoich więzów by cię od niego odciągnąć, jednocześnie piorunując wzrokiem mężczyznę.

.•° Tomura Shigaraki °•.
Odkąd się do siebie zbliżyliście, zazdrość stała się u niego codziennością, a ty, czy tego chciałaś czy nie, po czasie się do tego przyzwyczaiłaś. Gdy przebywasz w bazie, nie odstępuje cię na krok, przez co na swobodę możesz liczyć jedynie podczas misji. Mimo iż innym członkom Ligi wydaje się to obsesyjne, ty uważasz to za dość urocze. Tomura stara się nad tym panować, lecz gdy tylko zobaczy cię w towarzystwie kogoś innego, wszelkie starania idą na marne.

.•° Hawks °•.
Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie widziałaś by był zazdrosny, nie licząc momentów w których zwyczajnie udawał. Prędzej ty mogłabyś być zazdrosna o jego fanki, niż on o cokolwiek lub kogokolwiek. Zastanawiałaś się czy to przez beztroski charakter chłopaka, czy przez zwyczajny brak powodu. Gdy któregoś razu postanowiłaś szczerze z nim o tym porozmawiać, okazało się, że chodzi o drugą opcję. Hawks naprawdę ci ufał i wierzył, że nie byłabyś zdolna do zdrady. Tym samym poprosił, byś i ty przestała się o to martwić i tak jak on, podeszła do sprawy bardziej beztrosko.

.•° Dabi °•.
Nigdy byś nie pomyślała, że ktoś taki jak on może być o cokolwiek zazdrosny. Zmieniłaś zdanie gdy pewnego wieczoru, który swoją drogą postanowiliście spędzić w barze, przysiadł się do was pewien mężczyzna, szukający towarzystwa. Oczywiście interesowała go rozmowa z tobą, przez co po pewnym czasie brunet wstał i chwycił cię za rękę oznajmiając, że już pójdziecie. Gdy wyszliście na zewnątrz, uśmiechnęłaś się cwano i skomentowałaś jego zazdrość. On natomiast pochylił się i pocałował cię krótko, po czym oznajmił, że wyolbrzymiasz, tłumacząc swoje zachowanie zmęczeniem. Jednak żadne z was w to nie uwierzyło.

.•° Overhaul °•.
On i zazdrość nie szli ze sobą w parze, podobnie jak reszta jakichkolwiek emocji, nie licząc gniewu czy irytacji. Przynajmniej tak ci się zdawało. Nie miałaś dostępu do jego myśli, oraz tego co tak naprawdę czuł w danym momencie. Przez to nie byłaś świadoma, że zdarzały się momenty, w których rzeczywiście mógł być zazdrosny. Wyglądał wtedy na zamyślonego, nie podejmując się usunięcia przyczyny tego uczucia. Tak jak w wielu innych przypadkach, odrzucał emocje na dalszy plan, jednocześnie nie widząc powodu, by zachowywać się jak zakochany nastolatek. Ufał ci jak nikomu innemu i to mu w zupełności wystarczało.

.•° Neito Monoma °•.
Akurat on ci tego nie powie, mimo iż jesteś tego absolutnie pewna. Chłopak o wiele bardziej woli działać, tak jak kiedyś, gdy zauważył cię ze znajomym na korytarzu. Niewiele myśląc podszedł do was ze swym firmowym uśmiechem i wciął się w słowo twemu koledze z klasy, jednocześnie obejmując cię ramieniem. Bawiła cię jego zazdrość, ale nie komentowałaś tego głośno, bo jednocześnie uważałaś to za dość słodkie.

.•° Natsuo Todoroki °•.
Gdy jest zazdrosny, nie stara się nawet tego ukrywać. Przykładowo, gdy pewnego razu obok ciebie usiadł chłopak z waszego rocznika, siedzący po twojej drugiej stronie Natsuo, spoglądał na niego dyskretnie, jakby chciał się upewnić, że ten nie odważy się do ciebie odezwać. Widziałaś jego chłodne spojrzenie, lecz za każdym razem gdy go o to pytałaś, od razu słodko się uśmiechał, i udawał, że nie wie o co ci chodzi. Mimo iż później i tak wyznał, co leżało mu na żołądku.

✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz